Merko Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg har kjøpt BC2 på Steam og Vietnam på EA Store, ikke noe problem i hele tatt Edit: For å kjøpe Vietnam på Steam så må man ha Steam-versjonen av BC2 fra før. Dette er fordi koden dukker opp under CD keys i Steam, mens alle andre steder får man bare en mail med kode. Ah ok, da har vi forklaringen der Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Er en stund siden jeg har spillt BC2 no, fant ut at en person som var lvl 27 hadde et "gull våpen" altså selve våpenet var gull og det var en sølv stjerne ved siden. Hva er dette? Ikke når han hålder våpenet men når jeg så "min killer" og hvilket våpen han drepte meg med. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Er en stund siden jeg har spillt BC2 no, fant ut at en person som var lvl 27 hadde et "gull våpen" altså selve våpenet var gull og det var en sølv stjerne ved siden. Hva er dette? Gull våpen er specact, kan kjøpes fra EA-Store + Steam (tror jeg), koster ca 40 kr. Du får også en annen uniform. Stjernen ved siden ca hvor mange kills han har med det. Du får en gull stjerne pr 100 kills, og platina på 1000. Er ikke mulig å få flere platina på ett våpen. Endret 8. januar 2011 av Crowly Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Specact er vel ikke gull? Bare camo farger på våpnene. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Specact er vel ikke gull? Bare camo farger på våpnene. Våpnet er tegnet i "gull" på tegningene, istedet for svart\hvit. Altså når du blir drept, så ser du hvilket våpen han brukte, der er det gull istedet for hvitt. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 jupp. Stusset veldig over det. Takker for svaret Merko No mangler jeg noen å spille sammens med, en soldat er vel bare så god som squaden sin. Synest å huske at Friends systemet ikke virket før. Er det enda problemer med det? Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Etter å ha spilt alle maps i Vietnam så synes jeg bare det ene store kartet er noe. De andre er altfor små og man har små sjangser til å komme seg videre om man er sammens med stats pingler. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 hvilket map var det du likte da? Har selv testet det et par timer men falt fort tilbake til BC2. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Synest å huske at Friends systemet ikke virket før. Er det enda problemer med det? Er ingen problemer nå. Problemet så var en periode var at du ikke så hvem som var online, men hvis venne dine var online så kunne du fortsatte joine fra friends lista. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Er det bare meg eller har alle på PS3 fått tilbakestilt statsene sine? Lenke til kommentar
Hvordangaardet Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg er storfornøyd med Vietnam! Jeg var veldig skeptisk i starten, men det tok seg opp veldig fort. Yndlingsmappet på rush er Hill 137, og på CQ operation Hastings. Tror jeg kun har spilt vanilla 3-4 ganger etter at jeg kjøpte Vietnam... Lenke til kommentar
Upsidian Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Har hørt at det skal være Radio i BBC2 Vietnam. på Options står det at jeg skal trykke X for og få det til og funke i et kjøretøy. men det skjer ingenting når jeg trykker X i en tank bil eller Helikopter. er det noen som vet hvordan jeg kan få Radioen til og funke? ville vært gøy og plaffe ned folk til musikk *Edit* Fant ut av det Endret 10. januar 2011 av Upsidian Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 lol.. vart kicka i dag for første gang. grunnen var at jeg var en cheater. hadde en k/d ration på 10/14 så ser ikke helt den Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Er det noen som vet hvordan man forandrer språket til de som snakker vietnamesisk? Sånn at det blir gebrokkent engelsk. Vet at det går an i bbc2 men husker ikke hvordan. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Localization settingene i soundsettings. Rocket forøvrig Op. Hastings sammen med en kompis i går. Polsk server og hadde 5500 vehicle score på slutten etter å ha blåst sikkert 10 helikopter ut av lufta med maingun på M48'en Er ikke noe mer tilfredsstillende enn å ta Heli med tank. Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 synd det er så lett å skyte ned choppers med maingunnen til tanks på Vietnam. 1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Er jo omtrent det eneste som funker.. Og hvis piloten flyr litt lurt, så er det mye vanskeligere. Synes det er fint balansert jeg. Hvis piloten flyr rolig, får sidegunners masse tid til å skyte, men samtidig er de utsatt for tanks og annen ild.. Flyr piloten som om han hadde en tent fyrstikk i 2'ern, så treffer side gunners ikke så mye, men det er også mye vanskeligere for tanks og andre å treffe heli.. Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 ja, må si meg enig der. Forsatt kjempe gøy å fly Heli på BC2 Vietnam, men ikke like gøy som på BFV (hehe) Lenke til kommentar
Armador Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Lang tid siden jeg har spilt bc2 nå, og nå må det selvfølgelig oppdateres. Problemet er at det tar jævlig(?) lang tid? Står på "loader-00.fbrb" hele tiden, hvertfall den siste timen... Skal den det eller er det en feil hos meg? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Siste patch er vel rundt 1.5GB og alt avhengig av linjen din, så tar det tid. Hos meg og hang den lenge der. Bare å smøre seg med tålmodighet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå