Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes revive skal telles som death. Dør du, så dør du, din tabbe. Plusset med revive skal være at du kommer i kamp raskere, og på samme sted som der du døde, that's it.

 

INB4: "Du er jo ikke død når du blir revivet!" Sant, men dette er et spill. For eksempel ville du ikke kunne bli revivet i RL om hodet ditt hadde blitt blåst til faens av en tank shell. Men så er det no en gang slik.. :whistle:

Vel det er ikke min feil om en lasaron av en medic kommer og reviver mitt i kryssilden... Noe som resultere en ekstra death for meg og lengre spawn time. Skal man bli straffet for å at enkelte er tilbakestående?

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Det man skulle hatt er opsjonen for de som dør å "opt-out" ifra å bli revivet. Trykk en knapp og du forsvinner ifra kartet og ifra hud'en til medic'en.

 

Jeg vil aldri klage på en medic som reviver, det er fortsatt bedre enn medics som ikke reviver i det hele tattl. Men alt med måte.

Lenke til kommentar

Sånn ser scoreboard ut når du som medic har gjordt en god jobb!

IMG_0747.JPG

(Fikk ikke tatt print screen av en rar grunn. Bare hvit skjerm som var under ctrl>V)

 

Personlig driter jeg en lang en i stats, K/D og W/L ratioene så jeg er gjerne et hakk mer frempå for å lege sår og gjenopplive folk på laget mitt.

 

Nå som jeg har spilt mye medic så hender det ofte at jeg driter meg ut når jeg er litt ivrig og reviver en person og innser det at det står 3-4 stk og ser på han de akkurat drepte..

Men jeg prøvde da i hvertfall!

Endret av Hansien
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg løper gjerne over hele kartet eller gjennom strøm av kuler for å revive folk, selvom jeg noen ganger blir drept i forsøket.

 

Jeg synes hvis man er medic, så skal man revive folk visst man har sjangsen.

Bra holdning det, bare man straks ikke blir killa på nytt igjen ;) .

Lenke til kommentar

Sørg for at det er trygt å revive før du gjør det. Det er utrolig irriterende å bli drept igjen med en gang, man får i tillegg lengre spawn tid. Som nevnt over, jeg skulle gjerne hatt mulighet til å bestemme om jeg vil bli revivet eller ikke, ved hvert enkelt tilfelle.

Lenke til kommentar

Squadplay, squadplay, squadplay! "Gå ikke i krigen alene", og så videre. Er man en 4-manns-squad, så blander man roller! 2 Assault, 1 engineer og 1 medic og du klarer det aller, aller meste. Hvis noen downer medicen din, legger 2 stk coverild mens den siste napper medic-kit'et og reviver medic'en, som da overtar rollen til den nye medic'en. PIECE OF CAKE. Lå en squad i et herpet hus på Arica Harbor, attackers, i andre base (den lange gaten, altså), og plukka motstander etter motstander, før vi forflytta oss til neste hus, repeat, og til neste hus, og så videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

... mens den siste napper medic-kit'et og reviver medic'en, .

Og problemet er at dette er det 3 stk. pr. million som forstår/gidder å gjøre.... :thumbdown:

 

Jeg gjør det alltid, men på 800-900 spilletimer så har jeg opplevd at noen har gjort dette på meg ca. 2-3 ganger.

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar

Enig med Svelemoe her. I tillegg kan det av og til være litt vrient å finne kitet (spesielt hvis liket har falt ned en bakke, eller har blitt skutt vekk av tanks eller lignende). Føler at innen jeg har lokalisert kitet, lokalisert liket, dratt frem defilibrator og reviva så kunne nesten personen spawna på nytt allerede.

 

Når man da i tillegg mister muligheten til å skyte på fiender i tidsrommet, og er i kryssilden (mtp at fyren rett ved nettopp døde), og man i tillegg får våpen man er lite vandt med, så er det ofte ikke verdt det.

Endret av Error
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Om noen har lyst til å spille litt, join: Hardwork.no

 

Vi er foreløpig 16 stk, men trenger flere!

 

Vi har også TS3 server.

 

IP: Hardwork.no

port: 9987

Lenke til kommentar

Om noen har lyst til å spille litt, join: Hardwork.no

 

Vi er foreløpig 16 stk, men trenger flere!

 

Vi har også TS3 server.

 

IP: Hardwork.no

port: 9987

 

Men, men.. Lekse! :(

Arg, som om eg ikkje var distrahert nok frå før :/

Edit: Og når eg er ferdig med leksa, så er det fullt på serveren... :p

Edit2:Jadda, med ein gong eg kjem meg inn på serveren får eg crash to desktop. Null feilmelding, null nothing.

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...