Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, er visst ikke håp.

Dette var jo overbevisende. Hvorfor er dette ett problem/irritasjonsmoment? Er det noen våpen som er mer "riktig" å bruke enn andre? Eller er det slik at ett våpen skal kun brukes mot noen bestemte "ting"?

Hvorfor? Fordi jeg ikke liker det.

JEG synes RPG burde brukes kun mot tankser, da jeg hater å bli drept av det. Noobtube burde ikke eksistere.

Sier ikke det er rett, men JEG SYNES DET. Du er uenig har jeg forstått, og jeg gidder ikke prøve å få deg enig.

Vi tenker forskjellig, enkelt og greit.

Lenke til kommentar

som da er RPG ;)

For å pirke enda mer så er ikke Carl Gustav en RPG, men en kanon ;)

Edit: Spol til ca 2 min, herlig lyd.. Skam at svenske DICE ikke har klart å få til noe i nærheten engang :nei:

Blir vel egentlig et definisjonsspørsmål:

"The Carl-Gustaf series recoilless rifles /launchers are single shot, breech loading weapons with rifled barrels"

"Most modern HEAT rounds for Carl-Gustaf feature either single or a tandem shaped-charge warhead, and a rocket booster for increased range".

Bruker også ammunisjon som er rakett drevet så den kan vel egentlig kalles både kanon, granat kaster, rekylfri rifle og RPG.

Kjært barn har mange navn :!:

Kilde

Endret av Kent -amdme-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ryktes at et norsk community skal gå til innkjøp av 1-2 servere.

Ville bare høre her hva folk i grunn ser etter når de joiner en server.

Ping, gamemode, antall spillere, punkbuster/ikke punkbuster, våpen restrictions, autoteambalance, ikke lov med baserape osv.

Edit: hva må til får at du kommer tilbake til serveren?

Stabil server, jeg spiller på en UK server hele tiden med under 60 ping hele tiden, stabilitet er alstå viktig.

Et par admins som er strenge, men rettferdige.

Ehm, auto teambalance, gjerne takk, punkbuster, tja, må vel det for å få XP?

Uansett, gleder meg.

Er vel til PC ikke sant? IKKE SANT? :ph34r:

Lenke til kommentar

Ett bevis på at en ikke blir kicket pga høy k/d er når tjnome hadde 104/3 en runde :p

Jeg satt som pilot, han som gunner :p og det var etter noen runder med mellom 70-80/3-4 i k/d :p

Erre no gøy å surre rundt sånn da, rundt og rundt med et heli hele tiden :D . Når dere lander og kommer ned på bakken og skal krige skikkelig, så funker jo ikke den taktikken, og dere blir et lett bytte , eller... :new_woot:.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...