Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet jeg har fått svar før, men kan noen flere bekrefte at man ikke får spillet på Steam om man kjøper det fra f.eks. Elkjøp e.l.? Noen som har kilder å komme med?

Jeg vil bare være sikker på hva jeg skal velgethumbup.gif

FPS er forresten akkurat like enkelt på PS3 som på PC, man må bare sette seg inn i kontrollens funksjoner ;)

Kjøper du det fra andre plasser enn steam, så kan du ikke legge inn cd keyen inn på Steam sånn at du kan laste det ned derfra. Du kan derimot legge til spillet som "Non Steam Game", da får du tilgang til steam friends mens du spiller. Men du kan altså ikke laste ned BF BC2 fra steam senere om du feks formaterer maskinen.

Det har du sagt før, men jeg er ute etter kilder :p

Lenke til kommentar

Er ganske sikker på at man kan endre FOV når spillet blir releaset

Ikke i nåværende versjon, 1.0.1.0... Kommer som sagt i en fremtidlig patch. Det sier produsenten for PC versjonen også i denne videoen: http://www.youtube.com/watch?v=qnBVs9K-x4Q

Jeg vet jeg har fått svar før, men kan noen flere bekrefte at man ikke får spillet på Steam om man kjøper det fra f.eks. Elkjøp e.l.? Noen som har kilder å komme med?

Jeg vil bare være sikker på hva jeg skal velgethumbup.gif

FPS er forresten akkurat like enkelt på PS3 som på PC, man må bare sette seg inn i kontrollens funksjoner ;)

Kjøper du det fra andre plasser enn steam, så kan du ikke legge inn cd keyen inn på Steam sånn at du kan laste det ned derfra. Du kan derimot legge til spillet som "Non Steam Game", da får du tilgang til steam friends mens du spiller. Men du kan altså ikke laste ned BF BC2 fra steam senere om du feks formaterer maskinen.

Det har du sagt før, men jeg er ute etter kilder :p

Tvilsom du. ^^

https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=7480-wusf-3601

Lenke til kommentar

Ser egentlig få grunner til at man ikke skulle få legge til sin egen key i steam, så lenge steam selger spillet.

Men har vel med penger å gjøre, som alt annet. Steam ønsker vel ikke å miste sin andel ved at folk kjøper det billigere andre steder, for så dra nytte av nedlasting osv.

Lenke til kommentar

Nei dægen, det var billig! :) LE eller?

LE?

Jeg forhåndsbestilte det på Gamestop.

De hadde tilbud: "2 brukte spill + 1 kr = Forhåndsbestill BBC2 til PS3/XBOX".

Kjøpte to brukte PS3-spill til 139 kr per stk. Så leverte jeg de inn igjen og forhåndsbestilte BBC2 til 1 kr.

139 + 139 + 1 = 279 kr :D

Nice! Tror du det går viss jeg gjør det på onsdag (3.mars), eller er det for sent? Spillet er vel ikke ute i butikkene offisiellt før 4. mars, så burde vel gå.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Nei, jeg tvilte ikke, men ville bare være 100% sikker...

Takk for linken! Det er kilde nok for meg :p Da kjøper jeg det nok gjennom Steam regner jeg med ;)

Hva skal dere andre som skal ha det til PC? Skal dere ha det fra Steam eller ikke?

Hehe, skjønner den. Kildekritikk! ;)

Skal ikke ha det på Steam forresten. :)

Endret av Dofty
Lenke til kommentar

Nei dægen, det var billig! :) LE eller?

LE?

Jeg forhåndsbestilte det på Gamestop.

De hadde tilbud: "2 brukte spill + 1 kr = Forhåndsbestill BBC2 til PS3/XBOX".

Kjøpte to brukte PS3-spill til 139 kr per stk. Så leverte jeg de inn igjen og forhåndsbestilte BBC2 til 1 kr.

139 + 139 + 1 = 279 kr :D

Nice! Tror du det går viss jeg gjør det på onsdag (3.mars), eller er det for sent? Spillet er vel ikke ute i butikkene offisiellt før 4. mars, så burde vel gå.

Ja, det skal være mulig :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...