simen_k Skrevet 17. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg ville ikke tatt utgangspunkt i KD for å avgjøre om det er ei god runde eller ikke uansett. For meg er en god runde når teamwork er bra og ting flyter uten store stagnasjoner med camping osv. Når man gnir seg i hendene etter runda har ting gått som det skal 1 Lenke til kommentar
dTd Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 Har spilt mye på heavy metal, HC med 1000 tickets! Utrolig morro, både som sniper og engineer! Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 Fått dilla på m1 Garand! Hohoho, deilig! "Put, put" DEAD! Funker som hakka møkk på lange avstander og enda det bare er stålsikte på den. Samma med T-Rexen også. Deilig håndvåpen som er satan så kraftig! 1 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 Fått dilla på m1 Garand! Hohoho, deilig! "Put, put" DEAD! Funker som hakka møkk på lange avstander og enda det bare er stålsikte på den. Samma med T-Rexen også. Deilig håndvåpen som er satan så kraftig! M1 garand var det første våpenet jeg tok platinum på på den 2. soldieren min. Tok bare et par timer. sykt digg våpen 0_0 Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 G3 Ble jeg ferdig med allerede før updaten da den bare hadde stålsikte Likte den best uansett! Noen andre som liker assault våpna kun med stålsikte? Klarer ikke annet, ser så dumt ut da du bytter fra reddot til 40mm og siktet er borte... Lenke til kommentar
hightow Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 Trenger ikke sikte på 40mm - bare ta sats og trekk av Bruker bare AEK her -platina for noen dager siden - men bruker reddot da. Sikkert gått like greit med stålsikte, men syns det er enklere å forholde seg til reddot. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 Etter en stund non-stop Vietnam spilling, var det fantastisk å vende tilbake til BC2 igjen! Syns også det var lettere å spille med Garand riflen her Som nevnt over her, ett fantastisk tilfredstillende og god våpen Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 Herre, jeg må få installert BC2 asap.. Hele PC'en går i krøll mens jeg patcher, så det blir umulig og sitte på pcen mens jeg patcher. Kan evt. se en film eller noe, har ikke prøvd det enda. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 Noen som er med på litt hardcore squad play idag? Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 Får man bare surround lyd 5.1(eventuelt 7.1) i Bad Company 2 og hvilke innstillinger må man gjøre for å få det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 Fått dilla på m1 Garand! Hohoho, deilig! "Put, put" DEAD! Funker som hakka møkk på lange avstander og enda det bare er stålsikte på den. Samma med T-Rexen også. Deilig håndvåpen som er satan så kraftig! M1 garand var det første våpenet jeg tok platinum på på den 2. soldieren min. Tok bare et par timer. sykt digg våpen 0_0 Jaja, 14 timer, ett par timer. Samme det. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 Oh you stalker! Var på skolen når jeg skrev det så fikk ikke sjekket opp.. har visst fått plattern fortere på andre våpen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 Trenger ikke å stalke så veldig når du har link til stats i signaturen din Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 M1 garand var det første våpenet jeg tok platinum på på den 2. soldieren min. Tok bare et par timer. sykt digg våpen 0_0 Du overdriver ikke bittelitt nå? Det tilsier et kill hvert 8nde sekund. Det vil jeg tro skal mye til..... Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 ^tror nok han rettet seg etter hvert. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 M1 garand var det første våpenet jeg tok platinum på på den 2. soldieren min. Tok bare et par timer. sykt digg våpen 0_0 Du overdriver ikke bittelitt nå? Det tilsier et kill hvert 8nde sekund. Det vil jeg tro skal mye til..... Hvor fikk du et konkret tall fra? "et par" kan være alt fra 2 til 14 timer. Men jeg forstår om det ble tolket som bare 2 timer. Men da ville jeg vel sagt ETT par. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 Et par timer har aldri vært noe annet enn 1, eller 2 eller max 3 timer - og vil aldri bli noe annet heller. Har aldri hørt noen referere til at et par timer er 14 timer lol.... Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 Et par=2 2 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 Hva er det som avgjør gull, sølv eller bronse når man dog tagger ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå