prixmyo Skrevet 10. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2011 Tjohei. Etter mye om og men så handlet jeg meg BFBC2 og Vietnam til Pc (Spilt det på konsoll en god del) Problemet jeg sliter med nå er som alle andre gjorde når spillet ble sluppet "Connection to the game server has been lost. Please check your Network connections and try again." Finner ingen nyere tråder med dette omtalt, så regner med at den fixen allerede er lagt inn i nyere versjoner av spillet? Kan vel også nevne er at SP ikke vil starte engang, står bare å surrer på "Please wait". (Kan det være HW mallfunction? :S) Tenkte å sjekke Vietnam også siden det er det jeg er mest keen på, ikke F om keyen min blir godkjent... Andre spill starter opp uten problemer, uten å bitche om noen network settings.. Verdt å nevne er at dette er handlet gjennom Steam. (For 4dager siden..) Noen som har noen gode råd? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2011 Oppdater punkbuster manuelt Her kan du laste ned filene du trenger for punkbuster til BC2 http://www.evenbalance.com/index.php?page=dl-bc2.php Husk å legg dem riktig plass Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2011 17:10 i kills og death er vell ikke så dårlig for meg denne runden, som har 0.30 i K/D. Håper jeg får endra på det, augen er ganske bra:P Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 10. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2011 Jada, sikkert noe de fleste her gjør en gang daglig, men for meg var det dritgøy. http://www.youtube.com/watch?v=qxIY7pUFTm8 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 10. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2011 Prøv det i hardcore =) Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 10. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2011 crap!!! feil på ea server Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2011 Prøvd å restarte spillet? Funka fint for fem min siden Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 10. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2011 kom inn no Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 10. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2011 Prøv det i hardcore =) Jeg velger nesten aldri server, bare joiner en venn av meg (ikke han jeg prater med på skype) Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 10. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2011 Oppdater punkbuster manuelt Her kan du laste ned filene du trenger for punkbuster til BC2 http://www.evenbalance.com/index.php?page=dl-bc2.php Husk å legg dem riktig plass Lagt inn i PB mappa, hjalp desverre ikke :/ Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 10. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2011 Oppdater punkbuster manuelt Her kan du laste ned filene du trenger for punkbuster til BC2 http://www.evenbalan...page=dl-bc2.php Husk å legg dem riktig plass Lagt inn i PB mappa, hjalp desverre ikke :/ prøvde du å legge inn filene manuelt? ligger nederst på samme siden. jeg hadde mye problemer med det tidligere, men til slutt fungerte det bare, vet ikke hvorfor :S men da hadde jeg reinstalert, mauelt oppdatert osv endel ganger for hver gang jeg skulle spille. Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 11. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Oppdater punkbuster manuelt Her kan du laste ned filene du trenger for punkbuster til BC2 http://www.evenbalan...page=dl-bc2.php Husk å legg dem riktig plass Lagt inn i PB mappa, hjalp desverre ikke :/ prøvde du å legge inn filene manuelt? ligger nederst på samme siden. jeg hadde mye problemer med det tidligere, men til slutt fungerte det bare, vet ikke hvorfor :S men da hadde jeg reinstalert, mauelt oppdatert osv endel ganger for hver gang jeg skulle spille. Yes sir prøvd det og. :/ Blir logga ut for hvergang jeg prøver å joine en server virker det som og. (Fikk hvertfall aktivert Vietnam idag da ) eDit* Kjørte PBupdate greia og den har lagt inn endel .htm filer såe den burde nå være up to date.. Jeg blir logga ut mens den connecter til servern har jeg kommet frem til. eDit2* Prøvd å patche manuelt også men da får jeg bare opp "Corrupt game files, reinnstall game"... Får prøve det seinere inatt. Endret 11. februar 2011 av prixmyo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 11. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 Hmm, merker jeg sliter en del om dagen med å si om folk er veldig gode eller om de jukser. Spilte akkurat på en Vietnam conquest server med 32 spillere. Der var det en spiller som lå på 20/3 i K/D-ratio, mens alle andre lå på 2/1 - 3/2 osv. Hver gang jeg kom i nærheten av denne personen, var det instant headshot. Merkelig nok var det ingen andre på serveren som påpekte dette. For alt jeg vet kan det hende fyren bare var veldig god, men jeg fikk noen mistanker. Kommer dere ofte over folk som åpenbart jukser for tiden? Lenke til kommentar
claes Skrevet 11. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 Virker som det er mange som cheater, iløpet av en 5 minutters periode igår var det ca 5 stk som ble bannet av PB for wallhack og diverse annet Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 Cheatere driter jeg i, det som gjør meg irritert, er 40mm-noobs, og de som skyter meg med RPG, enda jeg ikke er i bil. Bruker selv BARE rpg mot folk dersom både hovedvåpen og sidearm er tomme og jeg ikke har tid til å reloade, eller om det er en stor fin klønge, og jeg enten er tom for granater, eller bommer med det. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 11. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 Prøv det i hardcore =) Jeg velger nesten aldri server, bare joiner en venn av meg (ikke han jeg prater med på skype) samma her i grunn, men da var slik jeg ble vant med HC, på normal tåler folk for mye syns jeg, dog er det færre snipere der =) Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Ryktes at et norsk community skal gå til innkjøp av 1-2 servere. Ville bare høre her hva folk i grunn ser etter når de joiner en server. Ping, gamemode, antall spillere, punkbuster/ikke punkbuster, våpen restrictions, autoteambalance, ikke lov med baserape osv. Edit: hva må til får at du kommer tilbake til serveren? Endret 11. februar 2011 av Hille Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 Så lenge folk spiller rettferdig, jeg vinner hver runde, og det IKKE er noe forbanna "4 snipers per team" kødd, kommer jeg tilbake. Og så lenge pingen min er fin (80-100). Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 11. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 Cheatere driter jeg i, det som gjør meg irritert, er 40mm-noobs, og de som skyter meg med RPG, enda jeg ikke er i bil. Bruker selv BARE rpg mot folk dersom både hovedvåpen og sidearm er tomme og jeg ikke har tid til å reloade, eller om det er en stor fin klønge, og jeg enten er tom for granater, eller bommer med det. Hva er en 40mm-noob og i hvilke scenario? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 Cheatere driter jeg i, det som gjør meg irritert, er 40mm-noobs, og de som skyter meg med RPG, enda jeg ikke er i bil. Bruker selv BARE rpg mot folk dersom både hovedvåpen og sidearm er tomme og jeg ikke har tid til å reloade, eller om det er en stor fin klønge, og jeg enten er tom for granater, eller bommer med det. Hva er en 40mm-noob og i hvilke scenario? Noobtube. Alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå