Kakeshoma Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Skaff deg lovlig versjon da Funker fint for meg. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Noen her som er interesserte i å lage klan/team som vi kan spille sammen med osv? For å få inn litt taktikk og sånt :3 Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 EADM gikk sykt raskt. 1.6MB/s, får det ikke særlig mye raskere med denne linja Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hm, er det meninga at jeg skal få "Program too big to fit memory" når jeg forsøker å installere det fra EADM? I og med at spillet ikke offisielt er gitt enda..? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) vel på min pc, hvor jeg har W7 Ultimate 64-bits versjon så funker den ikke dette skjer hver gang jeg starter EADM: og hvis du ser her så skal den egentlig ikke være fullt kompatibel med W7 Endret 1. mars 2010 av Borbra Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hm, er det meninga at jeg skal få "Program too big to fit memory" når jeg forsøker å installere det fra EADM? I og med at spillet ikke offisielt er gitt enda..? Nei.. jeg fikk nettopp installert. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Battlefield Bad Company 2 sound trackene er visst på spotify Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Battlefield Bad Company 2 sound trackene er visst på spotify NICE :D Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Noen her som er interesserte i å lage klan/team som vi kan spille sammen med osv? For å få inn litt taktikk og sånt :3 Noen burde lage en egen tråd for de som er interessert i å spille sammen som en klan/gruppe på pc Forhåndsbestilte spillet i den lokale spaceworldbutikken i dag, så får henta limited edition på torsdag Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Bad Company 2 har blitt sendt. Glad for at Elkjøp for en gangs skyld sender før release. Noen vet hvor lang tid det tar før spillet kommer fram sånn ca, for en stakkarslig fra Sogn og Fjordane? Hvordan kan jeg sjekke og eventuelt spore spillet. Om de har sendt det, hvor det er osv. Fikk e-mail om at det var blitt sendt. Sporing vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 men er det noen som kan hjelpe meg ang EADM? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 vel på min pc, hvor jeg har W7 Ultimate 64-bits versjon så funker den ikke dette skjer hver gang jeg starter EADM: og hvis du ser her så skal den egentlig ikke være fullt kompatibel med W7 Yep samme ser jeg og :/ Trykker jeg "OK" skjer det heller ingen ting. MEEEH ! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 men er det noen som kan hjelpe meg ang EADM? kompitabilitetsmodus. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 men er det noen som kan hjelpe meg ang EADM? Altså det eneste jeg kan tenke på er om du har Pro / Ultimate versjonen av W7. For EADM virker i XP MODE Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Noen burde lage en egen tråd for de som er interessert i å spille sammen som en klan/gruppe på pc Do it! Er med jeg om jeg bare får spilt meg litt opp først. Er en stund siden glansdagene på bf2. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Er så trist å ikke kunne spille når det ligger på maskinen Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Noen burde lage en egen tråd for de som er interessert i å spille sammen som en klan/gruppe på pc Do it! Er med jeg om jeg bare får spilt meg litt opp først. Er en stund siden glansdagene på bf2. Stemmer for det. Selvom jeg faktisk har en pro bitch clan kan det være koselig og spille med diskusjon folka. Har vell 5 stykk herfra i friend list fra før og :O Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Da lager jeg en tråd for de som vil være med i diskusjon.no gruppe/klan på PC Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Kakeshoma: hvis det er W7 du refererer til, så ja jeg HAR ekte W7 versjon Möllers Tran: har prøvd nå med alt fra Vista m/SP3 til XP m/SP2, og det samme problemet skjer hver gang jeg starter EADM Da lager jeg en tråd for de som vil være med i diskusjon.no gruppe/klan på PC finns allerede: HER Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Fant ikke den tråden i Battlefield delen av forumet så jeg rakk å lage en, men da kan vel moderator bare stenge den. https://www.diskusjon.no/?showtopic=1198472 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå