Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Amen Amir :thumbup:

Sammenligne gaming-headsettene man får med de gode gamle headsett-merkene er som og sammenligne lada med ferrari.

 

Lada er budsjett versjonen av ferrari :cool:

 

Uansett, jeg har latt merke til gjennom mine venner at nordmenn har en tendens til å kalle alle salgs "hodetelefoner" for headset, hva kan være grunnen til det?

 

Ettersom det er opprinnelig engelsk ord så har jeg denne oppfatningen:

Headset= hodetelefon med mikrofon

headphones = hodetelefoner

 

Det høres selvsagt banalt ut, men riktig skal være riktig rett skal være rett :ph34r:

Selv om det er bare jeg som bryr meg om sånt

 

Vi har også en tendens til å kalle faijitas (den man bruker til Taco) for lefse.

 

Jeg vet dette er svært off topic, men litt morro må vi ha :)

 

edit: faen ta min kebabnorsk.

Endret av amir90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BC2 (og vietnam) er så mye bedre enn black ops. Who is enig?

De er begge gøye på hver sin måte.

Dog etter å ha spilt så mye Cod, så savner jeg sidestepping i BF :(

 

Black Ops er veldig gøy om du elsker ødelagte spill der du får disconnect hvert 5. minutt. Om du liker spill fra en produsent som driter i produktet sitt, så lenge de får solgt nok.

 

BC2 er gøy om du liker bra spill med fokus på sammarbeid og (endel) realisme.

 

Så, enig.

 

 

Alle feilene du snakker om opplevde ikke jeg, og ikke prøv å snakke om problemer, pc versjonen av bc2 hadde mengden med problemer, når den kom ut.

jeg må forsatt den dag i dag bruker USB tilgang til headset for at spillet ikke skal fryse maskinen min ved en tilfeldig tid.

 

Likevel liker jeg begge veldig godt, og kanskje hadde jeg likt BO mindre hvis jeg hadde spilt mer enn 1-2 timer på MP av de gamle cod spilla.

 

Som nevnt over er det 2 forskjellige skytespill, grunnen til at jeg savner sidestepping i bc2 er fordi jeg er så vant med det fra BO nå, er ikke verre enn det skjønner du :)

 

Nettopp, men på BC2 er feilene fikset, da utgiveren vil gi "folket" et bra produkt. Men på BO er alt som dag 1 (kanskje overdrevet), da utgiverne har tjent så inni helv* på spillet, at de trenger jo ikke fikse noe så flere skal kjøpe. Og er jo "CoD" på alle 12-åringer er ville etter det.

 

En kompis av meg hadde mange problemer mer BO, og begynte nylig heller å spille BC2 i stedet.

 

Btw, USB-headset suger.

 

jaha, gjerne hvis meg kilder som viser det?

Bruker min fars hodetelefoner, og bruker som sagt kun USB fordi jeg er nødt til det i BC2, jeg har ikke noe valg!

USB er bare en måte overføre lyden, har ingenting med "kvalitet" å gjøre, skulle gjerne brukt mitt fars lydkort til 50k, men den er ikke beregnet til spilling, og så lenge jeg hører fienden kommer hvor hen,da gjør jo den jobben?

Jeg har prøvd diverse gaming headset, dem alle suger, liten til ingen garanti og merker nesten ingen forskjell.

 

Og ikke kom med den derre 7.1 5.1 virtual surround dritet.

 

Og som sagt videre, merker jeg ingen problemer på BO av det tekniske, verken servere, DC, lagg, og diverse.

Ikke på BC2 heller, selvom det spillet hater nye ati drivere etter 10.5.

 

Virker som for meg at du nesten har blind hat for BO.

Ta deg en bolle.

:)

 

edit: rettelse jeg har et valg, enten la vær å spille BC2 (det skjer ikke), eller kjøpe meg et lydkort (skjer heller ikke).

 

Lyd er hardware akselerert. USB headset har begrensninger.

 

Blindt? Nei. Bare du som er for blind til å forstå. Det kan ikke jeg gjøre mye med.

Lenke til kommentar

Tror det holder gutter, vi er ikke 14 år lenger... Eller?

Jeg ble aldri konfirmert, så, det sier vel alt?

 

@Jevrio, jeg har mer respekt for Dice for hva de har lagd med BF spillene sine (BF2142, er forsatt etter min mening det beste fps noen gang lagd), enn Cod, som kan kanskje kalles reharsh, likevel syntes jeg BO var verdt pengene denne gangen.

 

Er det ikke litt morsomt du bruker black ops som avatar bilde da? Selvom bildet er jo litt kult da.

Lenke til kommentar

Tror det holder gutter, vi er ikke 14 år lenger... Eller?

Jeg ble aldri konfirmert, så, det sier vel alt?

 

@Jevrio, jeg har mer respekt for Dice for hva de har lagd med BF spillene sine (BF2142, er forsatt etter min mening det beste fps noen gang lagd), enn Cod, som kan kanskje kalles reharsh, likevel syntes jeg BO var verdt pengene denne gangen.

 

Er det ikke litt morsomt du bruker black ops som avatar bilde da? Selvom bildet er jo litt kult da.

 

Har ingenting imot singleplayeren, bare multiplayer.

 

Liker bildet. Og, tror ikke Mason har noen del i MP.

 

Singpleplayeren var faktisk veldig god. (og jeg fikk totalt 50k views på youtube for spillet, dette var riktignok før de 3 siste videoene ble oppdatert (de var låst på 300) og jeg måtte fjerne alt pga copyright kødd)

 

Men, back to topic.

 

EDIT: Dumt å ikke konfirmere seg. Masse penger å hente.

Endret av Jevrio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...