Skrujernet Skrevet 29. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg kommer til menyen, men kan ikke faktisk spille, og musa "klikker" 20 pixler unna der jeg holder den. Digger det spillet. Har hatt det i en evighet, men aldri kunnet spille. (BF Play4Free) tip; endre oppløsning ingame Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 29. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2011 Er dette BF Play4free noe å begi seg utpå? Har ikke sett poenget med å starte opp selv, så har gitt ut noen betanøkler her og der. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 29. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2011 Ser det er snakk om en del beta nøkkler osv her. Beta på hva? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2011 bf play4free Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2011 hm. Merkelig problem som oppstår. Etter at jeg avslutter spillet så fryser maskina seg. Har googla en del og det virker å være en vanlig ting inne i selve spillet. Men at det fryser etter at spillet er lukka ned har jeg funnet lite om. Andre som har hatt lignende eller samme problem? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2011 for ordensskyld så er dette Bad company 2-tråden. Tror det er en egen "snakketråd" for Play4Free 2 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 hm. Merkelig problem som oppstår. Etter at jeg avslutter spillet så fryser maskina seg. Har googla en del og det virker å være en vanlig ting inne i selve spillet. Men at det fryser etter at spillet er lukka ned har jeg funnet lite om. Andre som har hatt lignende eller samme problem? Jeg har lignende problem, men hos meg skjer det ingame og helt tilfeldig, men tingen var at det hadde noe med onboard lyd å gjøre, så jeg er nødt å bruke USB til headset. Har du mulighet til å teste det ut slik, eventuelt om du har et lydkort? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Legg meg til på psn: Glissen_gate Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Er det noe action på å spille sammen for tiden? (PC altså). Vi spilte jo en del for noen måneder siden, men jeg ble litt lei etter hvert. Har vært kin på å spille FPS i det siste, og det er jo mye morsommere med andre folk. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Har selv begynt å spille litt igjen etter at denne vietnampakken kom. Ikke overimponert over hva man får for 100 spenn, men det blir vel noen timer med dette også tenker jeg. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Vell, jeg synes en får en god del for 100 spenn. I forhold til hva treyarch gjør, fikser aldri spillet - og gir ut fem nye maps. BC2 vietnam gir ut flere maps, og flere vil nok komme - + ny era, biler, helikoptre, våpen, stemmer,musikk også videre. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Kan jeg ikke uttale meg om da jag rett og slett ikke har hoppet på BO bølgen. Kan heller ikke si at jeg kommer til å gjøre det da det koster 60 dollar/euro for et spill som størsteparten sier fortsatt er fullt av bugs og vistnok skal ha meget kjedelige kart. Tenker mer i forhold til at jeg betalte vel 200 for selve spillet (like etter det kom ut). Men for all del, kartpakkene til mw2 koster fortsatt mer en denne utvidelsen gjorde Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Er det noe action på å spille sammen for tiden? (PC altså). Vi spilte jo en del for noen måneder siden, men jeg ble litt lei etter hvert. Har vært kin på å spille FPS i det siste, og det er jo mye morsommere med andre folk. Jeg spiller gjevnlig fortsatt, sitter som regel å spille med ojen har blitt nesten hver dag i det siste Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 hm. Merkelig problem som oppstår. Etter at jeg avslutter spillet så fryser maskina seg. Har googla en del og det virker å være en vanlig ting inne i selve spillet. Men at det fryser etter at spillet er lukka ned har jeg funnet lite om. Andre som har hatt lignende eller samme problem? Jeg har lignende problem, men hos meg skjer det ingame og helt tilfeldig, men tingen var at det hadde noe med onboard lyd å gjøre, så jeg er nødt å bruke USB til headset. Har du mulighet til å teste det ut slik, eventuelt om du har et lydkort? Setter i et lydkort i morgen. Skal få testet det da. Takker for tips. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 hm. Merkelig problem som oppstår. Etter at jeg avslutter spillet så fryser maskina seg. Har googla en del og det virker å være en vanlig ting inne i selve spillet. Men at det fryser etter at spillet er lukka ned har jeg funnet lite om. Andre som har hatt lignende eller samme problem? Jeg har lignende problem, men hos meg skjer det ingame og helt tilfeldig, men tingen var at det hadde noe med onboard lyd å gjøre, så jeg er nødt å bruke USB til headset. Har du mulighet til å teste det ut slik, eventuelt om du har et lydkort? Setter i et lydkort i morgen. Skal få testet det da. Takker for tips. Er ikke sikker på om dette er nødvendig for deg, men må iallefall slå av onboard lyd før jeg starter BC2. (slår av lyden gjennom device manager) Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Er det noe action på å spille sammen for tiden? (PC altså). Vi spilte jo en del for noen måneder siden, men jeg ble litt lei etter hvert. Har vært kin på å spille FPS i det siste, og det er jo mye morsommere med andre folk. Jeg spiller gjevnlig fortsatt, sitter som regel å spille med ojen har blitt nesten hver dag i det siste Hvilken mumble server sitter dere på? (regner med at dere bruker mumble fortsatt ) Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Gidder ikke quote da det fort blir quote inni quote osv Ja vi bruker mumble, vi sitter på hardwork sin mumble server mb.hardwork.no Jeg pleier å sitte her så lenge jeg er på min stasjonære og ikke har noe annet å drive med (eks lekser osv). Hvis du (error) eller andre vil spille er det bare å komme inn å spør om jeg vil joine, som regel blir det ett ja da jeg trenger ett avbrekk fra minecraft hehe Så vel møtt på slagmarken Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Skype ftw. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Skype ftw. Enig der, men funker ikke så bra når fler skal joine mens du er ingame og midt i helifight med ett annet heli Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Skype ftw. Enig der, men funker ikke så bra når fler skal joine mens du er ingame og midt i helifight med ett annet heli Når jeg spiller, joiner som oftest alle før vi begynner, så det er ikkeno problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå