Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg opplevde denne bugen i går. Dette var HC og jeg hadde til og med valgt red dot som utstyr. Har aldri opplevd dette før.

Jeg husker riktig, det ble fikset i en tidligere patch, men i følge denne forum tråden så har problemet kommet tilbake med R10 (patchen?):

No red dot on Mg36 since yesterday :S

 

Edit: I følge en bruker så er det avhengig av modus, noe som også ble nevnt lengre opp i denne tråden

the red dot works on certain modes and certain ones it dont. Im almost 100% positive it works on sqdm hc mode but not the rush or conquest. not sure about soft mode.

Skjønner. Blir nok fikset asap. Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Specact ja :love:

 

Specact er egentlig ikke såå digg, skulle heller vært M416 + XM8 + MG36 + GOL. Hadde også likt en camoversjon av M14 og 870 MCS.

 

Det er noe herk å snipe med magnum ammo og 12xZoom scope, var mye lettere før. Får vel bare tilpasse meg nye patchsa.

Endret av N1ko
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

BF3 kommer nok ikke før i siste halvdel av 2011.

 

BC2 er et knallspill, som det er verdt å kjøpe.

 

BC2 Vietnam utvidelsespakken kan anbefales varmt den også.

Lenke til kommentar

Jeg spiller noen minutter BFBC2 Vietnam, får 1-2 (K/D). Så spiller jeg BFBC2 i 7 min (gikk tom for kuler), får 7-0. Var mest pga sniper-***** i BFBC2 vietnam tho.

 

Menmen, har iallefall 4 i KD ratio på min nye soldat. Nå gjenstår det bare å beholde den..

 

Du spiller ikke skikkelig battlefield før du har "2/8 KD på den ene runden, men jaggu fikk du sprengt den MCOM stasjonen" uansett.

 

Eller rettere sagt, du spiller ikke skikkelig Battefield før den tanken ikke avskrekker deg.

Endret av MrLee
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...