Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt BC2 på Steam og Vietnam på EA Store, ikke noe problem i hele tatt :)

Edit: For å kjøpe Vietnam på Steam så må man ha Steam-versjonen av BC2 fra før. Dette er fordi koden dukker opp under CD keys i Steam, mens alle andre steder får man bare en mail med kode.

Ah ok, da har vi forklaringen der :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er en stund siden jeg har spillt BC2 no, fant ut at en person som var lvl 27 hadde et "gull våpen" altså selve våpenet var gull og det var en sølv stjerne ved siden. Hva er dette?

Ikke når han hålder våpenet men når jeg så "min killer" og hvilket våpen han drepte meg med.

Lenke til kommentar

Er en stund siden jeg har spillt BC2 no, fant ut at en person som var lvl 27 hadde et "gull våpen" altså selve våpenet var gull og det var en sølv stjerne ved siden. Hva er dette?

Gull våpen er specact, kan kjøpes fra EA-Store + Steam (tror jeg), koster ca 40 kr. Du får også en annen uniform.

Stjernen ved siden ca hvor mange kills han har med det. Du får en gull stjerne pr 100 kills, og platina på 1000. Er ikke mulig å få flere platina på ett våpen.

Endret av Crowly
Lenke til kommentar

Synest å huske at Friends systemet ikke virket før. Er det enda problemer med det?

Er ingen problemer nå. Problemet så var en periode var at du ikke så hvem som var online, men hvis venne dine var online så kunne du fortsatte joine fra friends lista.

Lenke til kommentar

Har hørt at det skal være Radio i BBC2 Vietnam. på Options står det at jeg skal trykke X for og få det til og funke i et kjøretøy. men det skjer ingenting når jeg trykker X i en tank bil eller Helikopter. er det noen som vet hvordan jeg kan få Radioen til og funke? ville vært gøy og plaffe ned folk til musikk :)

*Edit* Fant ut av det :D

Endret av Upsidian
Lenke til kommentar

Localization settingene i soundsettings.

Rocket forøvrig Op. Hastings sammen med en kompis i går. Polsk server og hadde 5500 vehicle score på slutten etter å ha blåst sikkert 10 helikopter ut av lufta med maingun på M48'en :D

Er ikke noe mer tilfredsstillende enn å ta Heli med tank.

Lenke til kommentar

Er jo omtrent det eneste som funker.. Og hvis piloten flyr litt lurt, så er det mye vanskeligere.

Synes det er fint balansert jeg. Hvis piloten flyr rolig, får sidegunners masse tid til å skyte, men samtidig er de utsatt for tanks og annen ild..

Flyr piloten som om han hadde en tent fyrstikk i 2'ern, så treffer side gunners ikke så mye, men det er også mye vanskeligere for tanks og andre å treffe heli..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...