Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Heh, er mange medics som har tunnelsyn når det gjelder å gjennopplive folk. Ofte folk "redder" meg midt i kryssild og jeg bare dør med en gang jeg våkner...sammen med medicen.... :roll:

 

Ah yes, rambo medic. Desverre en ganske vanlig sak det der.. :ph34r:

Endret av Frode789
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når vi er inne på rambo-medic så er det følgende som irriterer meg mest:

1. Sniper-recon

2. 40mm-assault (når den brukes 24/7)

3. CG-engineer

4. Rambo-medic

 

Men bortsett fra det synes jeg det meste fungerer bra, og de tre nederste punktene er det relativt sjeldent man bli plaget av.

Lenke til kommentar

Senker? Dør du, så dør du. Meiner du at når du blir reviva at ditt død skal da gå vekk?

 

Man starter en runde, dreper 3 folk, blir drept og så reviva av medic. Da er K/D 3/1, på BF2 hadde den fortsatt vært 3/0 så lenge du ble reviva.

 

Når vi er inne på rambo-medic så er det følgende som irriterer meg mest:

1. Sniper-recon

2. 40mm-assault (når den brukes 24/7)

3. CG-engineer

4. Rambo-medic

 

Men bortsett fra det synes jeg det meste fungerer bra, og de tre nederste punktene er det relativt sjeldent man bli plaget av.

 

Gjelder dette også 40mm shotgun?:p Den er uber til å ta folk som kommer for å disarme objectivet. :D

 

Er enig med lista di, bortsett fra Rambo-medic som jeg ikke finner som et stort problem.

Endret av N1ko
Lenke til kommentar

På Isla Innocentes holder det lenge med 2 reconsnipere for attackers. Opplevde en gang å være alene oppe på den åsen der sniperne alltid sitter, plukka masse poeng både for kills, spotting og defend teammate (Oi! Plantet bombe? Best å vri siktet dit bort. Mortar? Værsågod).

 

Det gikk ikke veldig lang tid før det plutselig satt en fucker OPPÅ (bokstavelig talt. Han sto på ryggen min) meg med VSS og skulle ha like mange poeng som meg (Jeg sniper alltid med M24).

 

Jemini.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke? :( Jeg gjorde en bra jobb for både squad og lag (mener jeg selv), siden jeg både spottet og holdt defenders unna armert bombe. Så skal en annen dude "utnytte" det ved å gjøre det samme som meg, men kun snipinga (ikke spots og mortar), og i tillegg skal han sitte OPPÅ meg slik at det er mye enklere for det andre laget å se at det sitter noen der.

Lenke til kommentar

Er det kun jeg som ikke klarer å logge inn på BC2 EA accounten?

Når jeg starter spillet og skal logge inn, får jeg opp failed to connect.

 

Kun jeg med det problemet?

 

Glem det. Kom inn etter flere forsøk.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Senker? Dør du, så dør du. Meiner du at når du blir reviva at ditt død skal da gå vekk?

Du er vel strengt talt ikke død om du kan bli reviva?

 

Det burde ha vært slik at du ikke mistet liv på ikke hardcore server, om du prøvde å disarme bomba eller når du blir reviva (Som i BF2).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må si meg enig der! Er uffatelif kjipt å få flere deaths på rad bare fordi du dør i en firefight for å bli revieva gang på gang... Har fått opptil 5 deaths på en slik "firefight" jeg døde akk rundt et hjørne og medicen stod da bare rett bak det hjørnet og klarte å overleve hver gang -.-

Lenke til kommentar

Senker? Dør du, så dør du. Meiner du at når du blir reviva at ditt død skal da gå vekk?

Ja. Nei. Ja

 

Hvordan kan man dø visst det går an å revive folk? Når du blir skutt og drept, får du en death, blir du da revive skal den death'en ikke telle.

Lenke til kommentar

 

Man starter en runde, dreper 3 folk, blir drept og så reviva av medic. Da er K/D 3/1, på BF2 hadde den fortsatt vært 3/0 så lenge du ble reviva.

 

 

Da synes jeg de har gjort det mer korrekt nå. Dør du så skal selvfølgelig det følge med i statistikken uansett om de blir reviva. "Tabben" er der og du døde.

 

IMO

Lenke til kommentar

Synes revive skal telles som death. Dør du, så dør du, din tabbe. Plusset med revive skal være at du kommer i kamp raskere, og på samme sted som der du døde, that's it.

 

INB4: "Du er jo ikke død når du blir revivet!" Sant, men dette er et spill. For eksempel ville du ikke kunne bli revivet i RL om hodet ditt hadde blitt blåst til faens av en tank shell. Men så er det no en gang slik.. :whistle:

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...