Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så det holder å reparere ?

 

Nei, Jeg har reparert rimelig mange tracede tanks og de er like traced etterpå. Normalt greier jeg heldigvis jeg reparere fortere enn en mann med CG greier å reloade.

 

Smoke ifra tanken selv eller en assault med smoke er det eneste som fungerer. Det at han som skjøt tracern dør har heller ingenting å si, har mange ganger skutt mot min egen tracer etter respawn.

Lenke til kommentar

Fikk skaffa meg pc versjonen av BFBC2, har spilt det både på 360 og PS3. PC versjonen som jeg quote til en venn av meg:

 

Dæven døtte meg der var grafikken imponerende, når jeg spilte det på konsollene var det bare et mehh uten antialiasing fragfest. Fikk aldri under 60 FPS på 1080p med 16xAA på pcen, ble nesten litt skremt av flyten!!

Selv i online slet jeg aldri med grafikkproblemer og hiccups!

 

Vet det er gammelt spill men måtte bare sjekke hvor mye jeg kunne kjøre. Kunne kansje kjørt høyere også men har ikke skjerm over 1080p i hjemmet enda :p

Lenke til kommentar

Er vietnamn spillet noe bra? Ser det ligger til 7euro på Steam.

Er helt greit til prisen. Er fem kart, nye kjøretøy og våpen. For min del så falt kun to av kartene i smak. Pr i dag går det stort sett i vanlig, og vietnam blir kun en avveksling i ny og ne.

Som nevnt så har alle vietnam installert, det kom med en av de siste patchene, og låses opp med en kode, ikke noe ekstra å laste ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...