Boll1 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) ja!!!!!!!! :D fra ea downlad! Endret 1. mars 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Ikke gled deg for mye.. du kan forsatt ikke spille før den 4. Mars Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Er ikke lenge til amerikanerne kan spille Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Ikke gled deg for mye.. du kan forsatt ikke spille før den 4. Mars ja,men da slipper ja 50kb/s når alle andre skal laste ned! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Ikke gled deg for mye.. du kan forsatt ikke spille før den 4. Mars 3. Mars blir jo bare bedre og bedre! Stemmer det ja Godt noen flere har skjønt det her ^^ Nå blei det stille i fjøset gitt Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Dette er hvorfor jeg pleier å holde kjeft når det gjelder datoer Meen, tror fortsatt du ikke kan spille før den 4. uansett Endret 1. mars 2010 av DarkPassenger Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Kanskje EA sparker bena under Steam. Hvem vet. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Ikke gled deg for mye.. du kan forsatt ikke spille før den 4. Mars ja,men da slipper ja 50kb/s når alle andre skal laste ned! Ja sant det.. EA DM er ikke det beste alternativet når man skal kjøpe spill. eller laste ned spillene iaf lol gidder du BF BC2 blir tilgjenglig 4 mars i europa. Ellers ville nok ikke ha satt ut masse reklamer rundt om i byene Om dere forsatt mener at det blir spillbart den 3mars må dere gjenge tilføye offisielle kilder. Endret 2. mars 2010 av Merkoen Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Yep for den 1. er USA's slippdato såvidt jeg vet. eller noe sånt. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Kjøpte Gta IV på elkjøp 3 dager før europeisk release, men kunne startes den dagen amerikanerne hadde release, så det kan hende EADM gjør samme "feilen" (dere husker den forbanna idiotiske securom shaiten?) Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 WOW! SPILLET ER JO PÅ 5,4 GB! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hvorfor så billig? http://www.netshop.n...spx?plid=141913 Det lurer jeg også på.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Er 299 hos absoluttspill.no nå, men jeg ble backstabbet i ryggen så hardt av de. Jeg bestilte før det tilbudet og de endrer ikke prisen på den....Kan heller ikke kansellere, og de svarer ikke på mails.. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) WOW! SPILLET ER JO PÅ 5,4 GB! Det var temmelig lite etter dagens "standard", nestensagt. Jeg hadde forventet meg det dobbelte. Endret 2. mars 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 HEY! enten er jeg treg eller så har jeg greid det umulige. xD Alle som har forhånds nedlastet starter spillet og laster ned Patch så starter det! xD Jeg kan starte nå! Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 jeg kan spille sp,etter jeg lastet ned spillet fra ea download,men når jeg trykker multiplayer kommer det opp skriv inn cd-key. får vi cd-keyen på 3/4.mars? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hvis du kjøpte fra ea-store kan det hende den ligger under kundeservice. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå