Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

directx har alltid stått på 9 fordi jeg prioriterer ytelse forran grafikk. Høyeste oppløsning senket den enda lengre, og alt på høyeste endra ikke en dritt :p

 

Oppdaga nettop en merkelig ting... I Vietnam kan jeg kjøre spillet på medium med høyere oppløsning... wtf? :ermm:

 

Vietnam er bittelitt bedre optimalisert.

BFBC2 bruker ca 90% av gpu kraften min, Vietnam bruker 99% hele tiden

Lenke til kommentar

det vet jeg :) men når vanlig bc2 holder seg langt under 30 fps på 1024x720 og alt på laveste, mens vietnam er oppe i 1920x1080 med alt på medium og over 40 fps er det noe som er litt merkelig.

 

1024x720? Du kan jo ikke spille bc2 på ipad liksom :p Men enkelte ganger blir det nok bare full krasj mellom skjermkort og spill og da spiller det ingen rolle hvor lavt man går. Da må du nok enten forandre driver eller hardware. deilig med 40 fps i 1080p da :) Vurderer selv å kjøpe nytt skjermkort men tviler egentlig på at det hjelper stort. Hadde vært digg med litt fler fps på low/medium da, og at man slipper powerpoint-presentasjon hver gang en bygning raser sammen.

Lenke til kommentar

directx har alltid stått på 9 fordi jeg prioriterer ytelse forran grafikk. Høyeste oppløsning senket den enda lengre, og alt på høyeste endra ikke en dritt :p

 

Oppdaga nettop en merkelig ting... I Vietnam kan jeg kjøre spillet på medium med høyere oppløsning... wtf? :ermm:

 

Vietnam er bittelitt bedre optimalisert.

BFBC2 bruker ca 90% av gpu kraften min, Vietnam bruker 99% hele tiden

 

Går opp mellom 20-40FPS i Vietnam i forhold til BC2 her. Det er det som er mest positivt med Vietnam.

Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg hvorfor noen UAV's har både rakketter og MG? Jeg får bare frem rakketter, mulig jeg har sett feil men er rimlig sikker på at jeg har blitt drept av UAV med MG, var ihvertfall ikke den raketten. er det noe man låser opp etterhvert eller har jeg bare sett feil?

Lenke til kommentar

Har opplevd to nye bugs i dag, etter 48 timer med spilling,

Skjermen har begynnt å blinke svart,

Det skjer både hos meg og min far ganske ofte.

 

Alt blir svart, untatt "User Interfancet" hvor man kan se diverse symboler, ammo\hp\kart etc. Irriterende problem.

 

Vi har forøvrig ATI 4870x2 og 5970. Regner med du også har ATI? :whistle:

Lenke til kommentar

Alle UAVer har raketter, hvis du velger alt.fire så får du MG

 

alternativ fire? får ikke noe sånt opp jeg, så får vel den i høyere lvl slik som han over deg skriver, er bare lvl 23 elno

 

Sikker? Skal være siste ability innen vehicle

 

Så det nå! Mangler typ 100 poeng :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...