Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ser dere skriver gratis reddot på mg36. når jeg testa det var det ingen reddot hos meg... jeg hadde det runde glasset når jeg siktet inn men selve doten var ikke der, bug hos meg da kanskje?

Har opplevd dette i Hardcore, men da hadde jeg valgt red dot også, tok veldig lang tid før jeg ble klar over at mg36 hadde "innebygd" red dot. Når jeg spurte om det på serveren sa de at det var en bug på det våpenet, men dette er en god stund siden, spiller normalt ikke HC. Mener å huske at det var fikset i en patch, men så var det det med hukommelsen da ;)

 

Jeg opplevde denne bugen i går. Dette var HC og jeg hadde til og med valgt red dot som utstyr. Har aldri opplevd dette før.

Lenke til kommentar

Jeg opplevde denne bugen i går. Dette var HC og jeg hadde til og med valgt red dot som utstyr. Har aldri opplevd dette før.

Jeg husker riktig, det ble fikset i en tidligere patch, men i følge denne forum tråden så har problemet kommet tilbake med R10 (patchen?):

No red dot on Mg36 since yesterday :S

 

Edit: I følge en bruker så er det avhengig av modus, noe som også ble nevnt lengre opp i denne tråden

the red dot works on certain modes and certain ones it dont. Im almost 100% positive it works on sqdm hc mode but not the rush or conquest. not sure about soft mode.
Endret av Crowly
Lenke til kommentar

Jepp, om jeg ikke tar feil, så er det en annen type cd key man får via steam enn om man hadde kjøpt via eastore. Så om man har BC2 på Steam, kan man bare kjøpe Vietnam på steam, ikke andre steder. Tror jeg da. :whistle:

 

Jeg har kjøpt BC2 på Steam og Vietnam på EA Store, ikke noe problem i hele tatt :)

 

Edit: For å kjøpe Vietnam på Steam så må man ha Steam-versjonen av BC2 fra før. Dette er fordi koden dukker opp under CD keys i Steam, mens alle andre steder får man bare en mail med kode.

Endret av iskaldcola
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...