Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvis det er noen her som plutselig får bsod i spill(kun online) med gigabyte hovedkort Avinstaler easytune6 det kræsjer med punkbstrB.exe :thumbup:

Slike overklokkingsprogram fra for eksempel Gigabyte er kun søppel. Det er ikke slik man bør overklokke, dessuten kan de fucke opp maskinen din.

Lenke til kommentar

hvis det er noen her som plutselig får bsod i spill(kun online) med gigabyte hovedkort Avinstaler easytune6 det kræsjer med punkbstrB.exe :thumbup:

Slike overklokkingsprogram fra for eksempel Gigabyte er kun søppel. Det er ikke slik man bør overklokke, dessuten kan de fucke opp maskinen din.

jeg vet, men i mange tilfeller er det slik at man lettere instalerer alt til hovedkortet en å instalere kun det nødvendige ;)

Lenke til kommentar

hehe ja er faktisk første gangen det har skjedd meg og ikke pleier jeg å klage stort på det heller, men så intenst som det var der akkurat da at man ikke fikk gjort annet enn å spawne for og så dø.. Så kommenterte jeg bare på ironisk vis hvor morro jeg syntes det var.. Så ja jeg ble litt imponert over det kan du si :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...