Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet sånn cirka hvor lang tid det tar og levele til 50 :p?

Kommer jo ann på person til person (og server, rush? Conquest? osv osv), men regn med pluss minus 400 timer.

@ MrLuni: Holder til på TV2 Rush (32 player), enten Arica eller Valpariso :) Er naturlignok en god del norske der.

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

400 timer høres ut som et greit estimat. Jeg er level 50, og brukte vel mellom 350 og 400 timer.. Når jeg ser på det nå ser det ikke ut som jeg har noe liv :p

Spiller en del på TV2 jeg også. Mest fordi det er mange norske der, men også fordi det er de serverene jeg har best ping på (7ms).

Lenke til kommentar

hehe. Er du flink å gjøre "team efforts"? Rush 32p gir mest poeng som regel. Arm\disarm MCOM, drep fiender i nærheten av dem, gi ammo, health packs, revive, repair osv. Da skal du se poengene ry inn :)

Ikke bry deg så mye om K\D forresten :) Er bare en stor hindring for laget (og deg selv..) om man skal leke pr0 K/D g3mer :ph34r:

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Noen ganger er det bare noobs nesten, andre ganger fult av clan pro's. Liker det best når det er litt nivå på folka :)

Smoke er veldig bra, og et MUST på Rush (både som def og attacker), med mindre du spiller mot noobs på det andre laget.. :whistle: Og ang. K/D så brydde jeg meg mer om det før. Nå er det bare å gjøre det best for laget og ha mest mulig gøy :p (Rambo-assault ftw)

Har dere mange kills på CG? Stolt eier av kun 25 kills på det fordømte våpenet :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...