Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her som er interesserte i å lage klan/team som vi kan spille sammen med osv?

For å få inn litt taktikk og sånt :3

Noen burde lage en egen tråd for de som er interessert i å spille sammen som en klan/gruppe på pc ;) Forhåndsbestilte spillet i den lokale spaceworldbutikken i dag, så får henta limited edition på torsdag :)

Lenke til kommentar

Bad Company 2 har blitt sendt. :) Glad for at Elkjøp for en gangs skyld sender før release. Noen vet hvor lang tid det tar før spillet kommer fram sånn ca, for en stakkarslig fra Sogn og Fjordane?

Hvordan kan jeg sjekke og eventuelt spore spillet. Om de har sendt det, hvor det er osv.

Fikk e-mail om at det var blitt sendt. Sporing vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Noen burde lage en egen tråd for de som er interessert i å spille sammen som en klan/gruppe på pc ;)

Do it! Er med jeg om jeg bare får spilt meg litt opp først. Er en stund siden glansdagene på bf2.

Stemmer for det. Selvom jeg faktisk har en pro bitch clan kan det være koselig og spille med diskusjon folka. Har vell 5 stykk herfra i friend list fra før og :O

Lenke til kommentar

Kakeshoma: hvis det er W7 du refererer til, så ja jeg HAR ekte W7 versjon

Möllers Tran: har prøvd nå med alt fra Vista m/SP3 til XP m/SP2, og det samme problemet skjer hver gang jeg starter EADM :(

Da lager jeg en tråd for de som vil være med i diskusjon.no gruppe/klan på PC ;)

finns allerede: HER

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...