kloningen Skrevet 19. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2011 Super til å rydde hus med som recon om man bare har en rifle som primary M9 er bedre :] Om du kan trykke fort. Tar enkelt 2 stk i et magasin closerange, og evt en tredje med kniv eller hoppe spastiskt rundt mens 3. mann bommer, helt til du har ladet om pistolen. Eller så drar du opp rifla og satser på at du treffer noscope. Bruk hagla som sniper da, og M93 inni hus ol. Funker fint som assault, siden man trenger mye ammo. Skyt med hagla på alt som beveger seg, og gå for headshots. Husk å sikte med M93R btw, hipshot er horrible! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 Neh, bare å bruke VSS eller en av de sniper-riflene, så putter du holograpich sight, eller "Red dot" sight på den. Det er instant kill, og win.;P Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 Bedre å bruke spec'en så man får mer ammo. Det vanlige siktet er helt greit og er fi nærme nok er det enkelt å no-scope. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 Vanlig scope på SVU og VSS er mer enn bra nok, og ekstremt lett å noscope med svu. bruker for det meste lightweight på alle klassene mine.. Ninja ftw. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 Ble litt sur nå Landet med helikopteret for å reparere. Så kjører en tanks over helikopteret. Ikke nok med det, jeg fikk teamkill for det i tillegg 2 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 Ble litt sur nå Landet med helikopteret for å reparere. Så kjører en tanks over helikopteret. Ikke nok med det, jeg fikk teamkill for det i tillegg Det hørtes traumatisk ut. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 21. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2011 fikk troen på å faktisk lage meg en montage nå. Den forrige jeg lagde lærte meg egentlig alt hva jeg ikke burde gjøre Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 21. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2011 Er det fortsatt fraps som gjelder når man skal recorde? Lenge siden jeg har vært aktiv med slikt Lenke til kommentar
pxK Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 Tror nok det, eller en såkalt capture card. Wegame er nok en det og men har ikke prøvd den. Misliker å bruke fraps siden den spiser opp halv parten av fps'en min. :/ Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 Playclaw kan funke, men fraps er kongen. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 Frapser uten å legge merke til det @ 60fps jeg :]]] Rask harddisk samt sterk prosessor og skjermkort blir ett must om du vil ha det smooth. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 Frapser uten å legge merke til det @ 60fps jeg :]]] Rask harddisk samt sterk prosessor og skjermkort blir ett must om du vil ha det smooth. Skryt ivei du. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 60 FPS? Jeg ligger på 20-30 jeg Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 irriterer meg at jeg kjørte det lekende lett på medium-high før jul og nå går det på laveste Eneste endringa jeg har gjort er å skaffa meg ny skjerm og dermed endra oppløsninga bitte litt opp. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) KJipt a Jeg har tilgode å prøve prøve fraps på denne maskinen. Min forrige maskin ble kvalt av det dessverre. Endret 22. februar 2011 av simen_k Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 Frapser uten å legge merke til det @ 60fps jeg :]]] Rask harddisk samt sterk prosessor og skjermkort blir ett must om du vil ha det smooth. Skryt ivei du. Neida.. Men da er man ihvertfall klar over at et bra skjermkort er ikke nok om du vil frapse bra, uavhengig av hvilken fps du har uten fraps kjørende. For om harddisken den skriver filene til er treg, så sier det seg selv at den ikke klare å holde følge med de massive gb'ene som presses inn på den hele tiden. Det aller beste er vel en SSD, men blir fort begrenset med plass. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 60 FPS? Jeg ligger på 20-30 jeg Er det ikke veldig vanskelig å spille med så lav FPS? Jeg sliter ihvertfall med at alt føles som det går i sirup når FPS kommer ned mot 30, og musen blir så treg at jeg ikke klarer å sikte på noe som helst.. Etter jeg byttet ut den gamle C2D@3GHz med en [email protected] har jeg omtrent doblet FPS, så det er heldigvis ikke lenger et problem Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 Du ser film i 30 fps, så jeg tror nok det er hjernen din som lurer deg i tilfelle Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 Man merker forskjell på 60 fps og 30 fps. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 Stor forskjell på film og spill. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå