Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Angrer at jeg kjøpte spillet. Var nettopp inne i en server, og folk ble bannet hver annen minutt for hacks. Helt sykt hvor mange som jukser.

 

Ingen jobber i team, ingen tør bruke mic. Er alt annet enn teamplaying i dette spillet der det er mest behov for netteopp det å spille i lag. Ganske kjipt.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angrer at jeg kjøpte spillet. Var nettopp inne i en server, og folk ble bannet hver annen minutt for hacks. Helt sykt hvor mange som jukser.

 

Ingen jobber i team, ingen tør bruke mic. Er alt annet enn teamplaying i dette spillet der det er mest behov for netteopp det å spille i lag. Ganske kjipt.

 

Da skjønner jeg ikke hvor du spiller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Angrer at jeg kjøpte spillet. Var nettopp inne i en server, og folk ble bannet hver annen minutt for hacks. Helt sykt hvor mange som jukser.

 

Ingen jobber i team, ingen tør bruke mic. Er alt annet enn teamplaying i dette spillet der det er mest behov for netteopp det å spille i lag. Ganske kjipt.

 

hva i alle dager er det slags server du spiller på? Høres mer ut som en ADHD admin, er langt færre cheatere enn folk tror..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

hva i alle dager er det slags server du spiller på? Høres mer ut som en ADHD admin, er langt færre cheatere enn folk tror..

 

lol, trodde det jeg også. Men det var en slik cheat prog som automatisk kastet ut folk. Spilte på en battlefield.no server.

 

Da skjønner jeg ikke hvor du spiller.

 

Det er folk som du, med den holdningen, som er problemet med spillet.

 

Skjønner ikke hvorfor dere "rambo wannabe" spiller i et LAG SPILL solo. Tør ikke samarbeide, og ikke benytter mic.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Fordi jeg vil jobbe i team, har god sammarbeid, backup hverandre, bruke mic for å kommunisere. Men da kommer du og sier at da fatter du ikke hvorfor jeg spiller.

 

BF spillene har alltid hatt fokus på teamwork, at du kom med den kommentaren forteller meg at du har missforstått hele BF konseptet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Han sa vel ikke, "Skjønner ikke hvorfor du spiller," men hvor du spiller.

 

Som regel unngår jeg norske servere da disse er verst, rush gamemoden er også helt på tryne imo.

 

Og du kan sammarbeide selv uten mic, hadde en knall runde igår på en conquest server, hvor jeg og resten av squaden(randoms men de visste hvordan man spilte sammen) gjorde alt av flag caps. Men så klart er det også til tider hvor du har folk som ikke hjelper litt engang og bare tenker på seg selv og få mest kills.

Lenke til kommentar

Fordi jeg vil jobbe i team, har god sammarbeid, backup hverandre, bruke mic for å kommunisere. Men da kommer du og sier at da fatter du ikke hvorfor jeg spiller.

 

BF spillene har alltid hatt fokus på teamwork, at du kom med den kommentaren forteller meg at du har missforstått hele BF konseptet.

 

Da vil jeg sterkt anbefale deg A2LF serveren. Spiller på den hver dag, og der er det sammarbeid hele tiden (i hvertfall med A2LF medlemmene).

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Fikk tilbudsmail fra EA i dag. 399 for BF3, med utvidelsespakken Back to karkano.

 

Vurderer å slå til, men er litt i tvil. Er blitt lurt av EA Store tidligere, og vet ikke om de har skjerpet moralen (kjøpte en utvidelse til strategispillet Lord of the Ring, og etter et år fikk jeg beskjed om at jeg måtte betale på nytt, om jeg ville ha det enda et år, og de innrømmet til og med selv at dette var regler de hadde funnet på etterpå).

Lenke til kommentar

Fikk tilbudsmail fra EA i dag. 399 for BF3, med utvidelsespakken Back to karkano.

 

Vurderer å slå til, men er litt i tvil. Er blitt lurt av EA Store tidligere, og vet ikke om de har skjerpet moralen (kjøpte en utvidelse til strategispillet Lord of the Ring, og etter et år fikk jeg beskjed om at jeg måtte betale på nytt, om jeg ville ha det enda et år, og de innrømmet til og med selv at dette var regler de hadde funnet på etterpå).

 

Feil tråd. Vi har en BF3 tråd.

Lenke til kommentar

Fikk tilbudsmail fra EA i dag. 399 for BF3, med utvidelsespakken Back to karkano.

 

Vurderer å slå til, men er litt i tvil. Er blitt lurt av EA Store tidligere, og vet ikke om de har skjerpet moralen (kjøpte en utvidelse til strategispillet Lord of the Ring, og etter et år fikk jeg beskjed om at jeg måtte betale på nytt, om jeg ville ha det enda et år, og de innrømmet til og med selv at dette var regler de hadde funnet på etterpå).

 

Feil tråd. Vi har en BF3 tråd.

 

Hvis du har fulgt litt med på denne tråden, så har BF3 vært mye tema her.

 

En liten tilleggsopplysning for dere som skulle interessere dere for BF og ikke kverulering, så inneholder denne utvidelsespakken fire kart fra BF2, gjenskapt med Frostbite 2-fysikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi jeg vil jobbe i team, har god sammarbeid, backup hverandre, bruke mic for å kommunisere. Men da kommer du og sier at da fatter du ikke hvorfor jeg spiller.

 

BF spillene har alltid hatt fokus på teamwork, at du kom med den kommentaren forteller meg at du har missforstått hele BF konseptet.

Du har misforstått posten til Skrujernet totalt.

Han spurte ikke hvorfor du spiller, men hvor du spiller - med referanse til at du hadde truffet på mange cheatere.

Lenke til kommentar

Fikk tilbudsmail fra EA i dag. 399 for BF3, med utvidelsespakken Back to karkano.

 

Vurderer å slå til, men er litt i tvil. Er blitt lurt av EA Store tidligere, og vet ikke om de har skjerpet moralen (kjøpte en utvidelse til strategispillet Lord of the Ring, og etter et år fikk jeg beskjed om at jeg måtte betale på nytt, om jeg ville ha det enda et år, og de innrømmet til og med selv at dette var regler de hadde funnet på etterpå).

Hvis dette er regler de fant på senere, så hadde jeg sendt et brev til Forbrukerrådet. Det der kan ikke være lov.

Lenke til kommentar

lol, trodde det jeg også. Men det var en slik cheat prog som automatisk kastet ut folk. Spilte på en battlefield.no server.

 

De "ban" meldingene du ser i din klient er broadcast meldinger ifra "anti-cheat" nettverket som jeg tror bf.no serveren er tilkoblet, det er ikke ban-meldinger for den ene serveren du spiller på.

 

Jeg kjenner ikke detaljene men jeg innbiller med at det er slik det henger sammen.

Lenke til kommentar

Det er også slik at hvis du er bannet fra en server i det nettverket, så er man bannet fra alle. Kan være at meldingene er fra kun den serveren du spiller på, men at det er tidligere bannede spillere som prøver å logge seg på som blir kastet ut med en gang, og en slik melding dukker opp i chatten (det er bare synsing).

 

Hadde nylig en runde på en tysk server, hvor det "florerte" av slike meldinger. Og ser fra tid til annen en del som blir kastet ut/bannet p.g.a. multihack tool o.l.

 

I det store og hele så er spill opplevelsen bra, juksing er ikke ett problem. Men det er noen spillere jeg møter på hvor jeg lurer litt på om de har rent mel i posen.

Lenke til kommentar

Fikk tilbudsmail fra EA i dag. 399 for BF3, med utvidelsespakken Back to karkano.

 

Vurderer å slå til, men er litt i tvil. Er blitt lurt av EA Store tidligere, og vet ikke om de har skjerpet moralen (kjøpte en utvidelse til strategispillet Lord of the Ring, og etter et år fikk jeg beskjed om at jeg måtte betale på nytt, om jeg ville ha det enda et år, og de innrømmet til og med selv at dette var regler de hadde funnet på etterpå).

 

Feil tråd. Vi har en BF3 tråd.

 

Flink, vi trenger flere som deg Frode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...