Andrull Skrevet 27. april 2011 Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 Høres ut som en god teknikk for å forhindre at noen ligger litt forran andre ja. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. april 2011 Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 Dere vet at ALLE på BC2 har 100 i ping med mmindre man tar omveier rundt dette? Det er fordi folk med ping ikke skal bli utspillt av de uten Det er jo helt idiotisk. Håper virkelig det ikke er sant. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. april 2011 Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 Den "pingen" ingame så har iallefall alltid lavest av alle når jeg spiller på norske servere. Har faktisk enda tilgode å se noen med lavere. Om dette har noe å si er jeg jammen med ikkje helt sikker på, men det er neppe negativt 0.8ms ping til NIX Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 27. april 2011 Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Høres ut som BS spør du meg. Jeg ligger på rundt 70-75 i ingame ping på norske servere, og er aldri i 100 eller mer med mindre det er en server langt borte. 100/100 Mbps internet. Edit: Svar til N1ko.. Endret 27. april 2011 av iskaldcola Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. april 2011 Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 Dere vet at ALLE på BC2 har 100 i ping med mmindre man tar omveier rundt dette? Det er fordi folk med ping ikke skal bli utspillt av de uten Jeg sier svada til dette er bevist Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 27. april 2011 Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 Hva er omveier da? ligger som regel litt over eller litt under 100 i ingame ping.. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 27. april 2011 Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Og nei, du kan ikke gjøre "omvei" i BC2 ift. ping, for de som lurte. Det det sikkert ref. til er LatencyCompensation - InterpolationTime "fixen", kjent fra BF2. Dette var vel å merke en velkjent placeboeffekt i BC2. Den hadde ingen reel virkning på ping. Endret 27. april 2011 av Frode789 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 27. april 2011 Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Leste at pingen er satt til 100ms standard, selv om dette ikke vises. Og at man kan ta bort denne settingen ved å fikse på litt forskjellige greier. Var også en post om det for lenge siden tror jeg. Har ingen bevis på at det er sant though http://www.youtube.com/watch?v=erZPhcwkSw0 BTW, dette funket kun før hitbox patchen... Endret 27. april 2011 av N1ko Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 27. april 2011 Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 Ble lvl 50 tilslutt... 12k kills med m24(noe sir meg at jeg har brukt den for mye), men 14 platinums så litt variasjon har det vært. Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. april 2011 Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 Sniper-whore? Tssk tskk. Kan forresten ikke huske at du spilte så mye wookie Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 27. april 2011 Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 Kan da nevnes at jeg stort sett bruker bolt riflene i nærkamp og er alltid i angrep og støtter opp squaden min med motionmines og spotting Jøss, 1642 dogtags Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. april 2011 Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 Den "pingen" ingame så har iallefall alltid lavest av alle når jeg spiller på norske servere. Har faktisk enda tilgode å se noen med lavere. Om dette har noe å si er jeg jammen med ikkje helt sikker på, men det er neppe negativt 0.8ms ping til NIX Selv med fiber har jeg 6 ms Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. april 2011 Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 Jeg får vel stikke innom mumble en dag og se hvor god du egentlig er blitt. Med min 0.5kd burde vi være det perfekte team! Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 27. april 2011 Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 Har vel ikke blitt noe bedre, snarere tvert imot.. Satser på jeg får opp kpd'en no som jeg har alle insigniane... Sleit noe jævlig med de mortar og mines insignias... døde sykt mye i jakten på dem. C4 ftw Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. april 2011 Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 Har forsatt en på lvl 48, har ikke "orket" ta det siste stykket. Spillere litt på andre char og K/D ratio holder seg stabilt over 3 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. april 2011 Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Jeg ligger på rundt 1,0 og jeg er talentløs og kjører rett på Gungho-style. Og blir like forbannet hver gang jeg dør Endret 27. april 2011 av oOF Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Hehe, blir ikke akkurat sur over at jeg dør, men når det er teammates som er "skyldig" for at jeg dør er det en annen sak. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Det mest plagsomme er at du som recon har funnet deg et plass med bra oversikt, der er du og "spotter" fiender o.l., så spawner en lagkammerat på deg og begynner å fyre løs sånn at alle oppdager dere og dreper dere på 2 sekunder....sukk. Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Det mest plagsomme er at du som recon har funnet deg et plass med bra oversikt, der er du og "spotter" fiender o.l., så spawner en lagkammerat på deg og begynner å fyre løs sånn at alle oppdager dere og dreper dere på 2 sekunder....sukk. Gå ut av squadet? Evt. spill med venner som har litt vett? De fleste spillerne har IQ som kan sammenliknes med AI'en i de fleste spill desverre. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Medic teammates på speed er det værste å spille sammens med! Regner med de fleste har opplevd overivrige medics som resser deg gang på gang for at de skal få mye poeng samtidig som du ikke har kjangs i helvette til å komme deg vekk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå