Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Fikk endelig tilbake alle medaljene og killsene mine, men jeg måtte drepe noen med .45 for at de andre killsene skulle komme tilbake, og jeg måtte få en 4 kills medelien med pistol for at de andre 7 jeg hadde fra før av og mistet kom tilbake.

Nå har jeg unlocket alt på assualt og medic og skal nå bli ferdig med egineer, men har funnet at jeg er bedre med pistol enn de dritt våpene engineer har, så jeg løper rundt med pistol og rocket launcher og dreper fifoldige flere folk en jeg gjorde med rocket launcher og SCAR med lydemper

Cool_story_bro.jpeg?AWSAccessKeyId=1C9REJR1EMRZ83Q7QRG2&Expires=1295877892&Signature=Vs09oC%2B3WgcHVXTk8XOVi0m%2B7h8%3D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk endelig tilbake alle medaljene og killsene mine, men jeg måtte drepe noen med .45 for at de andre killsene skulle komme tilbake, og jeg måtte få en 4 kills medelien med pistol for at de andre 7 jeg hadde fra før av og mistet kom tilbake.

Nå har jeg unlocket alt på assualt og medic og skal nå bli ferdig med egineer, men har funnet at jeg er bedre med pistol enn de dritt våpene engineer har, så jeg løper rundt med pistol og rocket launcher og dreper fifoldige flere folk en jeg gjorde med rocket launcher og SCAR med lydemper

Cool_story_bro.jpeg?AWSAccessKeyId=1C9REJR1EMRZ83Q7QRG2&Expires=1295877892&Signature=Vs09oC%2B3WgcHVXTk8XOVi0m%2B7h8%3D

ser bare et rødt kryss jeg

Lenke til kommentar

Blir alt bedre nå? Hater å vente lenge på å oppdatere stats.

EDIT:

@videoen, ett kill per klipp? Ikke veldig vanskelig..

Hvis du hadde lest litt nepå siden jeg linket til så står det:

The purpose is to improve performance of the stats system, to reduce/eliminate stats outages. We're very sorry for the inconvenience.

Så JA, jeg regner(håper) det vil fikse stats problemene :)

Ang videoen så ser du på slutten at han går igjennom alle killsene, i og med at du får dogtags og kan se hvem sin dogtag det er på slutten.

Lenke til kommentar

Korleis være effektiv som sniper? spotte som ein gal med "q"?

det eg prøver på no vertfall :p er ikkje altid eg får poeng for det :S

Finnes ingen sniper klasse. Du er recon. Du får poeng for spotting hvis noen dreper den du spotter. Bruk tnt artilleri og motion sensors ofte.

Lenke til kommentar

Korleis være effektiv som sniper? spotte som ein gal med "q"?

det eg prøver på no vertfall :p er ikkje altid eg får poeng for det :S

Som han over sier, spot mye og bruk motion mines ofte! det hjelper lagkameratene dine mye! Du får ikke poeng for alle spotsa fordi når du spotter noen varer ikke det i evig, men så lenge den orangsje trekanten er over hodet på en fiende som du har spottet og noen dreper han får du poeng. Ellers øv deg på headshots eneste som funker nesten :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...