Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har opplevd litt merklig oppførsel med spillet de siste dagene.

 

Igår ble alt svart. Idag hikker/lagger spillet av og til, ikke ofte, men det skjer. Også får jeg svarte "blink" innimellom.

 

Kan ikke være CPU eller Minne problem, hadde på overvåking, og CPU bruker bare 20-30% under spilling, og minne ca det samme.

 

Lurer på om GFX kortet holder på å ryke/slite....sitter med en GTX 280....men det er rart at alt har fungert uten problemer siden jeg fikk spillet et par uker siden.

Lenke til kommentar

Over til BC2 emne, er det noen andre populære norske servere sett bort i fra TV2 serverne?

Battlefield.no/Multigamer.no. Server liste: http://www.multigamer.no/serverstatus

I motsetting til TV2 så har de fleste, om ikke alle, serverne her fair play regeler (f.eks. base rape og stjeling av kjøretøy i fiendes main er ikke lov).

På Laguna Presa, så ville disse reglene være en fordel for min måte å spille på. Jeg bruker mye tank. Dette vil gjøre at jeg kan beskytte tanken lettere og gi meg et større overtak, enn det jeg allerede har. På laguna presa Q/TV2, så stjeler det andre laget tanken, skyter på den med RPG osv, prøver å ta den med C4, inne i leiren. Det synes jeg er fair. Begrunnelsen til TV2, er at krig er krig, ingen regler. Sånn er også virkeligheten. Det går ut på å drepe hverandre på alle mulige måter og man tar alle virkemidler i bruk.

Lenke til kommentar

Jeg synes også baserape burde være lov. Mange av banene er jo designet for baserape, da de har AA gun i hovedbasen, noen som er enige ?

 

Det er jo bare å spille på TV2 det, de tillater det meste. Personlig foretrekker jeg helt klart servere med baserape-regler. Det er mer morsomt slik.

Lenke til kommentar

Dette spillet er jo ett krigsspill. Er ikke teamet godt nok til å kjempe ned baserapere så taper man uansett.

Det er mere tungvint å spille med "newbie" regler hele tiden enn bare å følge flowen i spillet.

 

F eks, tankstjeling, det krever virkelig lite for å unngå dette. Eller baserapers, motionmines anyone ?

Lenke til kommentar

Dette spillet er jo ett krigsspill. Er ikke teamet godt nok til å kjempe ned baserapere så taper man uansett.

Det er mere tungvint å spille med "newbie" regler hele tiden enn bare å følge flowen i spillet.

 

F eks, tankstjeling, det krever virkelig lite for å unngå dette. Eller baserapers, motionmines anyone ?

 

Problemet her er at f.eks. baseraping ødelegger flowen. La oss ta Rush som et eksempel. Meningen er at det angripende laget skal pushe forover. Hvis man da hele tiden må passe på at folk ikke kødder rundt i basen din og dreper de som spawner der blir det "push"-konseptet ødelagt

Endret av Error
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er vel ingen som kan si det er morsomt med baserape? Er jo bare plagsomt og irriterende! ihvertfall på Atacama Desert, der man aner fred og fare i hovedbasen og så dauer man med en gang av en baseraper-idiot som står i basen din med tanks. Og det eneste han gjør er å reise tilbake til basen din etter du har drept han.. Greit nok at et lag som er mye bedre og har tatt over alt av flagg og ikke har annet å gjøre enn å hindre de andre i å komme ut av basen, da er det greit, men fortsatt ikke noe morsomt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er litt både og når det kommer til base rape. Jeg gjør det kun (tror jeg ;)) når alle flagg er tatt og/eller fienden angriper ut i fra egen main. Men syntes ikke det er spesielt morsomt uansett hvilken side jeg er på. Jeg ønsker en god kamp, blir ingen god kamp med base raping.

Når det kommer til stjeling av kjøretøy, så er det nesten alltid greit, man må klare å passe på sitt eget. Unntaket er når noen camper main kun for å stjele.

Lenke til kommentar

Vel, regel nr 1 ved baseraping, kom deg rundt og sett på objective, det vil pushe hele laget tilbake, de kommer i ustabilitet. Selvfølgelig er det kjedelig, men laget ditt failer når baserapere greier å holde nede angrepet.

Det er enklere sagt enn gjort på noen kart. Det er ikke noe problem å sperre noen inne i main, Laguna Alta og Presa er to eksempler. Og om en eller to kommer seg rundt, så er som oftest ikke de noe problem å ta ut mens resten fortsetter å stenge de andre inne.

Lenke til kommentar

Noen som har peiling på serverdrift av BC2 server? Har leid server av Multigamer, men har ingen anelse om hvordan jeg får adda Admins osv.

 

Noen som kan hjelpe meg?

Om det var slik det var før, så må du laste ned et program som kjøres på maskinen din heletiden. I det programmet kan du legge til admins osv.

 

Det programmet leser chatten som foregår ingame. så når en person med et viss navn sier en viss ting, så er det programmet som tar seg av kickingen osv.

 

Programmet heter noe sånt som Bad Company 2 Control Center. Mulig du finner det på www.bc2cc.net eller noe slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...