NoNamesLeft Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Fikk endelig tilbake alle medaljene og killsene mine, men jeg måtte drepe noen med .45 for at de andre killsene skulle komme tilbake, og jeg måtte få en 4 kills medelien med pistol for at de andre 7 jeg hadde fra før av og mistet kom tilbake. Nå har jeg unlocket alt på assualt og medic og skal nå bli ferdig med egineer, men har funnet at jeg er bedre med pistol enn de dritt våpene engineer har, så jeg løper rundt med pistol og rocket launcher og dreper fifoldige flere folk en jeg gjorde med rocket launcher og SCAR med lydemper Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Fikk endelig tilbake alle medaljene og killsene mine, men jeg måtte drepe noen med .45 for at de andre killsene skulle komme tilbake, og jeg måtte få en 4 kills medelien med pistol for at de andre 7 jeg hadde fra før av og mistet kom tilbake. Nå har jeg unlocket alt på assualt og medic og skal nå bli ferdig med egineer, men har funnet at jeg er bedre med pistol enn de dritt våpene engineer har, så jeg løper rundt med pistol og rocket launcher og dreper fifoldige flere folk en jeg gjorde med rocket launcher og SCAR med lydemper ser bare et rødt kryss jeg Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 ser bare et rødt kryss jeg Prøv å huk av "vis bilder" i nettleseren din. Link: http://s3.amazonaws.com/files.posterous.com/lexielex/K45r6V3mXKd6TDUMBUqokvuVxKeA59AKYVxTfd0R4lGru78zFnPlWcCpV4io/Cool_story_bro.jpeg Lenke til kommentar
Balli Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 ser bare et rødt kryss jeg Prøv å huk av "vis bilder" i nettleseren din. Link: http://s3.amazonaws.com/files.posterous.com/lexielex/K45r6V3mXKd6TDUMBUqokvuVxKeA59AKYVxTfd0R4lGru78zFnPlWcCpV4io/Cool_story_bro.jpeg AccessDeniedAccess Denied01365E9CA0638BB9Rp2am2OAuKZFSbq0oAfHv6yLviKX4OcsWFgSpPJJrQ497wpHK6t2nzw/wHt9Gps5 1 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Rart, jeg kunne fint se bildet (House, med skrift "cool story bro"), men ikke nå. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Rart, jeg kunne fint se bildet (House, med skrift "cool story bro"), men ikke nå. samme med meg Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Går det ann å lage en liten diskusjon.no gruppe på bf? Slik at vi her inne kan spille med hverandre? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Går det ann å lage en liten diskusjon.no gruppe på bf? Slik at vi her inne kan spille med hverandre? Du får invite alle. Ikke meg, men alle de andre. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Er det noen andre som har problemer under innlogging i BC2 idag?? Jeg får connection error når jeg skal logge inn på profilen min Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Samme her. Veldig dumt. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 jaja... da var det heldigvis ikke bare hos meg :!: håper de fikser det til i kveld 1 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 formidagsturen min innom vietnam ser også ut for å utgå i dag:( Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) faen får ikkje logget inn! kjem opp Error melding. ka tull er det ? :S åja, ser ut som det ikkje berre er meg Endret 25. januar 2011 av vingebil Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) De har vedlikehold på serverene nå, sjekk her 10:00 GMT - 13:25 GMT +1 time for norge, så tipper vi kommer innpå om ikke lenge Og sjekk DENNE videoen, riktignok ikke på pc, men ganske sykt alikavel Hvis du lurer på mer hva som skjer rundt BF:BC2, så følg med på denne twitteren Endret 25. januar 2011 av Borbra Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Blir alt bedre nå? Hater å vente lenge på å oppdatere stats. EDIT: @videoen, ett kill per klipp? Ikke veldig vanskelig.. Endret 25. januar 2011 av Jevrio Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Blir alt bedre nå? Hater å vente lenge på å oppdatere stats. EDIT: @videoen, ett kill per klipp? Ikke veldig vanskelig.. Hvis du hadde lest litt nepå siden jeg linket til så står det: The purpose is to improve performance of the stats system, to reduce/eliminate stats outages. We're very sorry for the inconvenience. Så JA, jeg regner(håper) det vil fikse stats problemene Ang videoen så ser du på slutten at han går igjennom alle killsene, i og med at du får dogtags og kan se hvem sin dogtag det er på slutten. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Nå er BF online igjen Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Korleis være effektiv som sniper? spotte som ein gal med "q"? det eg prøver på no vertfall er ikkje altid eg får poeng for det :S Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Korleis være effektiv som sniper? spotte som ein gal med "q"? det eg prøver på no vertfall er ikkje altid eg får poeng for det :S Finnes ingen sniper klasse. Du er recon. Du får poeng for spotting hvis noen dreper den du spotter. Bruk tnt artilleri og motion sensors ofte. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Korleis være effektiv som sniper? spotte som ein gal med "q"? det eg prøver på no vertfall er ikkje altid eg får poeng for det :S Som han over sier, spot mye og bruk motion mines ofte! det hjelper lagkameratene dine mye! Du får ikke poeng for alle spotsa fordi når du spotter noen varer ikke det i evig, men så lenge den orangsje trekanten er over hodet på en fiende som du har spottet og noen dreper han får du poeng. Ellers øv deg på headshots eneste som funker nesten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå