Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Super til å rydde hus med som recon om man bare har en rifle som primary :yes:

M9 er bedre :] Om du kan trykke fort. Tar enkelt 2 stk i et magasin closerange, og evt en tredje med kniv eller hoppe spastiskt rundt mens 3. mann bommer, helt til du har ladet om pistolen. Eller så drar du opp rifla og satser på at du treffer noscope.

Bruk hagla som sniper da, og M93 inni hus ol. Funker fint som assault, siden man trenger mye ammo. Skyt med hagla på alt som beveger seg, og gå for headshots. Husk å sikte med M93R btw, hipshot er horrible! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Frapser uten å legge merke til det @ 60fps jeg :]]]

Rask harddisk samt sterk prosessor og skjermkort blir ett must om du vil ha det smooth.

Skryt ivei du.

fuck-yea-man_design.png

Neida.. Men da er man ihvertfall klar over at et bra skjermkort er ikke nok om du vil frapse bra, uavhengig av hvilken fps du har uten fraps kjørende. For om harddisken den skriver filene til er treg, så sier det seg selv at den ikke klare å holde følge med de massive gb'ene som presses inn på den hele tiden. Det aller beste er vel en SSD, men blir fort begrenset med plass.

Lenke til kommentar

60 FPS? :) Jeg ligger på 20-30 jeg :)

Er det ikke veldig vanskelig å spille med så lav FPS?

Jeg sliter ihvertfall med at alt føles som det går i sirup når FPS kommer ned mot 30, og musen blir så treg at jeg ikke klarer å sikte på noe som helst..

Etter jeg byttet ut den gamle C2D@3GHz med en [email protected] har jeg omtrent doblet FPS, så det er heldigvis ikke lenger et problem :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...