Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiller alltid på servere det gjennomsnittspingen er 3-400. Servere med lav ping er bare ikke en utfordring lengre. Men på de med høyere ping, må man regne ut hvor fienden er, med tanke på forsinkelsen.

 

Mehh.. Liker ikke å holde på med matematikk når jeg spiller. Det holder med matteleksen jeg får på skolen.

Lenke til kommentar

må man regne ut hvor fienden er, med tanke på forsinkelsen.

 

Formlelen du bruker da ? :ohmy:

 

Problemet er at fienden kan gå mange veier på de 2-300ms forsinkelsen er på, men om man skyter 2-3 px rundt hode-området, er sjansen (ping i ms)*luftmotstand (i bar) / sosialstatus.

 

Merk at alle disse er variabler, og kan endret flere ganger i sekundet, noe som gjør det bra at forsinkelsen er under ett sekund, slik at man ikke må sette opp flere, uavhengige regnestykker, basert på ett selvstendig svar som avslører fiendens nåværende posisjon.

 

Siden matte av denne kaliber ikke er noe en menneske-hjerne har godt av, da det tar livet av 200 hjerneceller / sek, med mindre man har en modifisert E-hjerne som takler opptil 500 kalkulseringer i ms. Så anbefales det heller å laste ned en aimbot som utfører regningen, selv om det vil senke framerate med 20-30fps i millisekundet, uavhengig av hvilket tastatur du har.

 

Håper dette var ett greit svar.

 

Jeg spiller alltid på servere det gjennomsnittspingen er 3-400. Servere med lav ping er bare ikke en utfordring lengre. Men på de med høyere ping, må man regne ut hvor fienden er, med tanke på forsinkelsen.

 

Mehh.. Liker ikke å holde på med matematikk når jeg spiller. Det holder med matteleksen jeg får på skolen.

 

Etter en stund går det av seg selv, bare "vet" hvor man skal skyte. Men om du har problemer med matteleksa, tror jeg du burde holde deg unna denne graden mattematikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fått litt sansen for VSS med 4x scope, men da får jeg 20 kuler mindre. Noen som vet om det er en bug, eller hvorfor det er slik? VSS er ikke noe spesielt kraftig, og på full auto så spretter de jo i alle retninger. Så jeg klarer ikke å se noen grunn til at man skal klare seg med færre bare fordi man velger ett annet scope.

Lenke til kommentar

Fått litt sansen for VSS med 4x scope, men da får jeg 20 kuler mindre. Noen som vet om det er en bug, eller hvorfor det er slik? VSS er ikke noe spesielt kraftig, og på full auto så spretter de jo i alle retninger. Så jeg klarer ikke å se noen grunn til at man skal klare seg med færre bare fordi man velger ett annet scope.

Hvor mange skudd har du? Er vel 32-64 spillere per lag, så 16-32 fiender (ca). Om du treffer, trenger du ikke mange skudd.

Lenke til kommentar

Fått litt sansen for VSS med 4x scope, men da får jeg 20 kuler mindre. Noen som vet om det er en bug, eller hvorfor det er slik? VSS er ikke noe spesielt kraftig, og på full auto så spretter de jo i alle retninger. Så jeg klarer ikke å se noen grunn til at man skal klare seg med færre bare fordi man velger ett annet scope.

Hvor mange skudd har du? Er vel 32-64 spillere per lag, så 16-32 fiender (ca). Om du treffer, trenger du ikke mange skudd.

 

Er det ikke maks 32 spillere og 16 fiender ?

Lenke til kommentar

Jo det blir maks 16 fiender, og man jo 60 skudd med 4x, så i teorien har jeg nok til å drepe de flere ganger. Men jeg sitter ikke i en busk (da er andre våpen bedre egnet), og det går stort sett opptil 10 kuler for å drepe en. Både jeg og fienden kan være i bevegelse, og mine sikte ferdigheter kan være variable :( og det er mer stabile våpen enn vss, som alle bidrar til høyere ammo forbruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...