raristam Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg spiller kun på xBox, der er det ingen som cheater! (såvidt jeg vet...) Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Tar litt pause fra BC2 som jeg har kost meg med en stund nå, men nå er det på tide med BF2142 som har vært gøy så langt, det spillet med BC2 grafikk hadde vært kos Lenke til kommentar
mathiasxx9494 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 BF BC2 er et veldig bra spill , men jeg har et lite problem. Sist gang jeg skulle spille logga jeg på. Det stod at jeg måtte skrive inn cd-keyen, dette gjorde, men da stod det at den var brukt fra før. Burde jeg bare sende inn en klage til kundeservice hos EA eller har noen av dere opplevd noe liknende. Jeg spiller på PC. -Mathias Forresten så er jo Battlefield 2 fantastisk bra, men kjedelig at det er så få som spiller nå. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Tar litt pause fra BC2 som jeg har kost meg med en stund nå, men nå er det på tide med BF2142 som har vært gøy så langt, det spillet med BC2 grafikk hadde vært kos Driver å veksler mellom bc2 og 2142 selv ..edit: venter i spenning på 1.51 patch´en Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) BF BC2 er et veldig bra spill , men jeg har et lite problem. Sist gang jeg skulle spille logga jeg på. Det stod at jeg måtte skrive inn cd-keyen, dette gjorde, men da stod det at den var brukt fra før. Burde jeg bare sende inn en klage til kundeservice hos EA eller har noen av dere opplevd noe liknende. Jeg spiller på PC. -Mathias Forresten så er jo Battlefield 2 fantastisk bra, men kjedelig at det er så få som spiller nå. Hvis dette var sent på onsdagskvelden så skyldtes dette bare at EA sine login-servere hadde seriøre problemer. Alle steder man trengte sin EA konto var i praksis offline. Fungerte helt fint igjen i går for meg og jeg fikk også spørsmål om cd-key. (men jeg gjorde ikke noe med det) Endret 4. februar 2011 av Topguy Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Håper EA blir kjøpt av noen som har peiling på servere snart. Lenke til kommentar
mathiasxx9494 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 BF BC2 er et veldig bra spill , men jeg har et lite problem. Sist gang jeg skulle spille logga jeg på. Det stod at jeg måtte skrive inn cd-keyen, dette gjorde, men da stod det at den var brukt fra før. Burde jeg bare sende inn en klage til kundeservice hos EA eller har noen av dere opplevd noe liknende. Jeg spiller på PC. -Mathias Forresten så er jo Battlefield 2 fantastisk bra, men kjedelig at det er så få som spiller nå. Hvis dette var sent på onsdagskvelden så skyldtes dette bare at EA sine login-servere hadde seriøre problemer. Alle steder man trengte sin EA konto var i praksis offline. Fungerte helt fint igjen i går for meg og jeg fikk også spørsmål om cd-key. (men jeg gjorde ikke noe med det) Det var ikke på onsdag, og det har skjedd mange ganger så jeg har ikke fått spillt på en stund, men takk likevel Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Er det veldig få som bruker patch 1.51 på 2142 ? Patchet til den og da finner jeg kun to servere.! Hvorfor ? Beklager dette ikke handlet om BC2 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Er det veldig få som bruker patch 1.51 på 2142 ? Patchet til den og da finner jeg kun to servere.! Hvorfor ? Beklager dette ikke handlet om BC2 Sjekk filtre. Og, om bare 2-3 helt uviktige ting er oppdatert fra 1.5, er det mulig veldig få gidder å bruke. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Fjernet alle filtrene, og da kom det mange servere som var røde. Fikk beskjed fra ea support at jeg måtte oppgradere til 1.51 for å få tilleggspakken gratis. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Er det veldig få som bruker patch 1.51 på 2142 ? Patchet til den og da finner jeg kun to servere.! Hvorfor ? Beklager dette ikke handlet om BC2 Jeg bruker 1.50, og fant over 50 servere! Sorry for off topic. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 1.51 er beta enda. De bestemmer seg i disse dager for om den er ferdig testet eller ikke Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hvordan fjerner jeg 1.51 ? Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Hvordan fjerner jeg 1.51 ? Da må du nok dessverre avinstallere hele spillet og legg inn det og 1.50 edit: kjedelig at det ikke går an å bare avinntallere 1.51 eller bare legge 1.5 over.... men men.. heldigvis er det jo fort gjort å ta en fresh install Endret 5. februar 2011 av Kent -amdme- Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Ok, da gjør jeg det nå Men det holder å installere 1.50 ? Trenger ikke installere alle som kom før det ? Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Det er nok å legge inn 1.5 ja 1 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Da gjør jeg det. Takker Også foreslår jeg at vi går tilbake til topic igjen Lenke til kommentar
Khani Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Nja. Tidligere måtte du ta og legge inn ny patch når nummeret kom til et rundt tall. Lenke til kommentar
Athey Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Har spilt Bad Company 2 en god stund nå, på min gamle AMD X2 rigg. Lå på 20 fps med absolutt alt på low Så jeg bestilte ny pc for noen dager siden, og når jeg testet BC2 med GTX 570, i5-2500k osv fikk jeg 60+ fps med absolutt alt på fult! (32x AA,16x Anistrophic, 1440x1050 res) Brått gikk K/D'en opp, hehe Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Kjempebra! Snakker vi dx11 eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå