Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At TJ har nærmere 100 i kill/death ratio hver runde er vel ikke ett sjeldent syn etter herjingene hans på en av TV2 serverne i heli med en kompis. :p

Hehe, eneste som mangler på pokalen er faktisk klare over 100 K/D ratio, men har vert alltid uheldig og daua når teammates begynne å finne ut det er kjekt å drepe teammates... Eller at man møte en med A4 som skyte ned heliet.

Jeg klager ikke, men dere (stort sett alle) ser på dere selv som verdensmestere som kan alt om spillet og er superflinke og aldri gjør feil. Du sier selv nå at spillet ikke har mye å gi, greit, din smak suger. Jeg er kanskje noob i dine øyne, da du kommer igjennom alle kamper med 100 i K/D ratio og tar over alle flaggene på 10sek.

Dere tror for høyt om dere selv. Jada, kanskje dere klarer å sikte på en fiende og trykke inn venstre museknapp, bra jobba.

Nå vet jeg ikke hvor klare ta inn verdensmester (Sett litt mye på VM mon tru?) Vi èr menneske og ikke akkurat en maskin. Vi er menneske for gudskyld og gjør ofte feil... Det jeg mener med at spillet ikke har mye og gi er mer rettet til repeat av maps og begynne å bli gammelt. Det er selvsagt at frosbite engine kunne vert enda bedre der alle hus kunne gjerne blitt knust til grunn. Hadde ikke klaget å fått inn fly slik vi hadde i BF2. Jeg mener selv at BF2 har bedre gameplay, men har vel litt med balanse og map valgene.

Ta alle flaggene på 10 sekund er umulig.... Hvorfor ikke ta inn noe i diskusjonen som faktisk har et grunnlag?

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Skrudde meg ny stasjonær for 2 uker siden, fikk ENDELIG spillt BFBC2 uten monsterlagg! Det var deilig det! :dribble:

Men om jeg ikke får spillt BF3 på samme pcen... Da begynner jeg å gråte!

Om du kan spille BC2 greit nå, kan du spille BF3 også greit. Ikke nødvendigvis på max instillinger, men ialleflal noe slikt som du brukeri BC2 nå :thumbup:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Lag en diskusjon.no klan som alle dere noobs kan "henge" i.

Jeg spurte ikke etter ideer til navn på nye klaner, jeg spurte hvilke klaner dere var medlemmer i. Så vidt jeg vet så har ikke vi spillt sammen, så du kan bare holde kjeft om du kommer med sånne barnslige svar.

Så relevant til tråden.

Lenke til kommentar

Hmm, kanskje skru av musikken og late som om man er "Pro" ved å stå i bakken og "snipe" ? lol

http://www.youtube.com/watch?v=p53OKV5HqM8&feature=feedu

Aaaaahahaha.... - hvilke jævvla noobs var det han spilte mot??!!

Spawna gang på gang på den mongo snipern som ikke ensa et døyt av hva som foregikk, og endte opp med å bli knifa for hvert jævla spawn lololol...

Og sånne elendige tanks- operatører har jeg sjelden sett hehehe.

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar

Skrudde meg ny stasjonær for 2 uker siden, fikk ENDELIG spillt BFBC2 uten monsterlagg! Det var deilig det! :dribble:

Men om jeg ikke får spillt BF3 på samme pcen... Da begynner jeg å gråte!

Om du kan spille BC2 greit nå, kan du spille BF3 også greit. Ikke nødvendigvis på max instillinger, men ialleflal noe slikt som du brukeri BC2 nå :thumbup:

Deiliiiiiiiig! Det ser konge ut! :new_woot:

Lenke til kommentar

Hm, er det noen som vet om en nettside som viser hvor mange kills man trenger for eksempel med granat, for å få gullstjerne nummer 9?

Har 8 gullstjerner med granat, og vil gjerne vite hvor mange fler kills jeg trenger for å få nr 9.

Gjerne skjekke hvor mange kills jeg trenger for å få gullstjerner til andre våpen og gadgets.

EDIT: Når får jeg platin stjernen? Har 8 gullstjerner med granat, når får jeg platin?

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...