_Bulldog_ Skrevet 6. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2011 Noen andre som har problemer med punkbuster? Ble kicket og ble bedt om å oppdatere. Gjorde det manuelt å da fikk jeg dette Lest på andre forum at det er mange som har dette problemet nå. Evenbalance kom med en oppdatering i går Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2011 Kjør setupen som administrator, så prøv igjen. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 7. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2011 trace kan du fjerne med smoke Eller ved å reparere kjøretøyet til maks health. Tipper det funker med et par sekunder med repair-tool'en om kjøretøyet har maks liv fra før av. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2011 Du får vel neppe tid til å lande og reparere visst noen har skutt tracer dart på deg og du blir tracet. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 7. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2011 Du får vel neppe tid til å lande og reparere visst noen har skutt tracer dart på deg og du blir tracet. Kan reparere om du er 3-4m over bakken mens man flyr. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 7. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2011 hva er det med at saiga har blitt så overpowered i det siste?? snart alle som løper rundt med den i squad dm Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 7. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2011 Du får vel neppe tid til å lande og reparere visst noen har skutt tracer dart på deg og du blir tracet. Etter hva meg er bekjent, så flyr ikke tanks så fryktelig høyt. Sjelden det byr på så store problemer å fikse da. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 8. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2011 Så det holder å reparere ? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 8. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2011 Så det holder å reparere ? Nei, Jeg har reparert rimelig mange tracede tanks og de er like traced etterpå. Normalt greier jeg heldigvis jeg reparere fortere enn en mann med CG greier å reloade. Smoke ifra tanken selv eller en assault med smoke er det eneste som fungerer. Det at han som skjøt tracern dør har heller ingenting å si, har mange ganger skutt mot min egen tracer etter respawn. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 8. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2011 Ok, det var det jeg også trodde. At det ikke hjalp å fjerne den med repairtools Så da er den saken ute av verden Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 Fikk skaffa meg pc versjonen av BFBC2, har spilt det både på 360 og PS3. PC versjonen som jeg quote til en venn av meg: Dæven døtte meg der var grafikken imponerende, når jeg spilte det på konsollene var det bare et mehh uten antialiasing fragfest. Fikk aldri under 60 FPS på 1080p med 16xAA på pcen, ble nesten litt skremt av flyten!! Selv i online slet jeg aldri med grafikkproblemer og hiccups! Vet det er gammelt spill men måtte bare sjekke hvor mye jeg kunne kjøre. Kunne kansje kjørt høyere også men har ikke skjerm over 1080p i hjemmet enda Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 Hehe, høres artig ut Bestillte meg PC her forleden dag, så det skal bli spennende å teste BC 2 på den i løpet av uken! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 Er vietnamn spillet noe bra? Ser det ligger til 7euro på Steam. Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 Suger å spille det alene, men sikkert gøy om du spiller med en eller flere du kjenner. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 Ja det er vel verdt den prisen. Men eg skal inrømme at eg til stadighet vender tilbake til BC2. Men for al del, god avveksling er det Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 hm nå har ikke jeg installert bc2 gjennom steam, vil det fucke opp litt om jeg vil ha vietnam? Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 Nei, er vel bare en kode du skriver inn etter å ha trykka på "Vietnam" ikonet i menyen i spillet? Var iallefall slik for meg. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 Yupp, du trenger bare å aktivere det i menyen. Filene til Vietnam ligger allerede på PCen. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 Er vietnamn spillet noe bra? Ser det ligger til 7euro på Steam. Er helt greit til prisen. Er fem kart, nye kjøretøy og våpen. For min del så falt kun to av kartene i smak. Pr i dag går det stort sett i vanlig, og vietnam blir kun en avveksling i ny og ne. Som nevnt så har alle vietnam installert, det kom med en av de siste patchene, og låses opp med en kode, ikke noe ekstra å laste ned. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg spiller ikke Vietnam lenger. Jeg syns ikke det var all verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå