Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si at Bc2 er det eneste MP spillet der jeg noen gang ville valgt å bruke shotty

 

Da har du aldri spilt Quake :tease:

 

Glem cp hagler, jeg HATER medics - både de på mitt og motstandernes lag. De overlever pokker alt.

 

Medics er jo OP i BC2 da.. Seriøst, hvem faen bestemte å gi LMG "spray n' pray" gun til den ene klassen som har noe så awesome som health packs og revive? Hallo i luken? De har:

HP packs

Revive (revive invulnerability anyone? Det velkjente "medic-train")

Awesome assault våpen både på close range og long range (f. eks MG36+RDS+magnum sniper og spray and pray på close range)

Stort magasin, trenger ikke ammo packs.

 

One man army, gg DICE.

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Synes fortsatt at assualt-klassen er langt mer effektiv drapsmaskin. Medic har jeg faktisk dårligst K/D ratio på, og det er ikke fordi jeg ikke har peiling på Medic, da jeg spiller en god del som det også. Selv om assualt og engineer (som jeg velger pga jeg liker å ødelegge kjøretøy) er morsommere. :)

 

 

 

 

Funker bra for å sanke poeng, det gjør Medic-klassen.

 

 

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Holder meg unna medic og assault klassene, da jeg suger som medic og assault er rett og slett kjedelig. :D

 

Syns også det er ganske teit at alle assault våpene har en tube, ser jo så utrolig stygt ut imo og enda en grunn til hvorfor jeg ikke liker assault. Bruker bare assault når jeg er irritert og vil totalt dominere det andre laget.

 

Medic føles veldig passivt ut, du er aldri helt i fronten og skyter vilt men passer bak de som rusher og reviever når det trengs. All tho en god medic er utrolig kjekt å ha og kan lett forandre hvordan kampen går.

 

Engineer og recon er nok favoritene siden jeg føler at jeg har mer effekt på alt når jeg bruker de klassene.

Lenke til kommentar

Spilte på en helt idiotisk server her om dagen.

På Arica Harbor (spiller bare det for tiden) satt det en US sniper langt nede i bakken fra main, på høyde med hovedgata som går fra C til A. Han satt nærmest C bak noen steiner der, under en kork ek.

Jeg fikk meg et skudd i panna av han tidlig i runden. Jeg brydde meg ikke så mye om det der og da, men bare sørget for at jeg ikke var i skuddlinja resten av runden. Ut over i runden la jeg merke til at k/d til han ble vel stor, så jeg fant ut jeg jeg skulle gjøre noe med det. Jeg snek meg bak han og leverte varene. Da ble jeg drept pga. at jeg drepte han i 'restrictive zone'. Ka faen? Så der satt han resten av runden, fredet, ettersom ingen gadd å ta han.

Patetisk. Slike muligheter bør være luket bort i BF3.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Må si at Bc2 er det eneste MP spillet der jeg noen gang ville valgt å bruke shotty

 

Da har du aldri spilt Quake :tease:

 

Glem cp hagler, jeg HATER medics - både de på mitt og motstandernes lag. De overlever pokker alt.

 

Medics er jo OP i BC2 da.. Seriøst, hvem faen bestemte å gi LMG "spray n' pray" gun til den ene klassen som har noe så awesome som health packs og revive? Hallo i luken? De har:

HP packs

Revive (revive invulnerability anyone? Det velkjente "medic-train")

Awesome assault våpen både på close range og long range (f. eks MG36+RDS+magnum sniper og spray and pray på close range)

Stort magasin, trenger ikke ammo packs.

 

One man army, gg DICE.

Medic kan jo ikke gjøre en dritt mot tanks, har ikke C4 en gang. Lite ammo har de også, man overlever ikke lenge om man ikke får resupply.

Lenke til kommentar

Begynte å spille BC2 igjen for et par dager siden, og hadde nesten glemt hvor god lyden var. Men fy faen, jeg hadde også glemt hvor forbanna mye jeg hater den hit detection i dette spillet. :realmad: Ellers digger jeg det. :D

 

Hit detection? Husk dette ikke er call of duty, kulene har vekt, og vil dale etter en stund i lufta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...