Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FIns det pokker meg ikke noe Anti-Air våpen for fotsoldater i dette spillet????? Er så JÆVLA FUCKINGS lei at helikoptere dominerer alt! (ja, er forbanna)

 

Så er det så få Anti-Air kannoner plassert rundt!

 

AT4, tracer, tanks, M95. Dei fleste baner med heli, som port valdez og atacama, har også AA-gun, både i basen og andre stadar. Du kan sikkert skade heli med UAV med machinegun også.

Lenke til kommentar

AT4, tracer, tanks, M95. Dei fleste baner med heli, som port valdez og atacama, har også AA-gun, både i basen og andre stadar. Du kan sikkert skade heli med UAV med machinegun også.

AT4 har jeg nesten ikke brukt, men du må vel uansett styre raketten?

Tracer, litt for vanskelig å treffe etter min mening, og smoke fjerner tracere som har truffet. Men en rpg/cg er som regel nok til å plukke ned helikopteret. Dette er fremdeles det mest effektive.

Tanks, vanskelige å treffe med main gun, men utrolig tilfredstillende når man gjør det :D Alt. fire skader også, men ikke mye.

M95, den skyter vel fremdeles kun igjennom ruta slik at du må drepe piloten, ikke nødvendigvis det enkleste å utføre?

AA-gun, effektiv, men du har en høy risiko for å ende som sniper mat.

 

Har møtt på piloter som er så gode at de klarer å fjerne omtrent all risiko for å bli skutt ned, dette mener jeg er svakt spill design. Er helt greit at gode ferdigheter reduserer faren for å bli drept, men når dette begynner å nærme seg null er noe galt. Med unntak av 2142 så har aldri Dice vært spesielt gode med luft/bakke balansen. Men BC2 er fremdeles bedre på det punktet enn BF2.

Generelt så er jeg ikke spesielt plaget av helikoptrene, men spiller omtrent bare conquest, og av de kartene jeg foretrekker så er det kun Atacama Desert som har helikoptre.

Lenke til kommentar

 

Hvor er MH-6 Little Bird? Og de nevner ikke et eneste fly?

Det kommer helt sikkert med fly og hjulvisperen du viser til, som forøvrig er en av mine favoritter.

Lenke til kommentar

Hadde vært hyggelig med litt mer nytt. Men skal de fortsette med mye av de samme våpnene så savner jeg PP-2000. Kommer jo også an på hvordan man ser på det, BF serien under ett, lite nytt, i forhold til BF2 så er det en del bedre (etter hva jeg husker). Men det er jo noen måneder igjen til lansering, så det er vel fortsatt tid til å legge til mer, er lov til å håpe i alle fall :new_woot:

 

Hadde vært morro om zip line og grappling hook dukket opp igjen, i alle fall den siste, den muliggjorde en del ekstra veier og steder man kunne gå.

Endret av Crowly
Lenke til kommentar

 

Eg berre nemnde alt som kan skade heli, og M95 sine 50 kaliber kuler gjer rundt 3-5 damage, uansett kvar du treff på helikopteret.

 

AT4 må ein styre ja, og det er det som er det positive. Har ein øvd nok, kan ein få ned alle lvl 50 helihorer som dominerer alle. Håplaust å trace dei, det går aldri. Difor er AT4 det einaste ein kan treffe med og drepe instantly.

Lenke til kommentar

AT4 er det eneste som funker med mindre piloten suger. Gjør dere en tjeneste å tren med AT4, you'll need it når det kommer irriterende heli-hore claner. Det kan være litt vanskelig i starten (ser mye rar AT4 skyting..), men det kommer seg nok raskt. Tar nå ned heli ganske ofte med AT4, og har blitt kalt cheater når man tar ned heli mange ganger på rad :p

 

I værste fall får man presset de langt unna slik at de gjør mindre skade, er jo tross alt noen som er veldig flink å fly heli og som blir ekstremt vanskelig å treffe med AT4. Men der har du også noe som er VELDIG irriterende med BC2:

Heli spawner nesten med en gang. Om du endelig klarer å få ned heli som har terrorisert deg i de siste 5 minuttene, så er de jo faen meg tilbake innen 1 minutt.

 

I BF3 håper jeg transport vehicles har kort respawn rate, mens tanks, heli og jet har relativt lang respawn rate.

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

AT4 må ein styre ja, og det er det som er det positive. Har ein øvd nok, kan ein få ned alle lvl 50 helihorer som dominerer alle. Håplaust å trace dei, det går aldri. Difor er AT4 det einaste ein kan treffe med og drepe instantly.

Saken er at det er ikke noe problem å få ned de helihorene i det hele tatt - men det fordrer at folk faktisk opererer som et team. Kommer det slike helihorer må folk forstå at man må bytte til engineer med en gang man dør. En 8-10 personer med CG så er heliet uproblematisk.

Man kan ikke vente noe annet enn at helihorer får herje som de vil når folk er så jævla egosentriske at de fortsetter som Recon elller Medic uansett hvor mange ganger de blir eid av heliene. Klarer ikke folk å fatte disse enkle prinsippene??!!

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...