saladin waits for alice Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Du kan kjøpe vietnam i butikken, men du må betale litt ekstra. Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Har oppdaget min første cheater...SnowBee. Merkelig at ikke punkbuster tok han. Sjekket statsen å han har ikke mindre enn 14.3 i k/d. Snitter ca 62 kills pr runde. Forstår ikke at folk gidder Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Merkelig at ikke punkbuster tok han. Så vidt jeg har skjønt så er det hacks/cheats som pb ikke oppdager Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Merkelig at ikke punkbuster tok han. Så vidt jeg har skjønt så er det hacks/cheats som pb ikke oppdager Hva er meninga med PB da? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 De er jo ikke oppdatert på nyeste hull i spillet 24/7, men punkbuster folkene jobber jo ivrig med å prøve å være oppdatert på det meste. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) ser det ja! WeGame har fått folk kicka nå helt siden BC2 kom ut. Hard jobbing!! Endret 1. januar 2011 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Så bruk fraps da din tulling! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Fraps får det til å lagge;P Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Bare når man bruker feil settings Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Fraps får det til å lagge;P Ikke om du har pc nyere enn fra 2006 + riktige innstillinger Lenke til kommentar
dTd Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hva er riktige innstillinger da? Pcn min er ny oppgradert for par mnd siden med til dette: Hk: Gigabyte GA-890GPA-UD3H Cpu: AMD Phenom II X4 965 Hd: 500+1000+160Gb s-ata +250 WD passport Ram: Corsair Dominator DHX+ DDR3 1600MHz 6GB skjermkort: XFX Radeon HD 6870 og lagger med fraps selv i mw2 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Det må du finne ut selv, hvilken fps innstilling som din maskin liker. . Jeg har: i7 930 @ 4ghz 6gb dominator ram GTX460 (med andre ord du har bedre enn meg), jeg kan ta opp uten problemer i bfbc2, riktignok ikke LIKE smooth som når jeg hadde to gtx460, men er veldig veldig kurant og spillbart. Og harddisken videofilene lagre0 pås bør enten være en SSD eller en annen kjapp harddisk. Kan også sette kvaliteten til "Half" da blir filmen halve oppløsningen av det kildematerialet ble tatt opp i, men jeg foretrekker full kvalitet. Edit: Selv bruker jeg 60fps, da har jeg noe å rutte med på slowmotion redigering osv som han under nevnte Endret 1. januar 2011 av Möllers Tran Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg spiller, og spiller inn på 1080p, laggfritt. Har fraps på 30fps (kan ikke bruke slowmotion senere, men samma det). Alt er på max (utenom vsync og hva enn HBAO greia er), får ca 80-100fps uten fraps. i5 750 @ 3,3 GHz 4 GB RAM DDR3 1600 MHz MSI 480 GTX Spiller inn til en harddisk med 7200 rpm. Fungerer utmerket. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Prøvde å recorde i fraps en gang, og FPS-en dalte ned til 3 Har ganske crappy pc though. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Finn en FPS din PC klarer å holde til alle tider, så velger du den i fraps. Eller, jeg har ALDRI under 60-70 fps nesten, men 50 fps (fraps) ga meg problemer. Kan ha vært at jeg glemte å stoppe utorrent eller noe tho. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hvis den filmer i 30fps, blir du jo tvunget til å spille i 30fps, så hva var poenget igjen? Når jeg prøvde lignende i medal of honor, så vil det virke som å lagge litt hos meg, men når man ser videon etterpå så er det laggfritt. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hvis den filmer i 30fps, blir du jo tvunget til å spille i 30fps, så hva var poenget igjen? Når jeg prøvde lignende i medal of honor, så vil det virke som å lagge litt hos meg, men når man ser videon etterpå så er det laggfritt. Hva er poenget? Vel, her er det helt flytende og fint i 30 fps. Medal of Honor (2010) er søppel. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hvis den filmer i 30fps, blir du jo tvunget til å spille i 30fps, så hva var poenget igjen? Når jeg prøvde lignende i medal of honor, så vil det virke som å lagge litt hos meg, men når man ser videon etterpå så er det laggfritt. Hva er poenget? Vel, her er det helt flytende og fint i 30 fps. Medal of Honor (2010) er søppel. Poenget er at bfbc2 er helt jævlig i 30fps. 50fps minimum for at du skal få den flyten som er nødvendig syns nå jeg. Og ikke kom med "øyet ser maks 30fps" sprøyt, ser enkelt forskjellen i bfbc2. 2 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Poenget er at bfbc2 er helt jævlig i 30fps. 50fps minimum for at du skal få den flyten som er nødvendig syns nå jeg. Rasistisk du er! Jeg overlever flott i 30fps Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hvis den filmer i 30fps, blir du jo tvunget til å spille i 30fps, så hva var poenget igjen? Når jeg prøvde lignende i medal of honor, så vil det virke som å lagge litt hos meg, men når man ser videon etterpå så er det laggfritt. Hva er poenget? Vel, her er det helt flytende og fint i 30 fps. Medal of Honor (2010) er søppel. Poenget er at bfbc2 er helt jævlig i 30fps. 50fps minimum for at du skal få den flyten som er nødvendig syns nå jeg. Og ikke kom med "øyet ser maks 30fps" sprøyt, ser enkelt forskjellen i bfbc2. Kanskje jævlig for deg. HER FUNKER DET UTMERKET. I singleplayeren er det noe dritt i kjøretøy tho. Men annen grafikkmotor der. Du kan se en film, de har ofte rundt 25 fps. Er de jævlige? Øyet ser ikke maks 30 fps. Tror det er rundt 60 øyet maks kan "oppfatte". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå