saladin waits for alice Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg glemte å nevne hardcore, men normal går helt greit.. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Sier ikke at det er pga K/D ratio at jeg ble bannet, men det er veldig irriterende når du er godt i gang og gjøre dt bra, for så å bli kicka. Tror også at man mister scoren man har opparbeidet seg i spillet, når man blir kicket. Punkbuster er sikkert et flawed program. 1 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Tror også at man mister scoren man har opparbeidet seg i spillet, når man blir kicket. Niks, alle poengene blir Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Woho! Alle våpen unlocka Endelig kan jeg bruke våpnene jeg faktisk liker. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Ooh fikk nettopp 308 poeng for markaman hs! Hva er det høyeste dere har hatt? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 560.. Det er det høyeste man kan få, har fått det flere ganger, får en god følelse inni meg når jeg greier det Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Fikk +1 en gang.. men vanlige er vel 100-200. Blir avstanden for stor sliter jeg med å beregne høyde. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 560 var drøyt Nå bruker jeg heller ikke 12xscope så jeg vil tru jeg hadde hatt problemer med å se personen på så lang avstand også Lenke til kommentar
claes Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Fikk +500 på rush på Arica Harbor engang, jeg ble igjen i den 2. basen (den defenders starter med) og stelte meg i ett av de tårnene og skjøt på defenders som spawnet på den siste basen. Prøvde også lenger bak men +500 var maks. Mulig det har blitt endret nå, hvis ikke 560 bare var tull Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Meste jeg har fått er +280. Helt greit Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Fikk +500 på rush på Arica Harbor engang, jeg ble igjen i den 2. basen (den defenders starter med) og stelte meg i ett av de tårnene og skjøt på defenders som spawnet på den siste basen. Prøvde også lenger bak men +500 var maks. Mulig det har blitt endret nå, hvis ikke 560 bare var tull Høyeste marksman bonusen er 500 så får man 10 for headshot + 50 for killet, så 560 er det ultimate Lenke til kommentar
claes Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Da så, ble jo det jeg fikk og da. Tenkte det kun var snakk om selve bonusen Lenke til kommentar
dTd Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 jeg mente bare bonusen ihvertfall Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2011 Hei jeg prøver ut en ny combo til squad deathmatch for tiden, den er saiga og carl gustav + lightweight kit og +armor hva synes dere om det? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 kommer veldig ann på hvordan resten av squaden er utrystet og hvilke strategier dere bruker. som engineer uten noen ammo upgrades er du for eks veldig avhengig av en assult i nærheten og det å ta ut APC'en kan ta litt tid pga CG og ingen explosive upgrade. Saigaen slakter i nærkamp, men du kan fort få problemer på med/lang avstand med dette kitet. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Hei jeg prøver ut en ny combo til squad deathmatch for tiden, den er saiga og carl gustav + lightweight kit og +armor hva synes dere om det? Hva faen, Cowboy Bob? Avataren din..... What AndyF said, forresten. Jeg hadde følt meg mer behagelig med ett annet våpen enn Saiga iallefall, noe som er effektivt på kort/medium distanse. Squad DM banene er vel ikke så store heller så da er det ikke bruk for noen sniper føler jeg iallefall. Engineer, Assault x2 og medic, det er det jeg kjører når jeg spiller med kompiser. Perks bryr jeg meg ikke så mye om siden jeg ikke spiller SDM så ofte Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Så, hadde faktisk to jævla bra runder: Men så kom faktisk jævla mange hackere på, som rapa oss totalt, drepte oss med engang vi spawna. Men, runden endte nå som dette: like this: Samme gjaldt forøvrig neste runde også. Så, på 3 runder kom jeg opp 3 ranker, unlocka 3 våpen osv^^ 1 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Nåja.. .Bra og bra.. ^^ Ikke super KD, bare en jæævla lang runde vil jeg tro Lenke til kommentar
Phasmatic Skrevet 17. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2011 Er det meg eller har det kommet noe så jævlig med hackere på spillet ? Har spilt en del Squad Deatchmatch på bf.no serverene. Går knapt 20 sek uten at noen blir bannet for multihack eller no. Har nesten gitt opp å spille på tv2 serverene(selv om jeg får best ping der), pga cheats. (nei, er ikke en nabb som anklager folk for cheats uten grunn). Har skjedd flere ganger at jeg blir snipet over hele kartet med en gang jeg spawner(gjerne gang, på gang, på gang, av samme fyr) Før pleide det ikke å være noe særlig cheating, så hva har skjedd ? Btw, faen så gøy close combat sniper er :-) http://cloud.steampowered.com/ugc/560900169351496748/ECAE4200D44FAB077B338AE71EAAC62CE45D6E71/ Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2011 Joda tran. Men, er jo bra. Og om runden varte lenge, såklart hjelper det. Men hadde runden vart like lenge, og en var død hele tia så ville ikke det vært det samme. Og som sagt, jeg adde en bra KD til midten av runden, var jo bare at hackere kom på - og spawnkilla osv, som førte til så mange deaths. Det, og at ingen på laget hjalp nesten å ta over flagg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå