Solid Snail Skrevet 11. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 Hvorfor ikke? Det er jo bunker busting som er halve moroen med CG Hvis jeg møter en luring og ikke klarer å skyte han før han stikker bak en mur og gjemmer seg, er det ikke rett av meg å dra opp en RPG/CG og sprenge vekk muren (og fienden i samme slengen )? Beklager, glemte /sarkasme 1 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 Hm, er visst ikke håp. Dette var jo overbevisende. Hvorfor er dette ett problem/irritasjonsmoment? Er det noen våpen som er mer "riktig" å bruke enn andre? Eller er det slik at ett våpen skal kun brukes mot noen bestemte "ting"? Hvorfor? Fordi jeg ikke liker det. JEG synes RPG burde brukes kun mot tankser, da jeg hater å bli drept av det. Noobtube burde ikke eksistere. Sier ikke det er rett, men JEG SYNES DET. Du er uenig har jeg forstått, og jeg gidder ikke prøve å få deg enig. Vi tenker forskjellig, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 11. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 Er det greit å bruke MBT uten secondary fire mot infanteri? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 Tenk om folk whinet i en ordentlig krig. "omg gidd CG (eller tilsvarende)!! feiginger!". Nei, jeg bruker de våpnene jeg blir tildelt 3 Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Tenk om folk whinet i en ordentlig krig. "omg gidd CG (eller tilsvarende)!! feiginger!". Nei, jeg bruker de våpnene jeg blir tildelt i en "ordentlig" krig ville du blitt skutt før du greide å sikte inn den jæv.. RPG´en din :!: Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Eventuelt carl gustaven Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Eventuelt carl gustaven som da er RPG Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) som da er RPG For å pirke enda mer så er ikke Carl Gustav en RPG, men en kanon Edit: Spol til ca 2 min, herlig lyd.. Skam at svenske DICE ikke har klart å få til noe i nærheten engang Endret 12. februar 2011 av iskaldcola Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) som da er RPG For å pirke enda mer så er ikke Carl Gustav en RPG, men en kanon Edit: Spol til ca 2 min, herlig lyd.. Skam at svenske DICE ikke har klart å få til noe i nærheten engang Blir vel egentlig et definisjonsspørsmål: "The Carl-Gustaf series recoilless rifles /launchers are single shot, breech loading weapons with rifled barrels" "Most modern HEAT rounds for Carl-Gustaf feature either single or a tandem shaped-charge warhead, and a rocket booster for increased range". Bruker også ammunisjon som er rakett drevet så den kan vel egentlig kalles både kanon, granat kaster, rekylfri rifle og RPG. Kjært barn har mange navn :!: Kilde Endret 12. februar 2011 av Kent -amdme- 1 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg ser ærlig talt ikke problemet med CG og noobtube.. Jeg dropper de fleste fiender med G3 før de rekker å tenke tanken.. Eneste gangene de faktisk tar meg er om de kommer bak meg / over meg. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Ryktes at et norsk community skal gå til innkjøp av 1-2 servere. Ville bare høre her hva folk i grunn ser etter når de joiner en server. Ping, gamemode, antall spillere, punkbuster/ikke punkbuster, våpen restrictions, autoteambalance, ikke lov med baserape osv. Edit: hva må til får at du kommer tilbake til serveren? Stabil server, jeg spiller på en UK server hele tiden med under 60 ping hele tiden, stabilitet er alstå viktig. Et par admins som er strenge, men rettferdige. Ehm, auto teambalance, gjerne takk, punkbuster, tja, må vel det for å få XP? Uansett, gleder meg. Er vel til PC ikke sant? IKKE SANT? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Når jeg skal finne server tar jeg det i denne rekkefølgen: Bane og gamem ode jeg føler for. Hardcore. [sjelden gang dropper jeg det] Antall spillere. Ping. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Blei kicka nok en gang av punkbuster, for ingen grunn. Var på førsteplass med 16/3 k/d. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Fordi du mener at K/D er alt sikkert. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 What? Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg har hatt 15/2, 17/0 f.eks flere ganger, men har aldri blitt sparka av Punkbuster? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Du blir ikke kicket av PB om du har for høye stats, da er det vel ett rævhål av en admin som kicker deg. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Ett bevis på at en ikke blir kicket pga høy k/d er når tjnome hadde 104/3 en runde Jeg satt som pilot, han som gunner og det var etter noen runder med mellom 70-80/3-4 i k/d Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Har selv spilt mot dere to, var helt forferdelig Var på randen til å gi dere en ban, men uten håndfast bevis er det no-go Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Ett bevis på at en ikke blir kicket pga høy k/d er når tjnome hadde 104/3 en runde Jeg satt som pilot, han som gunner og det var etter noen runder med mellom 70-80/3-4 i k/d Erre no gøy å surre rundt sånn da, rundt og rundt med et heli hele tiden . Når dere lander og kommer ned på bakken og skal krige skikkelig, så funker jo ikke den taktikken, og dere blir et lett bytte , eller... . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå