Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Kommentarfeltet på spill.no sin anmeldelse av Vietnam svømmer over av BO fanboys.

Og jeg har enda ikke tatt meg bryet til å kjøpe Vietnam, enda TV2 har servere oppe... :p

Vel, det er jo helt klart hva man får mest for penge fra. Om ikke BO har med masse uvanelig, noe jeg ikke tror. De går vel for den vanlige "Noen få ekstra baner"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jævlig laber standard på kommentarfeltet til spill.no om jeg skal si meg ærlig. Overflod av drittunger og ræva argumentasjon. 50% av innleggene består av maks 4 ord som alltid inneholder lol, haha, dritt, mongo, etc.

Hvor har jeg sett redaktøren på spill.no før?

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Jævlig laber standard på kommentarfeltet til spill.no om jeg skal si meg ærlig. Overflod av drittunger og ræva argumentasjon. 50% av innleggene består av maks 4 ord som alltid inneholder lol, haha, dritt, mongo, etc.

Hvor har jeg sett redaktøren på spill.no før?

Er tidligere sjef på gamereactor^^ Jævlig hyggelig kar :new_woot:

Lenke til kommentar

jaja, da har jeg blitt lvl 24 eller 25 og unlocka alt av våpen og unlocks... litt kjipt det gikk så fort men samtidig så får jeg da kosa meg med det jeg liker best av våpen og unlocks

Btw, hvilke våpen liker dere best?

Liker disse best:

Assault: M416

Engineer: UMP.45 eller uzi

Medic: XM8 LMG

Recon: GOL Sniper Magnum

Som secondary bruker jeg Colt M1911 ;)

Lenke til kommentar

Btw, hvilke våpen liker dere best?

Assault: Stg.77 AUG (1700+ kills)

Engineer: PP-2000 (1400+)

Medic: MG36 , som nevnt over gratis red dot, kan bruke lightweight gear i stedet for/tillegg. (2200+)

Recon: GOL eller M24, litt hipp som happ hva som blir brukt.

Pistol: MP-443, 17 kuler i mag. er kjekt å ha

Siden man ikke får flere stjerner etter platinum/1000 kills så har jeg begynt å bytte på litt:

Assault: Går det en del i m416

Engineer: Har begynt å bruke uzi eller aks-74u. aks-74u var en tidligere favoritt.

Medic: Hovedsakelig XM8 LMG med red dot. Men går tilbake til mg36 når jeg trenger lightweight.

I Vietnam går det hovedsaklig som assault og da er m16 favoritt i øyeblikket. Men m14 og ak47 blir også brukt en del. Bruker en del mer forskjellig i Vietnam enn bc2.

Endret av Crowly
Lenke til kommentar

Assault: AN-94, med 40mm shotgun

Engineer: M1A1, ingen over, ingen under. Gjerne AT4 om det er ein jævel med smoke i heliet.

Medic: MG36 eller NS2000, avhengig av situasjonen.

Sniper Recon: M24, SVU med 4x scope og SV98. Brukar ofte M24 i nærkamp også :w00t:

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar

Assault: M1-magnum/ammo, AUG Rødprikk, F2000 rødprikk, G3

Engineer: M14 + Tracer-RPG-7 med flere og sterkere raketter (Anti-tank/heli)

Medic: M60 for medium range, MG3 for nærkamp.

Recon: GOL for lange avstander, M95 for medium, SVU/VSS i nærkamp. Magnum ammo.

:w00t:

Lenke til kommentar

ser dere skriver gratis reddot på mg36. når jeg testa det var det ingen reddot hos meg... jeg hadde det runde glasset når jeg siktet inn men selve doten var ikke der, bug hos meg da kanskje?

Har opplevd dette i Hardcore, men da hadde jeg valgt red dot også, tok veldig lang tid før jeg ble klar over at mg36 hadde "innebygd" red dot. Når jeg spurte om det på serveren sa de at det var en bug på det våpenet, men dette er en god stund siden, spiller normalt ikke HC. Mener å huske at det var fikset i en patch, men så var det det med hukommelsen da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...