Lami Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 Tror Vietnam utvidelsepakken var et bommskudd. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 Det er vel verdt prisen etter min mening. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg har spilt det mye, jeg. Har hatt det kjempegøy Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 Vietnam er verdt den lille prisen, uten tvil. Lenke til kommentar
FatHobbit Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 Vet noen om noe bra server å spille på og noe med bra ping og spiller de fleste banene?? Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 Battlefield Gotland sine servere er gode. Pleier som regel å være fair play, og god ping. De er riktignok hardcore servere. Søk på "gotland" (muligens med stor G?) så popper de opp. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg spiller så å si bare på Gotland serverne. Har til og med spilt sammen med noen av adminsa heiv meg innpå mumble servern til Gotland, og vips så ble jeg sittende fra 23-06 å spille med de Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 A2LF, denne serveren er ganske så god. Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 10. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2011 Jeg spiller alltid på servere det gjennomsnittspingen er 3-400. Servere med lav ping er bare ikke en utfordring lengre. Men på de med høyere ping, må man regne ut hvor fienden er, med tanke på forsinkelsen. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 10. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2011 Jeg spiller alltid på servere det gjennomsnittspingen er 3-400. Servere med lav ping er bare ikke en utfordring lengre. Men på de med høyere ping, må man regne ut hvor fienden er, med tanke på forsinkelsen. lawl Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 10. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2011 må man regne ut hvor fienden er, med tanke på forsinkelsen. Formlelen du bruker da ? 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2011 Jeg spiller alltid på servere det gjennomsnittspingen er 3-400. Servere med lav ping er bare ikke en utfordring lengre. Men på de med høyere ping, må man regne ut hvor fienden er, med tanke på forsinkelsen. Mehh.. Liker ikke å holde på med matematikk når jeg spiller. Det holder med matteleksen jeg får på skolen. Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 10. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2011 må man regne ut hvor fienden er, med tanke på forsinkelsen. Formlelen du bruker da ? Problemet er at fienden kan gå mange veier på de 2-300ms forsinkelsen er på, men om man skyter 2-3 px rundt hode-området, er sjansen (ping i ms)*luftmotstand (i bar) / sosialstatus. Merk at alle disse er variabler, og kan endret flere ganger i sekundet, noe som gjør det bra at forsinkelsen er under ett sekund, slik at man ikke må sette opp flere, uavhengige regnestykker, basert på ett selvstendig svar som avslører fiendens nåværende posisjon. Siden matte av denne kaliber ikke er noe en menneske-hjerne har godt av, da det tar livet av 200 hjerneceller / sek, med mindre man har en modifisert E-hjerne som takler opptil 500 kalkulseringer i ms. Så anbefales det heller å laste ned en aimbot som utfører regningen, selv om det vil senke framerate med 20-30fps i millisekundet, uavhengig av hvilket tastatur du har. Håper dette var ett greit svar. Jeg spiller alltid på servere det gjennomsnittspingen er 3-400. Servere med lav ping er bare ikke en utfordring lengre. Men på de med høyere ping, må man regne ut hvor fienden er, med tanke på forsinkelsen. Mehh.. Liker ikke å holde på med matematikk når jeg spiller. Det holder med matteleksen jeg får på skolen. Etter en stund går det av seg selv, bare "vet" hvor man skal skyte. Men om du har problemer med matteleksa, tror jeg du burde holde deg unna denne graden mattematikk. 1 Lenke til kommentar
FatHobbit Skrevet 10. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2011 Takk for alle svarene, skal teste ut serverene Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 10. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2011 Fått litt sansen for VSS med 4x scope, men da får jeg 20 kuler mindre. Noen som vet om det er en bug, eller hvorfor det er slik? VSS er ikke noe spesielt kraftig, og på full auto så spretter de jo i alle retninger. Så jeg klarer ikke å se noen grunn til at man skal klare seg med færre bare fordi man velger ett annet scope. Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 10. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2011 Fått litt sansen for VSS med 4x scope, men da får jeg 20 kuler mindre. Noen som vet om det er en bug, eller hvorfor det er slik? VSS er ikke noe spesielt kraftig, og på full auto så spretter de jo i alle retninger. Så jeg klarer ikke å se noen grunn til at man skal klare seg med færre bare fordi man velger ett annet scope. Hvor mange skudd har du? Er vel 32-64 spillere per lag, så 16-32 fiender (ca). Om du treffer, trenger du ikke mange skudd. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 10. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2011 Fått litt sansen for VSS med 4x scope, men da får jeg 20 kuler mindre. Noen som vet om det er en bug, eller hvorfor det er slik? VSS er ikke noe spesielt kraftig, og på full auto så spretter de jo i alle retninger. Så jeg klarer ikke å se noen grunn til at man skal klare seg med færre bare fordi man velger ett annet scope. Hvor mange skudd har du? Er vel 32-64 spillere per lag, så 16-32 fiender (ca). Om du treffer, trenger du ikke mange skudd. Er det ikke maks 32 spillere og 16 fiender ? Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 10. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2011 Jo det blir maks 16 fiender, og man jo 60 skudd med 4x, så i teorien har jeg nok til å drepe de flere ganger. Men jeg sitter ikke i en busk (da er andre våpen bedre egnet), og det går stort sett opptil 10 kuler for å drepe en. Både jeg og fienden kan være i bevegelse, og mine sikte ferdigheter kan være variable og det er mer stabile våpen enn vss, som alle bidrar til høyere ammo forbruk. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2011 Tror Vietnam utvidelsepakken var et bommskudd. Du vil sannsynligvis bli tiltalt for mord snart. Jeg døde av latter 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå