Nizzen Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hvis den filmer i 30fps, blir du jo tvunget til å spille i 30fps, så hva var poenget igjen? Når jeg prøvde lignende i medal of honor, så vil det virke som å lagge litt hos meg, men når man ser videon etterpå så er det laggfritt. Hva er poenget? Vel, her er det helt flytende og fint i 30 fps. Medal of Honor (2010) er søppel. Poenget er at bfbc2 er helt jævlig i 30fps. 50fps minimum for at du skal få den flyten som er nødvendig syns nå jeg. Og ikke kom med "øyet ser maks 30fps" sprøyt, ser enkelt forskjellen i bfbc2. Kanskje jævlig for deg. HER FUNKER DET UTMERKET. I singleplayeren er det noe dritt i kjøretøy tho. Men annen grafikkmotor der. Du kan se en film, de har ofte rundt 25 fps. Er de jævlige? Øyet ser ikke maks 30 fps. Tror det er rundt 60 øyet maks kan "oppfatte". Å nei! Ikkje denne diskusjonen IGJEN! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Alle som klager over frames i spill kan umulig se på filmer. De ligger på 25-30 FPS vanligvis UANSETT så er denne diskusjonen bare tull. Vi er ikke like og ingen kan si at man må ha så og så mange FPS for å spille bra. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 30 fps? er dere sinnsyke mennesker? Spillet der bør jo kjøre godt over 100+ for å ikke få lagspikes osv.. 2 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg sier ikkje hva jeg mener om fps i Bc2, men jeg har stabilt 170+ fps i Vietnam Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Spill av en film på 24 hz, lykke til. Det at du syns BC2 er fluid på 30 FPS som 60 er maks bull shit. Endret 1. januar 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Nå er ikke akkurat spillefilm og et DATASPILL det samme da Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 For meg blir det for dumt når folk sier man må ha 100+fps for å klare og spille. Skru av den faens FPS måleren og fjern et grafikk kort. Om dere merker forskjell da er det bare fordi dere har bestemt at det skal være det. Basta. 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) /quote thar Mumrik Det har ikke så mye med saken å gjøre, det som gjelder er input rate og oppdateringsfrekvens Spill oppleves best fra 58 fps og opp, og det er det ingen hemmeligheter om Endret 1. januar 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hvis den filmer i 30fps, blir du jo tvunget til å spille i 30fps, så hva var poenget igjen? Når jeg prøvde lignende i medal of honor, så vil det virke som å lagge litt hos meg, men når man ser videon etterpå så er det laggfritt. Hva er poenget? Vel, her er det helt flytende og fint i 30 fps. Medal of Honor (2010) er søppel. Poenget er at bfbc2 er helt jævlig i 30fps. 50fps minimum for at du skal få den flyten som er nødvendig syns nå jeg. Og ikke kom med "øyet ser maks 30fps" sprøyt, ser enkelt forskjellen i bfbc2. Kanskje jævlig for deg. HER FUNKER DET UTMERKET. I singleplayeren er det noe dritt i kjøretøy tho. Men annen grafikkmotor der. Du kan se en film, de har ofte rundt 25 fps. Er de jævlige? Øyet ser ikke maks 30 fps. Tror det er rundt 60 øyet maks kan "oppfatte". Elendig argumentasjon Les litt om det her Skytespill etter min mening ser best utifra 60 capped. Jeg testet medal of honor open beta forresten. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 "Elendig argumentasjon", er du advokat eller noe? Alt jeg prøver å si, er at flere spill funker ETTER MIN MENING fint i 30 fps. At det ikke er likt for deg driter jeg da langt i. Og, hvorfor skal jeg lese om det? Er jo annerledes fra person til person hva som er brukbart.. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Flere spill funker sikkert greit i 30fps... type Civ etc, men du kan ikke påstå at et fps(first person shooter) funker bra i 30fps... Gah... "Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience" 3 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) mmm.... spille quake 3 cpma med 30 fps Men nå er det nok,. Slutt med diskusjon med fps. Hvem gidder å ha mere enn 30fps uansett Endret 2. januar 2011 av Hårek Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hater slike diskusjoner som dette. Folk står på det de mener fordi det ikke er noen riktig fasit. Så det er bare og droppe en diskusjon om at man må ha så og så mange FPS. En i klassa klarer seg fint med 30FPS i COD og gjør det like bra som meg som ligger på 60+. Ignorerer også dumme utspill i form av quotes. 2 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 La oss heller kille hverandre på The Battlefield Jeg reviever og healer dere da Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg sniper dere (in close combat) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Men før dere har gjort noe i det heletatt, er det den kniv i ryggen deres Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Og før den kniven er i ryggen min har eg garantert gått AFK fordi mor mi på død og liv skal ha meg til å gjere noko. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå