Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Spilte et par runder medic med MG36. (spiller medic ganske lite) HERREGUD hvor lett det våpenet er! Og jeg trodde AN var barnemat. Jeg går jo rundt som den supermannen i god spray 'n pray stil (og det funker jo dessverre) :ph34r: Sniper, assault gun med 300 kuler og minimal recoil, stort magasin, og ikke minst medic tools. Win.

Endret av Frode789
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan kan du leve med at den ikke har sikte, eller kan få det? Hos meg mangler selve det røde punktet i siktet den er integrert med. :(

 

Edit: Eller er det softcore du spiller?

 

Spiller naturlig nok softcore. Hardcore har noen veldig fine ting (no killcam og no 3D spotting er jo de store upsidene), men våpenbalansen er helt ut av vinduet. Det burde være to forskjellige stat-tables for SC og HC, men DICE var vel for lat :innocent: Derfor holder jeg meg til softcore.

 

Men ja, på HC blir den jo stusselig :p Da er nok XM8 bedre.

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Hva mener du med at våpenbalansen er så annderledes i softcore sammenlignet med hardcore?

 

Jeg har naturligvis nok en del favorittvåpen, men presset meg til å kjøre gjennom en runde for å få alle bronsestjernene, samt gull på de fleste. Synes ikke statsene ble særlig endret selv om jeg ikke brukte yndlingsvåpnene som er XM8 på Medic-siden, og M416 på Assualt siden. (og M14 til engineer) Sniper har jeg ingen favorittvåpen, da jeg hater denne klassen. XD Brukes kun om jeg trenger å ta ut en annen sniper egentlig.

 

Spiller for det meste bare HC. Før spilte jeg KUN SC, men synes nå jeg har bedre K/D ratio på hardcore.

 

Min styrke er at jeg er rimelig god til å overraske ved å flanke/storme, og i SC så går mye av overraskelsesmomentet bort ved 3D-spotting, og at fienden ikke dør med en gang, og klarer å dukke/hjemme seg bak noe.

 

 

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Enkelt forklart: Vanlige våpen som M16, SMG etc fungerer fint. Derimot er det for lett å drepe med explosive våpen (som er enda kraftigere enn i SC, hvor de allerede er nok plagsom) og sniper (som nå er 1HK anywhere).

 

Og så klart: Slug shotguns. Do I need to say more? :!:

 

MEN: Er ikke alle servere det er slik da, er ganger hvor man har hatt skikkelig artige runder, men blir heller unntaket enn regelen. Men men, er bare meg, mange synes vel kanskje balansen er perfekt :)

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Tja, synes både SC og HC er begge gode på sine måter. SC har nok ikke like stor sannsynelighet for at du får en så høy Death streak, og at alt går til helvette for deg en runde. På den andre siden så er det mye sjeldnere der alt flyter veldig godt. Nettopp fordi fiendens Death streak er vanskelig å oppholde om du kan si det på den måten. Men også fordi det er vnaskelig å ta livet av flere fiender samtidig med 30 skudd i kammeret, og som står sammen. I HC så kan du lett ta ut et lag med en M416 der du har overraskelsesmomentet. Ergo, passer det min spillestil best. :)

 

F. eks når du får runden til å gli skikkelig, så hjelper det fint lite om de bruker sniper, slug's eller noe som helst. Da er det deg, LMG'en eller Assualtvåpenet og deg som gjør rent bord.

 

Det er først hvis kampen stopper opp, og et lag finner ut at de skal ha et dusin snipere osv.. at morroa slutter.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Om spillet benytter Steam? Eller kan jeg registrere den i Steam?

 

Såg at den var til 199 hos Platekompaniet, og vurderer å kjøpe. Men kamerater er på Steam, og jeg vil ikke kjøp den på Steam siden den koster full pris der.

 

Nei, spillet benytter ikke steam på noen som helst måte. Så bare kjøp det der det er billigere, ingen vits å kaste bort pengene på fullpris hos steam.

 

For å spille med dem trenger du bare å adde dem in game i BC2 med navnetag. Så er det bare å spille i vei.

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

"Den testinga" ?

 

Snakker du om den "test" funksjonen i AMD-driveren? For den er etter hva jeg husker, så var den i vunn og grunn rimelig ubrukelig til å teste skjermkortet. Test det heller manuelt. :) Testen er for kort, og er for lite krevende.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

BC2 er jo sjanseløst følsomt for alt av GPU overklokking , alt kræsjer hos meg etter få minutter med liten overklokking.. Så er bare å la vær i det hele tatt å stille på noe :) Da funker det konge..

 

Hadde også et annet problem, vet ikke om det er BC2 relatert eller at det var random, men skjedde hvertfall under loading av en map etter at jeg putta inn en ny HDD og en vifte til i pc'en så gikk skjermen i svart, alle vifter på fult og måtte bruke BIOS-resett knappen på hovedkortet for å få starta pc'en normalt, men windows ville ikke boote. Måtte reinstallere OS og har fortsatt problemer av og til med random bluescreens og pc'en låser seg totalt og må restarte og da er alt fint... merkelige greier.. kjørt memtest for å teste ram brikkene og der får jeg 0 i error, og prøvd å teste HDD'ene med HD Tune.. Men får ikke noen feil der etter det jeg har prøvd..

 

PC'en har funka fjell i et halvt år ca. og så skjer dette når jeg putter i ny HDD (Samsung Spinpoint F3) og en vifte til for å få enda bedre kjøling på skjermkorta mine..

 

HW er:

 

HK: Asus Crosshair Formula IV

CPU: AMD Phenom II x6 1055T stock 2.8 GHz men hadde OC til 3.666 GHz da dette skjedde

CPU kjøler: Noctua NH-D14

RAM: Corsair XMS3 DDR3 2x2GB

GPU: XFX XXX Radeon HD 5770 i CrossFireX

PSU: Chieftec Super Series 750W

HDD: Samsung Spinpoint F3 x 2 (ikke raid)

 

 

Noen som har noen tips til hva jeg burde sjekke? Er det PSU'en som har begynt å svikte litt? Eller er det den nye HDD som er problemet?

 

Var egentlig ikke meninga å legge ut så mye info her, så burde egentlig lagd en ny tråd.. Men siden det var snakk som om litt problemer så poster jeg det like godt her i første omgang..

Endret av kaasa92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...