Rudde Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 eneste problemet med EA Store og EADM er at det ikke støtter Windows 7 eller i hvertfall ikke 64-bits versjonen Funker ikke i min 64bit W7 hvertfall By the way.. fått mail med limited edition unlock code nå woho http://www.youtube.com/watch?v=Jbq_1Wy70rE Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Bad Company 2 har blitt sendt. Glad for at Elkjøp for en gangs skyld sender før release. Noen vet hvor lang tid det tar før spillet kommer fram sånn ca, for en stakkarslig fra Sogn og Fjordane? Hvordan kan jeg sjekke og eventuelt spore spillet. Om de har sendt det, hvor det er osv. Fikk e-mail om at det var blitt sendt. Sporing vet jeg ikke. Sendte mail til dem, og den var sendt av gårde! Ville senest ha den på release dagen. Så nå har de noe å leve opp til! Bad Company 2 har blitt sendt. Glad for at Elkjøp for en gangs skyld sender før release. Noen vet hvor lang tid det tar før spillet kommer fram sånn ca, for en stakkarslig fra Sogn og Fjordane? Hvordan kan jeg sjekke og eventuelt spore spillet. Om de har sendt det, hvor det er osv. Fikk e-mail om at det var blitt sendt. Sporing vet jeg ikke. Sendte mail til dem, og den var sendt av gårde! Ville senest ha den på release dagen. Så nå har de noe å leve opp til! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Har følelse som forteller meg at SVU eller VSS med rød-dot kan fungere veldig bra hvis man spiller offensivt med recon. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hater de som løper rundt med recon klassen og skyter først med sniper så et skudd med pistol. Blir så forbanna Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Noen som selger spillet allerede? Før tiden.. Vil ha det nå! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Er ikke lov det. Men butikker sender ut i dag for at det skal komme fram til release. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Ja, jeg vet. Men ofte gjør de ansatte feil og setter ut varene med en gang de kommer til butikken. Dette skjer jo med hvert eneste spill, derfor spør jeg ;> Helst i Oslo-området! Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Forhåndsbestilte det på torsdag til PS3, kosta meg 279 kroner på GameStop Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 [You are a pirat-film] Leser du innleggene du quoter? det står tydelig og klart at det er selve butikken til EA som han ikke klarer å kjøpe fra Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Gleder meg vilt til torsdag. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Viser seg at jeg skal være borte til Søndag... NOOOOOOOO!!!! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 eneste problemet med EA Store og EADM er at det ikke støtter Windows 7 eller i hvertfall ikke 64-bits versjonen Funker ikke i min 64bit W7 hvertfall By the way.. fått mail med limited edition unlock code nå woho http://www.youtube.com/watch?v=Jbq_1Wy70rE Jaha? For EADM er hvertfall ikke et gratis programm din fjompenisse Gleder meg vilt til torsdag. Onsdag* Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Onsdag faktisk, jeg var sikker på at det var torsdag. Uansett så er ikke det en dårlig nyhet at den kommer ut en dag tidligere enn antatt. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Var nå mer ute etter en mer seriøs diskusjon.no klan, men this works :] Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 [You are a pirat-film] Leser du innleggene du quoter? det står tydelig og klart at det er selve butikken til EA som han ikke klarer å kjøpe fra Har du sett hva vi har diskutert i det heletatt og hva jeg gjør tykt? Jeg snakker om OS'et hans! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 [You are a pirat-film] Leser du innleggene du quoter? det står tydelig og klart at det er selve butikken til EA som han ikke klarer å kjøpe fra Har du sett hva vi har diskutert i det heletatt og hva jeg gjør tykt? Jeg snakker om OS'et hans! Her har du bevis din lille bæsje klump...muggen LB_29_11122009_023417.pdf Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Beklager å skuffe dere, men det kommer ikke før torsdag Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 [You are a pirat-film] Leser du innleggene du quoter? det står tydelig og klart at det er selve butikken til EA som han ikke klarer å kjøpe fra Har du sett hva vi har diskutert i det heletatt og hva jeg gjør tykt? Jeg snakker om OS'et hans! Her har du bevis din lille bæsje klump...muggen Jeg bare tuller med deg, ta nå humor Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 [You are a pirat-film] Leser du innleggene du quoter? det står tydelig og klart at det er selve butikken til EA som han ikke klarer å kjøpe fra Har du sett hva vi har diskutert i det heletatt og hva jeg gjør tykt? Jeg snakker om OS'et hans! Her har du bevis din lille bæsje klump...muggen Jeg bare tuller med deg, ta nå humor Åneei du ikke prøv deg detta her er KRIG ! Og mhm du ble EEEEIIIIDD !!! Beklager å skuffe dere, men det kommer ikke før torsdag Sorry mr bestilte akuratt har stått og står fortsatt 3 Marsj i alle kvitteringene mine, både den fra jeg kjøpte den for 3 måndter siden og den jeg fikk istad. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Beklager å skuffe dere, men det kommer ikke før torsdag Spillet mitt er sendt innlands så håper ikke posten kuker med noe så får jeg det før rls Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå