Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det egentlig dere ser i Vanilla BC2?

Etter 18 timer med vietnam prøvde jeg standar versjonen fordi folk sa det var så mye bedre, og et kjedeligere spill har jeg ikke spillt på lenge, eneste som skjedde var at folk snipa eller brukte helikopter, det var det, jeg tror jeg ble drept av EN kar med en vanlig rifle, resten av tiden var det helikopter, artilleri eller snipere, det ente med at snipere campet osv. og resten brukte helikopter og fløy rundt.

Jeg så ikke noe teamplay, folk bare løp og ble drept av snipere og helikopter.

Var du på TV2 server? Flere servere er gode, så lenge ikke norsk. (imo)

Ja var på tv serveren, jeg spillte et par andre brett som gikk bedre, mindre hardware heavy brett,

Lenke til kommentar

Hvilke servere gamer dere på ? (vanlig BC2 altså)

Akk kommet hjem fra fjellet igjen og har kommet meg til lvl 9 (kjøpte spillet dagen før vi dro). Foreløpig bare spilt på random servere for å få inn feelingen i spillet, og må si jeg storkoser meg :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg er nå på level 11,men etter idag skjedde det noe merkelig;

etter å ha spillt en kamp på vietnam ble plutselig ranken min 1 og på stats var alt på 0...

Jeg slo av spillet og på igjen men det samme da også.Først etter å restarta maskina ble ranken og statsene mine rett,helt til jeg spillte en ny kamp..da ble alt på 0 igjen..

Dette har skjedd noen ganger idag,og jeg spiller på ps3.

Flere som har samme problem?

Lenke til kommentar

Akk kommet hjem fra fjellet igjen og har kommet meg til lvl 9 (kjøpte spillet dagen før vi dro). Foreløpig bare spilt på random servere for å få inn feelingen i spillet, og må si jeg storkoser meg :thumbup:

jeg pleier å spille på Gotland serverene, god teamplay og endel admins. Hadde ei natt hvor jeg satt på mumble med 3-4 admins :D var vannvittig gøy :D

etter å ha spillt en kamp på vietnam ble plutselig ranken min 1 og på stats var alt på 0...

Jeg slo av spillet og på igjen men det samme da også.Først etter å restarta maskina ble ranken og statsene mine rett,helt til jeg spillte en ny kamp..da ble alt på 0 igjen..

kjent problem, det er stats serverene til EA som har får mye pågang. dette er også grunnen til at en ikke kan oppdatere stats på 3 parts sider, aka bfbcs.com osv

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Pleier å spille mye på finske servere, er en del admins der hele tiden og folk er stort sett med på å spille som et lag.

Gotlandserverene er også gode :yes:

Lenke til kommentar

jeg pleier å spille på Gotland serverene, god teamplay og endel admins. Hadde ei natt hvor jeg satt på mumble med 3-4 admins :D var vannvittig gøy :D

kjent problem, det er stats serverene til EA som har får mye pågang. dette er også grunnen til at en ikke kan oppdatere stats på 3 parts sider, aka bfbcs.com osv

Ok.Kjipe greier..Nå får jeg ikke oppdatert i det hele tatt.Er på level 1 hele tida.

Vel,får håpe dette er bedre i morgen.

Lenke til kommentar

Takker for svar! Har faktisk spilt noe på gothland serverne og har vært fornøyd der :) hvilke game Mode liker dere best? Tror jeg liker squad deathmatch mest, så rush.

Men fortsatt så har jeg ikke spilt spillet for mye og er ikke altfor godt kjent med mapsa ennå så brått endrer det seg fort :p

Endret av dTd
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Jeg liker forskjellige ting periodevis.

Nå i det siste har jeg spilt mye rush, så squad deathmatch (For å få flere gullestjerner på ett game).

Hvis jeg er på LAN, ellr spiller sammen med andre, er Squad Rush gøy. Når du er en squad som samarbeider eier du stort sett alt og alle i Squad Rush.

I Vietnam liker jeg best Conquest, fordi det blir så mye nadespam og camping på rush.

Lenke til kommentar

Selv spiller jeg på TV2 serverne, noe som er ganske logisk i og med at jeg er admin der :p

Spilte en del på Gotland sine servere før min tid kom som admin hos TV2, og spiller som oftest rush og conquest :)

Til resten av forumets store overraskelse spilte laget mitt som ett lag når jeg var innom TV2 tidligere, så det skal vel egentlig ikke så mye til. Enda morsommere er det når jeg og en eller to kompiser nærmest avgjør alt ^^

Lenke til kommentar

:ohmy: :ohmy: :ohmy:

Sikker på at det var TV2?

Positive on that.

Tingen som gjorde susen var vel at vi var 3 admins som moret oss på TS og regelrett rumpekjørte det andre laget til himmels :p

Er gøyt å få det skikkelig til istedenfor å se alle disse wookiene som ligger rundt å kryper på Arica Harbor. Det stopper ikke en gammel traver som meg som kjenner banen like godt som min egen lomme.

Tror jeg har, av mine 300 timer, spilt 200 av disse på Arica Harbor :p

Anyone dears challenge me? :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...