Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*snip*

 

Hvorfor den svære ramma?

 

hva mener du med stor ramme?

 

Om du spiller av youtube videoen, kommer det en svær svart "ramme" rundt videoen.

 

Tok meg rett og slett ikke tid å fikse den. Når vi lastet den opp var det helst og "bevise" at det er fult mulig med mye kill med chopper :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg og min bror er lei av å snakke over skype når vi linker. Bare skurret lyd hele tiden, hehe-

Er det mulig å snakke over teamspeak uten at andre folk har muligheten til å blande seg inn ?

Kan ikke bare en av dere laste ned TeamSpeak eller Ventrilo Server, så hoste den lokalt på lan?

 

Edit: fungerer jo ikke om dere ikke bor i samme hus. :tease:

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

:) Takk. Jo vi bor i samme hus. Skal teste det. Laster ned TeamSpeak server nå :)

 

Edit: Finnes det en enkel guide som viser hvordan man hoster lokal teamspeak server ?

 

Start opp programmet (server), så skal alt være klart. Du må muligens ordne token og det, men det er bare å kopiere en kode og lime inn (tror programmet forklarer).

 

Etter det, be personen som skal joine, skrive inn din lokale IP, og joine. Port er 9987 såvidt jeg husker.

Lenke til kommentar

så sinnsykt mange tilbakestående drittsekker på dette spillet at jeg nesten ikke vet om jeg holder det ut lengre!!!! fikk 0/14 på en server jeg joinet fordi en admin og en gjeng hadde satt seg opp en fin leir rett bak der teamet mitt spawnet og satt å drepte oss før vi fikk gjort noe som helst...

 

Da finner du en annen server, men det er ikke noe god "sportsånd" av det andre laget da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...