Error Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Det mest plagsomme er at du som recon har funnet deg et plass med bra oversikt, der er du og "spotter" fiender o.l., så spawner en lagkammerat på deg og begynner å fyre løs sånn at alle oppdager dere og dreper dere på 2 sekunder....sukk. Fixd 2 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Noen som skal spille i kveld? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Spiller hver kveld jeg. BiteTheDust[NOR] Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 De kveldene dine må være korte, for du har spilt i 35m og 9s :!:, hvis du bruker dette som nick i BC2: BiteTheDust. Uansett, lykke til! Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 (endret) De kveldene dine må være korte, for du har spilt i 35m og 9s :!:, hvis du bruker dette som nick i BC2: BiteTheDust. Uansett, lykke til! Hva er det for noe tull du har gravd opp nå?? Jeg har 885 t 19 minutter, og har litt over 9 mill i poeng, så jeg tror nok du er litt på bærtur med den statistikken din der ja. Så det gliset ditt kan du forsåvidt bare tørke av deg....og Lykke til med det. Endret 28. april 2011 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 (endret) 900 timer Jeg har vel spilt i 55 eller noe Endret 28. april 2011 av Error Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 (endret) De kveldene dine må være korte, for du har spilt i 35m og 9s , hvis du bruker dette som nick i BC2: BiteTheDust. Uansett, lykke til! Hva er det for noe tull du har gravd opp nå?? Jeg har 885 t 19 minutter, og har litt over 9 mill i poeng, så jeg tror nok du er litt på bærtur med den statistikken din der ja. Så det gliset ditt kan du forsåvidt bare tørke av deg....og Lykke til med det. Det var da fært til så missmodige og sure vi skulle være her da... Noen som har stått om med feil fot? Eller kanskje bare spilt litt vell mye? Det er jo åpenbart at ronron25 bare var spøkte litt med det faktum at han ikke fant korrekte statestikker. 35 minutter er jo så vidt nok til å spille en runde. Uansett, gratulerer til deg med så mange poeng, noe jeg selv aldri i verden hadde fått tid til. Endret 28. april 2011 av Andrull Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Spiller hver kveld jeg. BiteTheDust[NOR] De kveldene dine må være korte, for du har spilt i 35m og 9s :!:, hvis du bruker dette som nick i BC2: BiteTheDust. Forskjellen er uthevet yaay... 700 innlegg. Endret 28. april 2011 av Slettet+8974354 Lenke til kommentar
JustFYI Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 I play almost every evening. Feel free to add me. Oh, and I only speak English in-game. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1338839 Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 De kveldene dine må være korte, for du har spilt i 35m og 9s :!:, hvis du bruker dette som nick i BC2: BiteTheDust. Uansett, lykke til! Hva er det for noe tull du har gravd opp nå?? Jeg har 885 t 19 minutter, og har litt over 9 mill i poeng, så jeg tror nok du er litt på bærtur med den statistikken din der ja. Så det gliset ditt kan du forsåvidt bare tørke av deg....og Lykke til med det. Obs! [NOR] skulle altså være med, og da fikk jeg et helt annet resultat ja. Imponerende stats. Da får jeg si unnskyld! Det var ikke meningen å fornærme deg på noen som helst måte herr General. Står i stram giv akt her nå. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Nåja - så imponerende er de vel dog ikke. Sier vel heller sitt om at jeg burde få my fat ass opp av stolen, og ut i skog og mark istedet kanskje.... Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. april 2011 Rapporter Del Skrevet 29. april 2011 Noen andre som får feilmelding at du ikke får logget inn? Lenke til kommentar
pxK Skrevet 29. april 2011 Rapporter Del Skrevet 29. april 2011 Ja, får feilmelding hele tiden når jeg skal logge inn men når jeg skriver passordet inn på nytt så kommer jeg inn uten problemer. 1 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. april 2011 Rapporter Del Skrevet 29. april 2011 Takk, det fungerte. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 Jeg og ojen hadde det litt kjekt på Heavy Metal der vi leiket oss med Heli Men bali var ikke særlig glad i at vi tok road kills, og plukket infanteri med kamp helikoptrene Lenke til kommentar
Balli Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 (endret) er det rart da? store deler av den ene runden var det ujevne lag hvorav deres lag hadde flere folk, som om det ikke var ille nok brukte du og ojen vert deres chopper >_> hmpf i say HMPF! Endret 30. april 2011 av Balli Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Fungere helt fint og ta roadkills med Blackhawk på han stakkars teammaten din: lol.die eller hva han navne hans er Når vi kjørt hver vårt kamp helikopter "lånte" vi berre helikopteret deres Endret 30. april 2011 av Tj-nome Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 Hmf, det værste jeg vet er folk som stjeler andres heli/tanksi/annen vechicle. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 (endret) I krig må man passe på utstyret sitt vettu. Er ikke bare å virre rundt som hodeløse kyllinger - da går det slik. Endret 30. april 2011 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 Ser ikke direkte problem som på Heavy Metal, vi var kun 6-7 stykke innpå og dem prøve ta A som er svært nærme fiendens base, Siden dem var opptatt med A lånte vi heliet fra basen dems Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå