Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes nå personlig at det ikke er evig lett, men faktisk ganske krevende. Å unngå å bli skutt ned, samtidig som du skal enten klare å treffe mange fiender selv/kjøre stabilt så de andre i heliet kan treffe lettere er ikke alltid like greit.

 

Så, finnes det noen tips eller triks, som er lure å kunne?

Endret av Error
Lenke til kommentar

flares er ikke akk effektive mot for eks aa guns eller guided missiler da :p

Jeg syns selv det er vanskelig å fly helikoptere slik at du kan unngå mest mulig av AA guns og missiler samtidig som du og/eller andre i helikopteret skal klare å drepe fiender.

Lenke til kommentar

Kossen fungerer Tracer gun? Ser at i M2 Carl Gustav AT beskrivelsen at den har tracer dart tracking, men dette får jeg ikke til.

 

Både CG og RPG kan bruke trace. Når du har truffet med traceren, sikter du inn med CG eller RPG-en, Da begynner en firkant rundt objektet å blinke. Når det kommer opp hvor mange meter vekk objektet er under firkanten kan du skyte. Da følger raketten etter objektet og du treffer :)

Lenke til kommentar

Ahhh, sweet. Takker! Gleder meg å teste det ut.

 

Dette øker skaden ikke sant?

 

Hmm, kan vel bruke mot heli...eller er treffsikkerheten/distansen på Tracer gun dårlig?

 

Det øker ikke skaden, men det gjør at skuddet du fyrer av går direkte mot f.eks. tanken. Hvis tanken beveger seg vil skuddet endre retning i luften. Merk deg at hvis tanken står bak f.eks. et fjell vil skuddet krasje i fjellet (og nødvendigvis ikke treffe).

 

Det tar litt øvelse å bli god med tracer dart, siden den virker veldig annerledes enn andre våpen. Hovedforskjellen er at skuddet er veldig tregt.

 

Det er generelt sett veldig enkelt å treffe tanks, men å treffe raske vehicles som biler og spesielt helikopter kan være ganske vanskelig.

 

Det finnes også noe som heter flares. Hvis du kjører et vehicle (altså, du er den som sitter i førersetet) kan du høyreklikke. Da vil alle tracers som er på vehiclet ditt forsvinne.

 

Hvis du er i et vehicle, og ikke har flares kan du eventuelt kan du gjemme deg bak et fjell eller noe. Da vil traceren forsvinne av seg selv etter en stund.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Synes det er lettere å ta ut heli med sniper enn med tracer :p

 

Nå må du gi deg ? :cry: Aldri klart å snipet noen i fly jeg :(

 

 

Hmm, kan vel bruke mot heli...eller er treffsikkerheten/distansen på Tracer gun dårlig?

 

Du må øve en del for å treffe heli med trace, men ikke umulig :)

Etter tracer ble nerfa fra 300m/s til 200m/s har jeg ikke brukt tracer pistol, snipre heli går faktisk ganske greit :) Her om dagen skjøt jeg ned et heli 3 ganger på rad, med 4 skudd. Jeg ble kicka fra servern. Det viste seg at heli piloten var administratoren...

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...