Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De kveldene dine må være korte, for du har spilt i 35m og 9s :!:, hvis du bruker dette som nick i BC2:

BiteTheDust. Uansett, lykke til!

Hva er det for noe tull du har gravd opp nå??

Jeg har 885 t 19 minutter, og har litt over 9 mill i poeng, så jeg tror nok du er litt på bærtur med den statistikken din der ja. Så det gliset ditt kan du forsåvidt bare tørke av deg....og Lykke til med det.

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar

De kveldene dine må være korte, for du har spilt i 35m og 9s laugh.gif, hvis du bruker dette som nick i BC2:

BiteTheDust. Uansett, lykke til!

Hva er det for noe tull du har gravd opp nå??

Jeg har 885 t 19 minutter, og har litt over 9 mill i poeng, så jeg tror nok du er litt på bærtur med den statistikken din der ja. Så det gliset ditt kan du forsåvidt bare tørke av deg....og Lykke til med det.

 

Det var da fært til så missmodige og sure vi skulle være her da... Noen som har stått om med feil fot? Eller kanskje bare spilt litt vell mye? :innocent:

 

 

Det er jo åpenbart at ronron25 bare var spøkte litt med det faktum at han ikke fant korrekte statestikker. 35 minutter er jo så vidt nok til å spille en runde.

 

Uansett, gratulerer til deg med så mange poeng, noe jeg selv aldri i verden hadde fått tid til. ;)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Spiller hver kveld jeg.

BiteTheDust[NOR]

 

 

De kveldene dine må være korte, for du har spilt i 35m og 9s :!:, hvis du bruker dette som nick i BC2:

BiteTheDust.

 

 

Forskjellen er uthevet :)

 

yaay... 700 innlegg.

Endret av Slettet+8974354
Lenke til kommentar

De kveldene dine må være korte, for du har spilt i 35m og 9s :!:, hvis du bruker dette som nick i BC2:

BiteTheDust. Uansett, lykke til!

Hva er det for noe tull du har gravd opp nå??

Jeg har 885 t 19 minutter, og har litt over 9 mill i poeng, så jeg tror nok du er litt på bærtur med den statistikken din der ja. Så det gliset ditt kan du forsåvidt bare tørke av deg....og Lykke til med det.

Obs! [NOR] skulle altså være med, og da fikk jeg et helt annet resultat ja. Imponerende stats. Da får jeg si unnskyld! Det var ikke meningen å fornærme deg på noen som helst måte herr General. Står i stram giv akt her nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...