Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Fikk tilbudsmail fra EA i dag. 399 for BF3, med utvidelsespakken Back to karkano.

 

Vurderer å slå til, men er litt i tvil. Er blitt lurt av EA Store tidligere, og vet ikke om de har skjerpet moralen (kjøpte en utvidelse til strategispillet Lord of the Ring, og etter et år fikk jeg beskjed om at jeg måtte betale på nytt, om jeg ville ha det enda et år, og de innrømmet til og med selv at dette var regler de hadde funnet på etterpå).

 

Feil tråd. Vi har en BF3 tråd.

 

Flink, vi trenger flere som deg Frode.

 

Jada, whine bare. Jeg gidder sjelden bry meg, men er da ikke så vanskelig å få inn BF3 snakk i BF3 tråden (når det blir mange poster..), i samme seksjon, rett ved siden av. :roll: Common sense, har ingenting med forum police å gjøre. Have a cookie.

Endret av Frode789
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk tilbudsmail fra EA i dag. 399 for BF3, med utvidelsespakken Back to karkano.

 

Vurderer å slå til, men er litt i tvil. Er blitt lurt av EA Store tidligere, og vet ikke om de har skjerpet moralen (kjøpte en utvidelse til strategispillet Lord of the Ring, og etter et år fikk jeg beskjed om at jeg måtte betale på nytt, om jeg ville ha det enda et år, og de innrømmet til og med selv at dette var regler de hadde funnet på etterpå).

 

Feil tråd. Vi har en BF3 tråd.

 

Flink, vi trenger flere som deg Frode.

 

Jada, whine bare. Jeg gidder sjelden bry meg, men er da ikke så vanskelig å få inn BF3 snakk i BF3 tråden (når det blir mange poster..), i samme seksjon, rett ved siden av. :roll: Common sense, har ingenting med forum police å gjøre. Have a cookie.

 

Jeg sa bare du var flink.

Lenke til kommentar

Black ops er cod, BC2 er battlefield.

Det er to helt forskjellige spill på de aller fleste mulige måter. Cod er mer arkadiskt, alt går fort og du har mange hjelpemidler for å enklere få kills, veldig lite samspill er nødvendig i BO.

BFBC2 er mer taktiskt og krever faktiskt et team som ikke er helt hjernedøde for å vinne, våpnene har rekyl, og imo så er bc2 er myyyyyye bedre spill enn BO.

Lenke til kommentar

Jeg og en kompis kom på en server igår, hvor en fyr brukte aimbot og hacks hver runde. Så oss uansett hvor vi var, traff oss hele tiden, med perfekt skudd. Neste runde hadde han jo og på hack.. Hva faen er poenget med hacks? Om du suger, så øv deg heller - istedenfor å øve med hacks...

Hackeren er fyren øverst på det fiendlige laget..

 

hackerbc2.jpg

Lenke til kommentar

Idiot. Han var ikke god, han er hacker. Når man hele tiden treffer, fra andre siden av banen, uansett hvor. Når han såvidt kan se deg, og alikavell treffer godt hele tiden. Jeg var jo ikke den eneste som klagde på det heller, alle på laget gjorde det. Når han med en m16, jævlig langt unna, dreper to personer på to skudd, når han er på andre siden av banen. Når han treffer uansett hvor du er, og vet alltid hvor en er. Selv når jeg ikke var nært han tok han oss. Og, når jeg og cryztek er i røyk, han er langt unna. treffer oss perfekt, og tar to personer ut på to skudd gjennom røyken da også videre. Selvfølgelig kan folk være gode, men akkurat den fyren er det ikke. Han skrev jo ikke noe i chatten engang for å forsvare "anklagene" våre.

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...