evenandreas Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Alle UAVer har raketter, hvis du velger alt.fire så får du MG alternativ fire? får ikke noe sånt opp jeg, så får vel den i høyere lvl slik som han over deg skriver, er bare lvl 23 elno Sikker? Skal være siste ability innen vehicle Så det nå! Mangler typ 100 poeng De som forhåndsbestilte Limited Edition til pc fikk siste vehivle ability fra start. Lenke til kommentar
wotg Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Er det noen grunn til at jeg ofte ikke får accounten min oppdatert etter at jeg har spillt? Har skjedd mye i det siste... Hva skjer med Specact for PC? Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg spiller også i timesvis, bare for å komme tilbake til statsen som plutselig står helt på 0! og det ser ikke ut som det jeg har gjort (type 3-4 gullmedaljer, best på server hver gang etc) blir registrert i det hele tatt. Dette er noe som MÅ fungere for at jeg skal trives... Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Stats er alt dere tenker på... huff. Det viktigste er å ha det gøy mens man spiller! Jeg "driter" i rank, vil bare ha alle våpnene mine. (Og snart M16:D:D:D) 1 Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Har opplevd to nye bugs i dag, etter 48 timer med spilling, Skjermen har begynnt å blinke svart, og noen ganger(veldig ofte) forsvinner zoomen både på vanlige sikter og scopes, veldig irriternde har kosta meg flere liv og kills Opplever akkurat det samme. Irriterende. Endret 4. januar 2011 av Magronmhr Lenke til kommentar
Hvordangaardet Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=ly9WhGv9xKI Denne er herlig 4 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Nå ble jeg på godt humør etter at jeg hørte på den melodien Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Skulle brukt denne: http://www.youtube.com/watch?v=JBfjU3_XOaA Da hadde alt vært perfekt. /All respekt til de falne og deres familier. Nei, på tide å komme på slagmarken igjen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Er ikke den der da? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Er ikke den der da? Kan hende jeg var døv da den ble spilt, men har ikke hørt den... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 *spille vietnam for å finne ut* Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Musikken er en del av sjarmen i BC2 Vietnam Fortunate Son er jo på main menu.. Liker godt introsangen til Phu Bai Village, Wolf People - Village Strollin' , for de som ikke visste navnet Endret 4. januar 2011 av Bjorkizz Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Har dere funnet de andre sangene som er med i spillet? Det er en låt som er så killerheftig at det gjør vondt. Husker dessverre ikke på hvilken bane den spilles på. Endret 4. januar 2011 av tjalla Lenke til kommentar
claes Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Er ikke den der da? Kan hende jeg var døv da den ble spilt, men har ikke hørt den... Åssen kan du ha gått glipp av den? :!: Er jo den som spilles i menyen samt flere andre steder, tror den også er i samtlige trailere av Vietnam Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Full liste med musikk: Feilinformasjon Kakeshoma, du er nok døv Endret 4. januar 2011 av Slettet+8974354 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Full liste med musikk: Post på EAs forum Kakeshoma, du er nok døv Strengt talt musikk fra BFV og ikke BC2:V, med mindre det var hensikten da selvfølgelig. Endret 4. januar 2011 av tjalla Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Full liste med musikk: Post på EAs forum Kakeshoma, du er nok døv Strengt talt musikk fra BFV og ikke BC2:V, med mindre det var hensikten da selvfølgelig. Uh. Fjernet Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Kakeshoma, du er nok døv Ja da er jeg vel det da! Søren... Jeez, noen episke runder i Vietnam nå... w00t. Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 finnes det den nye expansion pakken, i butikken eller bare på Internett? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Bare på internett tror jeg, men den er jo billig - så det er verdt det;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå