JanFr Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Nei dægen, det var billig! LE eller? LE? Jeg forhåndsbestilte det på Gamestop. De hadde tilbud: "2 brukte spill + 1 kr = Forhåndsbestill BBC2 til PS3/XBOX". Kjøpte to brukte PS3-spill til 139 kr per stk. Så leverte jeg de inn igjen og forhåndsbestilte BBC2 til 1 kr. 139 + 139 + 1 = 279 kr Endret 1. mars 2010 av JanFr Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) http://biit.no/Battlefield-Bad-Company-2-PC-DVD/dp/B0021AEKOY LE? Jeg forhåndsbestilte det på Gamestop. De hadde tilbud 2 brukte spill + 1 kr = Forhåndsbestill BBC2 til PS3/XBOX. Kjøpte to brukte PS3-spill til 139 kr per stk. Så leverte jeg de inn igjen og forhåndsbestilte BBC2 til 1 kr. 139 + 139 + 1 = 279 kr Hvem bryr seg om konsoll priser uansett? Konsoll failer bigtime. Endret 1. mars 2010 av Rudde93 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Dummeste jeg har hørt.. BBC2 på PS3 er jo überfett! Spesielt med 5.1 system Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Noen som vet når de fleste vil slippe anmeldelsene sine? Er jo kun noen få hittil. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Dummeste jeg har hørt.. BBC2 på PS3 er jo überfett! Spesielt med 5.1 system BFBC2 er fett på PC med 7.1. FPS generelt failer på konsoll. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 JEg foretrekker PS3 kraftig over PCen, gir mye mer innlevelse å sitte med kontrollen i hånda og en 46"LCD og kikke på. Du failer sikkert med konsollkontrollen i hånda i forhold til musa, er vel derfor du foretrekker musa.. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Lol? Det gjør jo ikke det. FPS er nesten like morro på konsoll som PC. Handler bare om du suger eller klarer å mestre det å bruke kontroll. Denne gangen bestilte jeg det på PC, men det er fordi det er lenge siden jeg har spilt FPS på PC og det var billigere. Enda en lattergjøring av MW2 http://www.youtube.com/watch?v=rUKRy6UQEsA Endret 1. mars 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Jeg vet jeg har fått svar før, men kan noen flere bekrefte at man ikke får spillet på Steam om man kjøper det fra f.eks. Elkjøp e.l.? Noen som har kilder å komme med? Jeg vil bare være sikker på hva jeg skal velge FPS er forresten akkurat like enkelt på PS3 som på PC, man må bare sette seg inn i kontrollens funksjoner Endret 1. mars 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 JEg foretrekker PS3 kraftig over PCen, gir mye mer innlevelse å sitte med kontrollen i hånda og en 46"LCD og kikke på. Du failer sikkert med konsollkontrollen i hånda i forhold til musa, er vel derfor du foretrekker musa.. Jaja det er deg, men alt er alltid best på PC, styre ett tryne med jæva spak er så fail. Jeg har selv X360 og PS3, bruker de for det meste til bilspill men jeg har Halo serien og har spilt litt MW2 og BFBC2 demo, spiller helt ok online, er ikke pro liksom men det er kanskje fordi jeg ikke sitter å nerder på konsollen heller. Men har spilt gjennom alle halo spillene på det vanskeligste noe jeg er fornøyd med ^^ Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Og det er bare sååå last year å zi fail lizm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg vil ha spillet nåååå.. kan ikke en butikk drite seg? ;D Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) JEg foretrekker PS3 kraftig over PCen, gir mye mer innlevelse å sitte med kontrollen i hånda og en 46"LCD og kikke på. Du failer sikkert med konsollkontrollen i hånda i forhold til musa, er vel derfor du foretrekker musa.. 3 stk 52" lcd eyefinity og bollemus i hånda eier ps3 lett Endret 1. mars 2010 av Nizzen Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 konsoll Vs. PC , på'n igjen ! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Men det er det bare du som har, og da er det unntak Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg vet jeg har fått svar før, men kan noen flere bekrefte at man ikke får spillet på Steam om man kjøper det fra f.eks. Elkjøp e.l.? Noen som har kilder å komme med? Jeg vil bare være sikker på hva jeg skal velge FPS er forresten akkurat like enkelt på PS3 som på PC, man må bare sette seg inn i kontrollens funksjoner Kjøper du det fra andre plasser enn steam, så kan du ikke legge inn cd keyen inn på Steam sånn at du kan laste det ned derfra. Du kan derimot legge til spillet som "Non Steam Game", da får du tilgang til steam friends mens du spiller. Men du kan altså ikke laste ned BF BC2 fra steam senere om du feks formaterer maskinen. 3 stk 52" lcd eyefinity og bollemus i hånda eier ps3 lett Bollemus? ;D Nizzen du får kjøpe deg en Falcon Pistol om de legger til støtte for det i BC2, ganske rått og spille FPS Spill med. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Når man kjører 3 skjermer. Ser man mere eller ser man ting i slik dratt utover? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Xbox 360 eier alt! Neida, har alle konsollene jeg. Men tror jeg bare kommer til å spille det på PC på grunn av Hardcore-mode og serverlist. Battlefield er og alltid skal være et PC spill! Men første gang jeg spilte Battlefield, var Modern Combat til Xbox. Det var så rått husker jeg, men så prøvde jeg Battlefield 2 for 1 år siden og jeg ble solgt... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Når man kjører 3 skjermer. Ser man mere eller ser man ting i slik dratt utover? Du har ikkje fulgt særlig med i timen Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Når man kjører 3 skjermer. Ser man mere eller ser man ting i slik dratt utover? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå