AvidGamer Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Noen som får logget på nå? Ja, men må skrive inn passordet, nytter ikke med "remember". Da får jeg bare feilmelding. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Det funka ja. Takk. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Synes revive skal telles som death. Dør du, så dør du, din tabbe. Plusset med revive skal være at du kommer i kamp raskere, og på samme sted som der du døde, that's it. INB4: "Du er jo ikke død når du blir revivet!" Sant, men dette er et spill. For eksempel ville du ikke kunne bli revivet i RL om hodet ditt hadde blitt blåst til faens av en tank shell. Men så er det no en gang slik.. Vel det er ikke min feil om en lasaron av en medic kommer og reviver mitt i kryssilden... Noe som resultere en ekstra death for meg og lengre spawn time. Skal man bli straffet for å at enkelte er tilbakestående? Endret 2. mai 2011 av Heradon Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Ja, sånn er det bare. Synes også det er irriterende, men blir mer feil å fjerne det og la revive ikke telle som death.. Det bli bare for dumt. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Det man skulle hatt er opsjonen for de som dør å "opt-out" ifra å bli revivet. Trykk en knapp og du forsvinner ifra kartet og ifra hud'en til medic'en. Jeg vil aldri klage på en medic som reviver, det er fortsatt bedre enn medics som ikke reviver i det hele tattl. Men alt med måte. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg løper gjerne over hele kartet eller gjennom strøm av kuler for å revive folk, selvom jeg noen ganger blir drept i forsøket. Jeg synes hvis man er medic, så skal man revive folk visst man har sjangsen. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Sånn ser scoreboard ut når du som medic har gjordt en god jobb! (Fikk ikke tatt print screen av en rar grunn. Bare hvit skjerm som var under ctrl>V) Personlig driter jeg en lang en i stats, K/D og W/L ratioene så jeg er gjerne et hakk mer frempå for å lege sår og gjenopplive folk på laget mitt. Nå som jeg har spilt mye medic så hender det ofte at jeg driter meg ut når jeg er litt ivrig og reviver en person og innser det at det står 3-4 stk og ser på han de akkurat drepte.. Men jeg prøvde da i hvertfall! Endret 2. mai 2011 av Hansien 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Eg VISSTE du var medichore den runda! Blei ganske jævlig å spele, mtp at laget ditt var proppfullt av jævlar i lvl 50 som one-shotta meg med pp-2000 eller kva det var. Kanskje UMP? Erteskytar var det i vert fall. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Det var noe kjent med et nick som drap meg et par ganger! Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg løper gjerne over hele kartet eller gjennom strøm av kuler for å revive folk, selvom jeg noen ganger blir drept i forsøket. Jeg synes hvis man er medic, så skal man revive folk visst man har sjangsen. Bra holdning det, bare man straks ikke blir killa på nytt igjen . Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 Sørg for at det er trygt å revive før du gjør det. Det er utrolig irriterende å bli drept igjen med en gang, man får i tillegg lengre spawn tid. Som nevnt over, jeg skulle gjerne hatt mulighet til å bestemme om jeg vil bli revivet eller ikke, ved hvert enkelt tilfelle. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 Squadplay, squadplay, squadplay! "Gå ikke i krigen alene", og så videre. Er man en 4-manns-squad, så blander man roller! 2 Assault, 1 engineer og 1 medic og du klarer det aller, aller meste. Hvis noen downer medicen din, legger 2 stk coverild mens den siste napper medic-kit'et og reviver medic'en, som da overtar rollen til den nye medic'en. PIECE OF CAKE. Lå en squad i et herpet hus på Arica Harbor, attackers, i andre base (den lange gaten, altså), og plukka motstander etter motstander, før vi forflytta oss til neste hus, repeat, og til neste hus, og så videre. 1 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) ... mens den siste napper medic-kit'et og reviver medic'en, . Og problemet er at dette er det 3 stk. pr. million som forstår/gidder å gjøre.... Jeg gjør det alltid, men på 800-900 spilletimer så har jeg opplevd at noen har gjort dette på meg ca. 2-3 ganger. Endret 3. mai 2011 av Rayline TWB Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 Eg gjer det så ofte eg kan, men nokre gongar er det for farlig, eg risikerer fleire deaths for laget mitt om vi blir "tatt på senga" i det eg revivar han. Null problem som defender, of course. Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Enig med Svelemoe her. I tillegg kan det av og til være litt vrient å finne kitet (spesielt hvis liket har falt ned en bakke, eller har blitt skutt vekk av tanks eller lignende). Føler at innen jeg har lokalisert kitet, lokalisert liket, dratt frem defilibrator og reviva så kunne nesten personen spawna på nytt allerede. Når man da i tillegg mister muligheten til å skyte på fiender i tidsrommet, og er i kryssilden (mtp at fyren rett ved nettopp døde), og man i tillegg får våpen man er lite vandt med, så er det ofte ikke verdt det. Endret 3. mai 2011 av Error Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 Om noen har lyst til å spille litt, join: Hardwork.no Vi er foreløpig 16 stk, men trenger flere! Vi har også TS3 server. IP: Hardwork.no port: 9987 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Om noen har lyst til å spille litt, join: Hardwork.no Vi er foreløpig 16 stk, men trenger flere! Vi har også TS3 server. IP: Hardwork.no port: 9987 Men, men.. Lekse! Arg, som om eg ikkje var distrahert nok frå før :/ Edit: Og når eg er ferdig med leksa, så er det fullt på serveren... Edit2:Jadda, med ein gong eg kjem meg inn på serveren får eg crash to desktop. Null feilmelding, null nothing. Endret 3. mai 2011 av svelemoe Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 4. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2011 Noen som er med å spille på Hardwork.no i kveld rundt 6? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 4. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2011 Vist jeg ikke er fult opptatt med noe annet så er jeg med! Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 4. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg er med kommer du på TS serveren så vi ha skikkelig sammarbeid IP: Hardwork.no port: 9987 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå