FrankBjarne Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Det at helikopter tar skade av vanlig prosjektiler i større grad enn vanlig sier seg jo selv. Blir for dumt og klage over slikt når man kan tenke seg til at det kanskje ikke var like godt pansret da som nå. Våpnene suger? Jeg føler våpnene yter MYE bedre enn i vanlig BC2. Mye bedre fordeling av våpen som har like mye skade, etc. Musikken i videon litt oppe her er det man kan kalle dårlig... ikke våpnene i Vietnam Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Våpnene i Vietnam er jo crazy bananas.. AK47 er instakill uansett, M40 er instakill og KJEMPElett å noscope.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Hadde et par jævlig hektiske omganger med vanilla BC2 i går, to ganger på to forskjellige brett stormer det 10 fiender inn i et hus med 10 lagkamerater, det var HEKTISK, død, revive, død revive, drepe drepe, tom for ammo pistol pistol, død revive, pistol pistol, knife knife, revive revive, tror jeg drepte samme 2 folk 6 ganger eller noe og de drepte meg like mye, det var fullt av medics i huset inkludert meg og fienden hadde masse medics. Hektisk Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Var det rambo gathering eller? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Var det rambo gathering eller? mer som retard medic møte Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Må vi kalle det ''vanilla'' bc2? Høres ut som alle er fra bærum! Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Vanli BC2 og 'nam BC2. Vanilla minner meg heller om is. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 BC2 = BC2 BC2 Vietnam = Vietnam Værre ere itte. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Faen så avheing jeg har blitt av spillet, har spilt BC2 og nam i 34 timer i løpet av 4 dager, nå er jeg ikke hjemme og kan ikke spille og det er kjipt, kjeder meg. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 BC2 = BC2 BC2 Vietnam = Vietnam Værre ere itte. Vietnam er et land. BC2 Vietnam er ett spill. Så egentlig er ikke BC2 Vietnam lik Vietnam. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 BC2 = BC2 BC2 Vietnam = Vietnam Værre ere itte. Vietnam er et land. BC2 Vietnam er ett spill. Så egentlig er ikke BC2 Vietnam lik Vietnam. Da er Nam bedre, da det ofte er assosiert med vietnam krigen Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 BC2 = BC2 BC2 Vietnam = Vietnam Værre ere itte. Vietnam er et land. BC2 Vietnam er ett spill. Så egentlig er ikke BC2 Vietnam lik Vietnam. Da er Nam bedre, da det ofte er assosiert med vietnam krigen Tror det er 'Nam, da ' indikerer at det er mer der, bare at det ikke er skrevet. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Godt nyttår folkens! Blir vel en eksplosiv nyttårs natt på meg! Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 I BC2, eller utenfor? Selv gidder jeg ikke ut. Er kaldt, og alt som er gøy av fyrverkeri er forbudt. Og jeg må kasta all søpla i morra om jeg gjør. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Lager heller en bombe macgyver vis om jeg skal bruke penger på noe så dumt. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Mener selvfølgelig ingame. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 jeg har lastet ned vietnam, men fikk kun baner. hvor finner jeg de nye våpnene? jeg lastet ned gratis med VIP. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 BC2 = BC2 BC2 Vietnam = Vietnam Værre ere itte. Vietnam er et land. BC2 Vietnam er ett spill. Så egentlig er ikke BC2 Vietnam lik Vietnam. Men herregud da mann. Jeg sa aldri at BC2 Vietnam er det samme som landet Vietnam. Men du skal kverulere og må ha det inn med tesje: Snakker man om BC2 Vietnam sier man bare Vietnam. Snakker man om BC2 sier man BC2. 1 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Du må kjøpe vietnam via Xbox live, PSN, STEAM eller EA store. Vietnam pakken kom med VIP pack 7 eller noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå