Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

 

Etter tracer ble nerfa fra 300m/s til 200m/s har jeg ikke brukt tracer pistol,

 

Når skjedde det ?

 

snipre heli går faktisk ganske greit :) Her om dagen skjøt jeg ned et heli 3 ganger på rad, med 4 skudd. Jeg ble kicka fra servern. Det viste seg at heli piloten var administratoren...

 

Haha, Sånn kan det gå

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det er lettere å ta ut heli med sniper enn med tracer :p

 

Nå må du gi deg ? :cry: Aldri klart å snipet noen i fly jeg :(

 

 

Hmm, kan vel bruke mot heli...eller er treffsikkerheten/distansen på Tracer gun dårlig?

 

Du må øve en del for å treffe heli med trace, men ikke umulig :)

Etter tracer ble nerfa fra 300m/s til 200m/s har jeg ikke brukt tracer pistol, snipre heli går faktisk ganske greit :) Her om dagen skjøt jeg ned et heli 3 ganger på rad, med 4 skudd. Jeg ble kicka fra servern. Det viste seg at heli piloten var administratoren...

 

 

Hva gjør du da? Sniper du heli føreren rite?

Lenke til kommentar

Synes det er lettere å ta ut heli med sniper enn med tracer :p

 

Nå må du gi deg ? :cry: Aldri klart å snipet noen i fly jeg :(

 

 

Hmm, kan vel bruke mot heli...eller er treffsikkerheten/distansen på Tracer gun dårlig?

 

Du må øve en del for å treffe heli med trace, men ikke umulig :)

Etter tracer ble nerfa fra 300m/s til 200m/s har jeg ikke brukt tracer pistol, snipre heli går faktisk ganske greit :) Her om dagen skjøt jeg ned et heli 3 ganger på rad, med 4 skudd. Jeg ble kicka fra servern. Det viste seg at heli piloten var administratoren...

 

 

Hva gjør du da? Sniper du heli føreren rite?

Ja, jeg sniper piloten.

Lenke til kommentar

Driver og øver meg på å fly helikopter. Noen tips?

 

Slik jeg ser det er det altfor mange tullinger som flyr rett over et mål og bruker en halv evighet på å snu heliet. Det betyr at fienden har fryktelig god tid på å beskyte helikopteret mens piloten snur febrilsk. Jeg synes det er veldig mye bedre når piloten flyr i rundt et mål da gunneren får det mye lettere for å treffe et mål. Generelt er det svært få piloter i BC2 som jeg har flydd med som er noe tess. Ikke mer enn 3-4 stykker, resten har vært søppel.

Lenke til kommentar

Driver og øver meg på å fly helikopter. Noen tips?

 

Slik jeg ser det er det altfor mange tullinger som flyr rett over et mål og bruker en halv evighet på å snu heliet. Det betyr at fienden har fryktelig god tid på å beskyte helikopteret mens piloten snur febrilsk. Jeg synes det er veldig mye bedre når piloten flyr i rundt et mål da gunneren får det mye lettere for å treffe et mål. Generelt er det svært få piloter i BC2 som jeg har flydd med som er noe tess. Ikke mer enn 3-4 stykker, resten har vært søppel.

Mus "sens" har mye å gjøre med å snu helikoptere fort, spiller på litt lav "sens" så går ikke snu seg på flekken med helikopteren. Prøvde meg med high sens på heavy metal med helikopter og det gikk fort å snu seg da.

Endret av pxK
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Om noen er keene på BC2, har Hardwork (Norges største Minecraft-server) fått satt opp en Bad Company 2 server.

 

Det hadde vært litt gøy med aktivitet på serveren, fra folket her, som jeg har spilt med tidligere.

 

Se her for server-info og her for TS-info.

 

Håper dere kommer innom!

 

Om slike poster ikke er lov er det bare å slette den, da jeg er litt usikker på hvorvidt dette er reklame eller bare en opplysning.

Lenke til kommentar

Anbefaler at folk bruker AT4. Med litt øving blir lufta fri for metall.

 

Forsøkte den nettopp. Får den ikke til, får ingen bekreftelse at den får "lock" og rakketen bare fly rett frem.

 

Det er ikke lock på AT4 så du må sikte hele veien, men til gjengjeld synes jeg AT4 virker mye kraftigere enn CG og den andre som jeg aldri bruker.

Lenke til kommentar

Anbefaler at folk bruker AT4. Med litt øving blir lufta fri for metall.

 

Forsøkte den nettopp. Får den ikke til, får ingen bekreftelse at den får "lock" og rakketen bare fly rett frem.

 

Det er ikke lock på AT4 så du må sikte hele veien, men til gjengjeld synes jeg AT4 virker mye kraftigere enn CG og den andre som jeg aldri bruker.

 

Det er vel CG som er kraftigst på fly og helikopter. At4 er best på tanks og kjøretøyer. RPG er dårligst men har til gjengjeld tracermulighet. CG har også størst splash-skade mens at4 har minst? Husker det sånn ca slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...