Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kun spilt to runder på Hastings, de var helt greie. Kartet er i det minste åpnet slik at man har mange mulige veier å gå, selv om jeg er sikker på at noen blir mer populære enn andre. Så da har Dice klart å pynte litt på meningen min om vietnam, men kun 2/5 kart som falt i smak så kunne ting vært bedre.

Lenke til kommentar

Nooo! og WTF!

Har relativt nylig annskaffet meg spillet og gama meg opp til rank 14 tror jeg... så stakk jeg på butikken ista og når jeg skulle game igjen nå så var jeg brått rank 1 igjenn!?

 

edit: videoen over var drøy! ;P må ha bra med flaks og beregning for å ta de 3 helikopterne med tanks føler jeg :p

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Nooo! og WTF!

Har relativt nylig annskaffet meg spillet og gama meg opp til rank 14 tror jeg... så stakk jeg på butikken ista og når jeg skulle game igjen nå så var jeg brått rank 1 igjenn!?

 

Du har bare problemer med å nå EA sine servere eller de er overbelastet o.l. slik at klienten (spillet) ikke klarer å hente statsen din. Ikke noe å bekymre seg for, kommer tilbake igjen.

Lenke til kommentar

Hadde vært 10x bedre med musikk fra vietnam-tida, istedet fra den styggeste "sangen" ever. Og, ikke veldig spennende. Han dreper kanskje mange, men blir ikke spennende av den grunn..

 

Dontblink's fra den vanlige BFBC2 var 100x bedre. Ikke at de kan sammenliknes egentlig da "forskjellig" spill.

 

Meh, den låta er grisefet :p Mason - You Are Not Alone heter den. En av få fragmovies jeg har sett med noe annet enn rock eller crappy eurodance. Men jeg skal dog være helt enig i at det hadde vært bedre med en 'nam låt :p

Lenke til kommentar

Hadde vært 10x bedre med musikk fra vietnam-tida, istedet fra den styggeste "sangen" ever. Og, ikke veldig spennende. Han dreper kanskje mange, men blir ikke spennende av den grunn..

 

Dontblink's fra den vanlige BFBC2 var 100x bedre. Ikke at de kan sammenliknes egentlig da "forskjellig" spill.

 

Meh, den låta er grisefet :p Mason - You Are Not Alone heter den. En av få fragmovies jeg har sett med noe annet enn rock eller crappy eurodance. Men jeg skal dog være helt enig i at det hadde vært bedre med en 'nam låt :p

 

Grisefet? Stakkars deg. Kunne ikke brydd meg mindre om navnet..

 

90% av lyden var jo "dzz" eller noe i den duren..

Lenke til kommentar

din liste over dagens nye innlegg i tråden "FIFA 11: Den Gigantiske Tråden". ---------------------------------------------------------------------- Tittel: Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon. (Forum: Battlefield)

 

Jeg kan ikke si at jeg digger Vietnam særlig mye, spesielt på mangel av variasjon og dårlige våpen. Selv om et par høydepunkt er å spore, m16 og m14 er helt fantastiske. Det er også godt å skyte ned helikopter med vanlige våpen igjen selv om jeg mistenker at hitboksen på folk i helikopteret er tre ganger så stor som vanlig. Var relativt hurtig tilbake i BC2 igjen og der var det fult av folk heldigvis, så ikke noe krise at den lille vietnam-modden kom og skulle ta helt over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...