Alt-Ctrl Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Møtt på min første cheater. Gemberer666 eller noe i den duren. Be aware. Virker som om han får holde på og, level 46. Hadde over 4000 poeng den runden han kom inn mens oss andre ikke hadde over 1000 engang. 50-2 ett eller annet i k/d ratio ... Endret 4. januar 2011 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Det er enkelte som får 50-2, 46-1 og 36-0 etc, runde etter runde. Det virker litt mistenkelig. Rapporter dem om du kan! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Han her var rimelig obvious. Alt som var i nærheten av han døde, selv på laaang avstand med engineer gunnern (vietnam), headshot hver gang. Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jahuuuu, har nå platinum på alle assault våpnene, inkl specact Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Er det mulig med splitscreen i BC2 på konsoll? Var litt uklart når jeg søkte rundt. Sto en plass at det kom i en oppdatering. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jahuuuu, har nå platinum på alle assault våpnene, inkl specact Er det bra? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Bra og bra, det tar bare tid Men det er greit å "bli ferdig" Specact var jo bare nye skins og noen nye pins? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Bra og bra, det tar bare tid Men det er greit å "bli ferdig" Specact var jo bare nye skins og noen nye pins? Nice rim ^^ 1 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hvorfor er det sånn at jeg bare innimellom kan reparere helikopteret mens det flyr? Er det en balanse-ting kanskje?! Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 finnes det den nye expansion pakken, i butikken eller bare på Internett? Du får kjøpt expansion i butikken. Da som en download kode, ikke plate. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hvorfor er det sånn at jeg bare innimellom kan reparere helikopteret mens det flyr? Er det en balanse-ting kanskje?! What kan du reparere heliktopteret mens du flyr? :s Lenke til kommentar
Upsidian Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hvorfor er det sånn at jeg bare innimellom kan reparere helikopteret mens det flyr? Er det en balanse-ting kanskje?! What kan du reparere heliktopteret mens du flyr? :s Det hørest ut som en bug. har alldri opplevd det selv. eller fly helikopteret lavt over bakken? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 I vietnam helikopteret er det bare èn liten plass man får reparert. Iallefall var det det da jeg satt på å reparerte på høgre side da vi kjørte. I vanlig bc2 har jeg ikkje hatt noen problemer med repair. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Fy fæn å gøy Vietnam er, de beste 99kr jeg noen gang har brukt på spill Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Du kan reparere helikopteret i luften hvis piloten flyr veldig rolig/sent. Som igjen fører til mer ild mot heli. Så ja, det er en balanseting. Endret 6. januar 2011 av MrLee Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Kommentarfeltet på spill.no sin anmeldelse av Vietnam svømmer over av BO fanboys. Og jeg har enda ikke tatt meg bryet til å kjøpe Vietnam, enda TV2 har servere oppe... Endret 6. januar 2011 av Friction# Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Du kan reparere helikopteret i luften hvis piloten flyr veldig rolig/sent. Som igjen fører til mer ild mot heli. Så ja, det er en balanseting. Har fått til og reparere i stor fart også, men det var med en rar vinkel og litt flaks. Den reparerte i 1 sekund og ikke i 1 sekund. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 "..enda TV2 har servere oppe"? Er det ikke de fulle av idioter? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 "..enda TV2 har servere oppe"? Er det ikke de fulle av idioter? Nå vet ikke jeg hvordan det ligger an med Vietnam og TV2 + idioter. Men om du leser ett stykke bak i tråden har jeg nok skrevet at jeg er admin på TV2 serverne, så da faller deg seg naturlig inn at det er på TV2 jeg henger Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jupp. Men hvilke servere er ikke det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå