Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

en kjent bug, og da er det ikke noe vits for meg å spille noe mer.

Kommer tilbake når EA's hamsterdrevne server er online igjen

Opplever i ny og ne at jeg "mister"/ikke har tilgang til noen unlocks. Dette ser ut til å være mer server relatert, da det bare er å bytte server for å fikse problemet. Er i verste fall ett irritasjonsmoment da man kun har kastet bort litt tid.

Lenke til kommentar

Fikk endelig tilbake alle medaljene og killsene mine, men jeg måtte drepe noen med .45 for at de andre killsene skulle komme tilbake, og jeg måtte få en 4 kills medelien med pistol for at de andre 7 jeg hadde fra før av og mistet kom tilbake.

Nå har jeg unlocket alt på assualt og medic og skal nå bli ferdig med egineer, men har funnet at jeg er bedre med pistol enn de dritt våpene engineer har, så jeg løper rundt med pistol og rocket launcher og dreper fifoldige flere folk en jeg gjorde med rocket launcher og SCAR med lydemper

Lenke til kommentar

Fikk endelig tilbake alle medaljene og killsene mine, men jeg måtte drepe noen med .45 for at de andre killsene skulle komme tilbake, og jeg måtte få en 4 kills medelien med pistol for at de andre 7 jeg hadde fra før av og mistet kom tilbake.

Nå har jeg unlocket alt på assualt og medic og skal nå bli ferdig med egineer, men har funnet at jeg er bedre med pistol enn de dritt våpene engineer har, så jeg løper rundt med pistol og rocket launcher og dreper fifoldige flere folk en jeg gjorde med rocket launcher og SCAR med lydemper

ok

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...