Borbra Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 eneste problemet med EA Store og EADM er at det ikke støtter Windows 7 eller i hvertfall ikke 64-bits versjonen Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Alt kommer til den som venter, håper jeg iallefall :-) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 eneste problemet med EA Store og EADM er at det ikke støtter Windows 7 eller i hvertfall ikke 64-bits versjonen Eg brukte EA Store og lastet ned BF2 via EADM i forrige uke til min nye laptop. DEn kjører Windows 7 64-bit Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 eneste problemet med EA Store og EADM er at det ikke støtter Windows 7 eller i hvertfall ikke 64-bits versjonen Den funker den. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 EADM fungerer helt fint her og. W7 Pro 64 bit. Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Uansett hva anmeldere gir i karakter, er dette et spill som står veldig, veldig, veldig høyt hos meg. Får vente og se hva GameTrailers gir i karakter. De pleier som oftest å gi en litt dypere forklaring på hva som trekker opp og hva som trekker ned. De er også mer informativ på enkelte områder. Etter min mening. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Er helt enig med deg, Smål. Gametrailers videoanmeldelser er de eneste jeg ser på, og er som regel avgjørende ovenfor er kjøp. Men jeg tror dette spillet vil vare helt til BF3, jeg skal i hvert fall spille det til da. Lenke til kommentar
ketle Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Når han IGN anmelderen presterer å gi MW2 bedre karakter for lyd enn BC2 så mister han all troverdighet. Uansett om BC2 viser seg å være dårligere enn MW2 på alle andre områder så er lyden veldig mye bedre. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) 8.9 er jo meget bra. Reviews er jo mest basert på Singleplayer, og SP sett under ett så synest også jeg MW2 sin var hakket bedre. BC2 var kanskje litt kortere også, men de leverte absolutt varene, men jeg er faktisk litt enig at BC2 manglet litt en "epic feel" i forhold til MW2. På slutten hadde jeg mye mer lyst å drepe "bad guy" i MW2 enn i BC2 for eksempel. Når det kommer til Multiplayer er jeg sikker på at BC2 kommer til å være mange lysår bedre, uten at det er noen prestasjon i seg selv. Men har troa på en MEGET bra MP del, basert på mine erfaringer fra Betaen. Endret 1. mars 2010 av Robinvi Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Nå er Bad Company 2 tilgjenglig via "Pre-download" hos EA DM. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Produktnavn: Battlefield: Bad Company 2 Limited Edition Utgivelsesdato: 3. mars 2010 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Bad Company 2 har blitt sendt. Glad for at Elkjøp for en gangs skyld sender før release. Noen vet hvor lang tid det tar før spillet kommer fram sånn ca, for en stakkarslig fra Sogn og Fjordane? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Bad Company 2 har blitt sendt. Glad for at Elkjøp for en gangs skyld sender før release. Noen vet hvor lang tid det tar før spillet kommer fram sånn ca, for en stakkarslig fra Sogn og Fjordane? Hvordan kan jeg sjekke og eventuelt spore spillet. Om de har sendt det, hvor det er osv. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hvis du valgte å sende den som brevpost, kan den ikke spores. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Tenkte på det. Sendte dem en mail med ordrenr osv.. Håper dem svarer fort. Satser på ha spillet på Torsdag, og helst før. Har fått spillet før. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Bare jeg som fikk tilsendt to forskjellige serials nå? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Den ene er vel for å åpne opp noe ekstra stuff. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Neida, den ene var til meg bare. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 eneste problemet med EA Store og EADM er at det ikke støtter Windows 7 eller i hvertfall ikke 64-bits versjonen Funker ikke i min 64bit W7 hvertfall By the way.. fått mail med limited edition unlock code nå woho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå