Lami Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 I krig må man passe på utstyret sitt vettu. Er ikke bare å virre rundt som hodeløse kyllinger - da går det slik. Istendenfor å prøve å kapre andres baser og stjele kjøretøyene, kan du være behjelpelig med å hjelpe lagkameratene dine med å gjøre det du skal, som for eksempel å ta flagg/M-CON's. Sånne som deg vil jeg helst slippe å møte ingame, så jeg håper jeg ikke møter deg. Slike folk er ikke interessert i spille objectif. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 Å stjele kjøretøy er en viktig del av spillet. Har man begge chopperne på en bane med gode piloter er det andre laget dødsdømt. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 Indeed. Siden vi hadde full air controll, var det ikke mtye motstanderen kunne gjøre Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Ja, selvfølgelig er man det. Når du har to helikopteret og det ene tok du fra motstanderen, og dere sirkler over motstanderens bane er det ikke mye man kan gjøre. Men visst oppdraget ditt er å ta flagg, kan du begynne med det. Det første du gjør når spillet begynner er ikke å kjøre Humvee bort til motstanderens base for å ta det det skal være av kjøretøy. Finner ikke særlig god teamplayer sjel hos slike personer, og hører ikke hjemme her. Det samme visst et helt lag var bare snipere og du ble spawnkillet med en gang du spawnet. Hadde du likt det? Endret 30. april 2011 av Lami Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 Å stjele kjøretøy er en viktig del av spillet. Har man begge chopperne på en bane med gode piloter er det andre laget dødsdømt. At folk stjeler kjøretøyet er greit for meg, også baseraping, selv om jeg gjør det sjeldent sjøl. Men hva gjør dere om ingen gidder å spawne fordi dere har full kontroll? Da blir det ikke poeng på noen? Jeg ville vært ganske stupid om jeg hadde blitt spawnkille 2-3 ganger på rad og jeg fortsatte å spawne? Resultatet kan jo bli at serveren blir tom. Jeg peleier å gi folk en liten sjanse ihvertfall. 2 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Det er da ikke realistisk i det hele tatt. Da måtte man i såfall hatt plenty av bots/folk som står vakt rundt hele basen å passer på. Tviler også det bare er å hoppe inn i et helikopter for så å trykke på en "start-button" og så fly av gårde. ^^ Nei huff, sånn spillestil er helt forferdelig og latterlig. Spesielt om man har på noen imba flares som realoder like raskt som den jævla dart-pistolen og rakettkasteren.... Og jeg synes jo selv ikke det er morro om motstanderen sitt lag er dødsdømt... Det er jo bare kjipt. Morro når det er en balansert krig. Noe det IKKE er med fullstendig luft-suverenitet, og ikke noe kapabelt anti-air. At folk stjeler kjøretøyet er greit for meg, også baseraping, selv om jeg gjør det sjeldent sjøl. Men hva gjør dere om ingen gidder å spawne fordi dere har full kontroll? Da blir det ikke poeng på noen? Jeg ville vært ganske stupid om jeg hadde blitt spawnkille 2-3 ganger på rad og jeg fortsatte å spawne? Resultatet kan jo bli at serveren blir tom. Jeg peleier å gi folk en liten sjanse ihvertfall. Akkurat! Har selv rimelig tøyelige grenser når det kommer til slik... Tanks osv.. som man faktisk kan ødelegge er null stress... Men uansett hvilket lag jeg er på, så er det slitsomt og kjedelig om det ene laget dominerer så fryktelig. (derfor liker jeg også rush best, da runden sjelden varer særlig lenge med et imba lag) Endret 30. april 2011 av Andrull 1 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 Nå handler vel alle spill om å vinne, eller? Man spiller vel ikke et spill for at det i utgangspunktet skal være balansert? Win or loose - man må lære seg å tape med samme sinn som å vinne. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Så du synes det er gøy når du spawnkiller og raper motstanderens lag, slik at de ikke får noen mulighet til å ta igjen, og ender med at de begynner å leave serveren? :nei2: Du kan heller ikke kalle det for krig når motstanderen er sjangseløs. Endret 30. april 2011 av Lami Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 Som sagt, det er da ikke morsomt uansett om man vinner eller taper. En runde der det er slik er tap-tap. At nesten alle rømmer fra serveren, og gjør at du kanskje i praksis bare vinner oven en seig stakkars jævel på det andre laget hjelper jo ikke på. At Dice har implementert stjeling av kjøretøy er jo mer ment som et suplemang for å få en fordel i kampens hete, ikke å dødsdømme det ene laget. Og nei, du tar feil, det er ikke bare vinn eller tap. Det er flere måter som gjør at selv det å vinne ikke føles riktig om man har gjort visse ting. En av dem mener jeg er dette eksempelet. Andre eksempler er bla. Juksing, bytte lag rett før slutt og helt ubalanserte lag. 1 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 Så du synes det er gøy når du spawnkiller og raper motstanderens lag, slik at de ikke får noen mulighet til å ta igjen, og ender med at de begynner å leave serveren? :nei2: Du kan heller ikke kalle det for krig når motstanderen er sjangseløs. Nei, men jeg har da aldri sagt at jeg spawnkiller noen heller - det er langt under min verdighet å gjøre det, og det samme gjelder baseraping - det gjør jeg heller aldri. Men klarer ikke motstanderen å passe på utstyret sitt, så er det hans egen feil. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 Det var vel ikke selve stjelinga som var problemet her, men ei heller det at de rapet/spawnrapet det andre laget som var det forferdelige. Stjeling var bare litt av grunnen til at de klarte å rape så jævelig som beskrevet. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 Og nei, du tar feil, det er ikke bare vinn eller tap. Det er flere måter som gjør at selv det å vinne ikke føles riktig om man har gjort visse ting. En av dem mener jeg er dette eksempelet. Andre eksempler er bla. Juksing, bytte lag rett før slutt og helt ubalanserte lag. Vi snakket vel om stjeling av andres utstyr? Selvfølgelig mener jeg ikke at det er OK å jukse - ei heller team- swapping. Men at det enkelte ganger blir ubalanserte lag - rent skillmessig - det kan man jo ikke hindre på noen god måte. Noen ganger havner man på et godt lag, og noen ganger havner man på et jævlig dårlig lag. Da spiller jeg med mottoet å vinne eller tape med samme sinn. Det dreier seg om et spill, ikke om selve livet. Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 Hvis jeg skulle kuttet meg selv i armen med en teskje for hver gang jeg så en level 50 dude som sitter bakerst i basen sin med VSS og tror han er pro, så hadde jeg ikke lenger hatt noen armer. Hva skjer med folk som -kun- spiller sniper? Skjønner ikke at de har det gøy i det hele tatt Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 Hvis jeg skulle kuttet meg selv i armen med en teskje for hver gang jeg så en level 50 dude som sitter bakerst i basen sin med VSS og tror han er pro, så hadde jeg ikke lenger hatt noen armer. Hva skjer med folk som -kun- spiller sniper? Skjønner ikke at de har det gøy i det hele tatt Sniping er gøy, men når jeg skal snipe holder jeg meg til SQDM. Da er jo objectivet å få så mye kills som mulig. Men når jeg spiller rush blir jeg forbanna irritert av attackers som sitter langt tilbake i basen og sniper. De har som oftest ikke mye kills heller, men fortsatt så sitter de der Må whine hardt i chatten for å få tardsa til å move opp Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 Ja, spesielt når man skal defende en M-CON bombe, så klarer ikke alle de sniperne å drepe fienden engang før de armerer bomben, og når bomben er armert og blinker, sitter de bare i skauen og camper, uten å gjøre en dritt! Jævli' irriterende. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Noen snipers kan virkelig ikke noe annet enn å snipe Er ofte det ikke er noen mortarstrikes eller sensormines osv... Argh, blir rett og slett lei meg av å se folk som har snipa hele runden og sitter igjen med 7/0 og 10/2 osv. Er jo ekstremt fattig på en lang rush runde.. Endret 30. april 2011 av N1ko Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Fatter ikke all sytingen på sniping/camping osv. Dette er jo et valid strategy. Dessuten synes jeg at "camping" blir feiloppfattet av folk. Ingen forstår at det er ikke camping, men "defense" det egentlig heter, og er et uhyrlig viktig ting å utføre, særlig i Conquest. Jeg var i et squad og der ble alle oss enige å holde på et flag, og dette klarte vi igjennom hele runden. Folk klagte og bitchet, og selvom vi sa at vi dreiv med defence, sytret drittungene. Herregud.... En ting jeg har lagt merke til er at svært få folk benytter SPOT funksjonen når de skyter/ser noen. Er svært lett å trykke på Q mens du skyter. Har du et godt lag, så vil andre fokusere på det du roper ut. Er det en sniper som plager, så SPOT han! Endret 1. mai 2011 av AvidGamer 1 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 Fatter ikke all sytingen på sniping/camping osv. Dette er jo et valid strategy. Jeg har egentlig ikke noe imot det, men når de sitter 6-8 stykker på hevy metal på en hylle rett ved Bravo og sniper uten å overta Bravo, det blir for dumt! Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 Fatter ikke all sytingen på sniping/camping osv. Dette er jo et valid strategy. Dessuten synes jeg at "camping" blir feiloppfattet av folk. Ingen forstår at det er ikke camping, men "defense" det egentlig heter, og er et uhyrlig viktig ting å utføre, særlig i Conquest. Jeg var i et squad og der ble alle oss enige å holde på et flag, og dette klarte vi igjennom hele runden. Folk klagte og bitchet, og selvom vi sa at vi dreiv med defence, sytret drittungene. Herregud.... En ting jeg har lagt merke til er at svært få folk benytter SPOT funksjonen når de skyter/ser noen. Er svært lett å trykke på Q mens du skyter. Har du et godt lag, så vil andre fokusere på det du roper ut. Er det en sniper som plager, så SPOT han! Jeg spotter alltid før jeg skyter, så veldig enig i at man skal bruke spot funksjonen mye og ofte. Bommer jeg, så er det en annen på laget/teamet som tar han. Bra for teamet totalt sett. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Er det en sniper som plager, så SPOT han! Dette er jo mest et problem når disse camperne er på DITT lag, ikke motsatt.. Snipere på det andre laget er jo helt greit, da vinner vi bare lettere. For eksempel på Valpariso Rush eller Isla Rush, første del. Herr-e-gud hvor mange campere det kan være på attacker siden av og til. Hvordan skal du ta ned MCOM når det sitter, bokstavelig talt 5-8 snipere langt langt bak å knør bak den lille buska si? Og da skulle du jo tro at du i det minste har litt spotting og mortar backup når du armer, men neida. Ofte sitter de bare å plukker en og annen random kill uten å bry seg om laget. Der har du den vanlige "recon" spilleren, hence hvorfor det er så mye hat mot dem. Jeg har derimot ingenting imot de som KAN spille recon skikkelig, de er en verdiful asset til laget. Endret 1. mai 2011 av Frode789 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå