Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe jeg finner irriterende, er når fienden er i heli og meier oss ned! Ingen klarte å skyte dem ned. Eller, jeg traff "stolt", piloten (og drepte) en gang, men tror noen overtok setet hans.

 

Bruker M24, så kan ingen i lav level si jeg treffer dem bare siden jeg har bedre våpen.

 

da tror jeg ikke du hadde blitt mye happy hvis du hadde møtt meg og tjnome :p 104/3 fikk han på den ene runden, mens jeg kjørte :D

 

ett lite klipp fra en av våre helli runder, 73/4 i k/d :p

http://www.youtube.com/watch?v=vNV6gO_t3gw

 

skal legges til at Friction ikke ble så happy etter at vi hadde tatt noen slike runder en kveld :p

Lenke til kommentar

TV2 sine servere er bare noe herk. Bare teamkilling, spawnraping med mer.

 

Hvilke TV2 servere har du vært innom?

Av de serverne jeg er innom er det Heavy Metal CQ HC som har litt TK og Arica Harbor Rush HC, men ser du HenrikY0 innpå er det bare å si fra, så svinger jeg banhammeren.

 

Vært innom Hevy metal CQ HC og Atacama Desert CQ HC.

Ser jeg deg skal jeg skrike til :)

 

Har en del spørsmål:

 

Hvilke vehicle specialization virker på helikopter og hva gjør de ?

Smoke blir flares, men hva gjrø de andre tingene, både på førersiden eller passasjersiden.

 

Hva er forskjell mellom apache og havoc ?

Lenke til kommentar

Hvilke vehicle specialization virker på helikopter og hva gjør de ?

Smoke blir flares, men hva gjrø de andre tingene, både på førersiden eller passasjersiden.

 

Hva er forskjell mellom apache og havoc ?

Electronic Warfare PackageVehicle Sensor Package that locates and displays enemy positions in direct proximity of the vehicle.

- er lite vits i ett heli, tviler det fungere men har ikke prøvd

hvis den fungere er det nok bare for den som kjører

Active Armor UpgradeAn armor package enabling a vehicle to sustain a higher level of damage

- gir mer armor til heli, denne fungerer veldig bra og gjør at du tåler mer

gjelder for hele hellikopteret og påvirker dermed alle som sitter på

 

Improved Warheads PackageHardened steel warheads and upgraded explosive compounds combine to boost the damage effectiveness of munitions.

- gjør at kuler gir mer skade, er den beste hvis du skal sitte som gunner sammen med en venn av deg som styrer heli

fungere både for passasjer og for den som flyr

 

Quick Reload PackageUpgraded ammunition racks designed to substantially reduce time spent re-loading primary weapons.

- gjør at reloading/cooldown går fortere,

fungere for både flyger og passasjer

 

Smoke Countermeasures360 degree smoke screen generated by 6 launchers provides vehicles and infantry with cover to avoid a enemy fire.

- som du sier blir dette flaers og fjerne trace

gjelder kun for den som flyr hellikopteret

 

High Power Optics PackageDigital and optical package allowing a driver to engage long range targets.

- vet ikke om denne funker, men til vanlig gir den deg 2x zoom

vil anta at denne er lite nyttig (hvis den skulle fungere) da han som flyr har nok med flygning + event rakketer som han skyter

mens de som sitter i gunner har dette som standard, og dermed trenger du ikke denne som xtra perk

 

Alternate Weapon PackageTargeting System upgrade for vehicles and helicopters that extends the effective range and accuracy of mounted weapons.

- har aldri prøvd den i heli og vet heller ikke hva den gjør eller om den er noe effektiv

har ikke prøvd den og vet dermed ikke om den funker for flyger/gunner

 

Apache VS havoc

apace - amerikansk kamp helikopter med plass til 2 stk,

U.S. Attack Helicopter armed with a belly mounted 30mm chain gun firing HEAT rounds and dual 70mm Folding-Fin Aerial Rocket (FFAR). It has a crew of 2 and is armored to defeat small arms up to and including .50 caliber munition.

 

havoc - russerenes svar på apache,

Modern replacement to the MI-24 HIND, it is the Russian answer to the U.S Apache AH-64. The Havok is armed with 30mm auto cannon and dual 80mm rocket pods (FFAR). It has a crew of 2 and is armored to defeat small arms up to but NOT including .50 caliber munitions.
hentet fra http://www.battlefieldbadcompany2.com/ Endret av Borbra
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ser sånn ut utifra

http://battlefield.wikia.com/wiki/Mi-28_Havoc

og

http://battlefield.wikia.com/wiki/Apache

 

i alle fall på våpen stats.

 

 

I BF2 var Havoc mye bedre enn Cobra'en, mest fordi Havoc hadde eksplosiv ammo i chaingun'en som gjorde den ekstremt dødelig mot inf. for selv uerfarne gunnere, mens Cobra'en måtte treffe mer nøyaktig.

 

Litt mindre variasjon i BC2 da, men helt greit for balansens skyld.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Noe jeg finner irriterende, er når fienden er i heli og meier oss ned! Ingen klarte å skyte dem ned. Eller, jeg traff "stolt", piloten (og drepte) en gang, men tror noen overtok setet hans.

 

Bruker M24, så kan ingen i lav level si jeg treffer dem bare siden jeg har bedre våpen.

 

da tror jeg ikke du hadde blitt mye happy hvis du hadde møtt meg og tjnome :p 104/3 fikk han på den ene runden, mens jeg kjørte :D

 

ett lite klipp fra en av våre helli runder, 73/4 i k/d :p

(video)

 

skal legges til at Friction ikke ble så happy etter at vi hadde tatt noen slike runder en kveld :p

 

Hvorfor den svære ramma?

Lenke til kommentar

 

Alternate Weapon PackageTargeting System upgrade for vehicles and helicopters that extends the effective range and accuracy of mounted weapons.

- har aldri prøvd den i heli og vet heller ikke hva den gjør eller om den er noe effektiv

har ikke prøvd den og vet dermed ikke om den funker for flyger/gunner

 

 

Alt.weapon gir deg vel Hellfire missile som pilot på Apache/Havoc.

Og som gunner får du da tracer-dart som Hellfire kan låse på, en ganske bra kombo spør du meg.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...