dTd Skrevet 2. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Jeg har heller aldri hatt noen bra erfaringer med recording med fraps, uansett spill så merker jeg alltid fps drop som F... så har bare gitt opp, er heller ikke sååå kult å brife av hvor nerd en er Dårlig selvtillit? :] (iom at du er "redd" for å bli sett på som nerd av andre utenomforstående).. Bare.. en teori :] For all del, kjøp heller Vietnam en HEL EXPANSION til fordel for noen billiglagde maps for et dårlig spill.. Hehe, Neeh, egentlig ikke, men jeg syns bare ikke det er så morro med montages Uansett så ville de utenomforstående vært "internett venner" og det er jo ikke så ille, da de ekte vennene mine gamer ikke, og kunne ikke brydd seg mindre om montages og spill Jeg vil alltid være nerden i min venne gjeng, uansett Da jeg går på høgskole, og de andre enten droppa ut av vgs, eller gikk "kun" yrkeslinjer Pluss da at jeg er "dataflink" som dem sier! haha eller, noen av dem spiller jo ofc, men for det meste bare chillout gaming på konsoll i sofaen Endret 3. mars 2011 av dTd Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg har ikke spillt BC2 orginalen etter at Vietnam kom ut. Elsker det spillet Selv om jeg begynner og bli mektig lei av M40 på Hardcore serverene. Jeg bruker den kanskje litt vell mye selv og da men Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Vil bare si takk til hjelp med fraps. Det løste seg til slutt. Nå er ikke videoen BC2, men here it goes http://www.youtube.com/watch?v=LN4du_cRWxE&hd=1 Edit: Fikk konstant 60 fps med fraps gående. Vet i grunn ikke hva jeg gjorde som løste problemet. Men slik det er nå så kjører jeg OS på SSD, spill på egen disk, fraps og opptak på en tredje disk. Fraps: Full Size, 60 fps. Spill: Alt på fult, VSync av, og vsync av på skjermkort. Gamebooster kjørte under opptaket. Endret 3. mars 2011 av Hille Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Offtopic men, hvordan fikk du registrert på sida? Hver gang jeg prøver står det "account is creating..." i all evighet. Serverne må ha smeltet. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Battlefield 3: Fault Line Series Video Part 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Old news :PPPP Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Battlefield 3: Fault Line Series Video Part 1 Det ser sinnsykt bra ut, men Battlefield for PC skal da ikke ha noe singleplayer. De burde fokusere budsjette på multiplayer og ikke noe enspillerdel. Hvertfall hvis det skal leve etter forventningene til Battlefield 2, som er det mest underholdende multiplayer spillet jeg noen gang har spilt. En enspillerdel gjør at spillet virker useriøst. Det tar deg 5 timer å spille gjennom enspillerdelen, mens flerspillerdelen skal man bruke hundrevis av timer på. Jeg liker heller ikke de trange bygatene om man ikke kan gå inn i hvert eneste bygg. Battlefield handler om enorme baner med masse kjøretøy og gjemmesteder. Ikke minst fjell, store bygninger, hangarskip flyplasser osv.. Det er IKKE Call Of Duty! Endret 4. mars 2011 av Zonked223 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 OMG!! :ANGRYFACE: Sittet i 2-3 timer å spillt nå og har fikk nettopp gullstjerne nummer 9 på G3. Plutselig blir jeg disconnecta og har bare 7 stjerner....... Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Selv om du disconnecter mister du ingen poeng som du har tjent fra den runden. Kan hende stats henger litt etter, noen ganger tar det litt tid før den blir oppdatert. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 ikke den gangen her tydeligvis... fikk jobbet meg opp til platinum etter noen timer med pcw Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 11. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2011 Når jeg skal spille BF og spesielt da Vietnam, så hakker det noe vanvittig. Det er ikke pga lav fps, eller internett, ettersom pingen ligger på rundt 50-100 og FPS over 60 konstant. Men kan det være pga at skjermkortet er over 100c? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2011 Det er veldig mye, og vil jeg så absolutt si. Du burde virkelig rense pcen, samt kjøpe ny vifte kanskje. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 11. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2011 Det er veldig mye, og vil jeg så absolutt si. Du burde virkelig rense pcen, samt kjøpe ny vifte kanskje. hehe ja, grunnen til at den er så varm er fordi lydkortet nærmest ligger oppå Uten lydkortet ligger det på 70-80c Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 11. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) 100 C trenger ikke nødvendigvis å være for mye. Mange skjermkort kjører på 90ish grader under load, og f. eks mitt forrige kunne kjøre opp mot 110 grader. (varmeovn ^^) Sjekk nettsiden til ditt skjermkort, bruker å stå "max safe operating temp" elns. Ligger du over den bør du derimot være bekymret. Skaff deg da flere vifter evt større kabinett. (for bedre airflow) Pass også på at kablene ligger mest mulig ordnet (strips!), slik at det ligger minst mulig i veien for luftstrømmen. Endret 11. mars 2011 av Frode789 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 11. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2011 Hey, har kjøpt meg Vietnam nå, helt greit. Men en ting jeg plages av er at helikopterne ikke tåler en dritt. Noen andre som har lagt merke til det? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 11. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2011 Pass også på at kablene ligger mest mulig ordnet (strips!), slik at det ligger minst mulig i veien for luftstrømmen. Eller bare ha ett kabinett som en kan strekke kablene bak hovedkortet OT: Har desverre blitt lite spilling i det siste Men tror jeg må ta noen runder snart, klør i skytefingeren Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 11. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2011 Hey, har kjøpt meg Vietnam nå, helt greit. Men en ting jeg plages av er at helikopterne ikke tåler en dritt. Noen andre som har lagt merke til det? Det er meningen at de skal tåle lite. Det er for å jevne ut for mangelen på AT4 og tracer gun. I motsetning til vanlig BC2 tar Hueyen skade fra alle våpen, og et par medics som tømmer magasinet er som regel nok til å få det ned. Det er derfor du putter en engineer i helikopteret som kontinuerlig reparerer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 11. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2011 De skytes også lett ned med tanks ^^ Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 11. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Men er det skjermkortet mitt sin temperatur som får spillet til og hakke? Jeg har ganske svært kabinett, med kablene bak hovedkortet så er ikke noe flow problem EDIT: Oi, Maximum GPU Tempurature (in C) 105 C Kortet mitt ligger på 105-106 Endret 11. mars 2011 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 11. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2011 Men er det skjermkortet mitt sin temperatur som får spillet til og hakke? Jeg har ganske svært kabinett, med kablene bak hovedkortet så er ikke noe flow problem EDIT: Oi, Maximum GPU Tempurature (in C) 105 C Kortet mitt ligger på 105-106 Ganske tvilsomt. Det er KUN i BC2? BC2 er veldig heavy på CPU, så my bet er at CPUen din ikke strekker til, og da henger alt etter. Hvilken CPU har du? hehe, se der ja. Det bør du gjøre noe med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå