Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@FrihetensRegn

 

Hehe. Fort gjort det. Men jeg syntes det var for lett å fly helikopter på BF BC2 i starten :) I forhold til BF2 :)

 

Jeg synes det skulle vært vanskeligere.

noen som syntes det er for lett å styre helikoptrene i BF:BC2? finnes dere?

 

Jeg tror aldri jeg har klart å gjøre noe fornuftig i det helikoptret...

Lenke til kommentar

Dere som synes det er vanskelig å kjøre heli i bc2 har tydeligvis ikkje kjørt heli i BF2.

 

 

 

 

Det som er bra med bf2 er at man kan kjøre helikopteret med større presisjon og gjøre kraftigere svinger, og gjøre acrobatiske ting om man vil. Altså kjøre helikopteret på en mere skikkelig måte.

 

 

Lenke til kommentar

Dere som synes det er vanskelig å kjøre heli i bc2 har tydeligvis ikkje kjørt heli i BF2.

 

 

 

 

Det som er bra med bf2 er at man kan kjøre helikopteret med større presisjon og gjøre kraftigere svinger, og gjøre acrobatiske ting om man vil. Altså kjøre helikopteret på en mere skikkelig måte.

 

Jeg syns det er mye enklere å kjøre helikopter i BF2 enn i BC2.

Lenke til kommentar

Dere som synes det er vanskelig å kjøre heli i bc2 har tydeligvis ikkje kjørt heli i BF2.

 

 

 

 

Det som er bra med bf2 er at man kan kjøre helikopteret med større presisjon og gjøre kraftigere svinger, og gjøre acrobatiske ting om man vil. Altså kjøre helikopteret på en mere skikkelig måte.

 

Jeg syns det er mye enklere å kjøre helikopter i BF2 enn i BC2.

 

Samme her. Kan også ha noe å gjøre med det at jeg i BF2 ikke ble skutt ned etter 10sekunder, så fikk øvd en del. I starten var det ekstremt vanskelig, men lett å bli vandt til.

Lenke til kommentar

Hva er det egentlig dere ser i Vanilla BC2?

 

Etter 18 timer med vietnam prøvde jeg standar versjonen fordi folk sa det var så mye bedre, og et kjedeligere spill har jeg ikke spillt på lenge, eneste som skjedde var at folk snipa eller brukte helikopter, det var det, jeg tror jeg ble drept av EN kar med en vanlig rifle, resten av tiden var det helikopter, artilleri eller snipere, det ente med at snipere campet osv. og resten brukte helikopter og fløy rundt.

 

Jeg så ikke noe teamplay, folk bare løp og ble drept av snipere og helikopter.

Lenke til kommentar

Hva er det egentlig dere ser i Vanilla BC2?

 

Etter 18 timer med vietnam prøvde jeg standar versjonen fordi folk sa det var så mye bedre, og et kjedeligere spill har jeg ikke spillt på lenge, eneste som skjedde var at folk snipa eller brukte helikopter, det var det, jeg tror jeg ble drept av EN kar med en vanlig rifle, resten av tiden var det helikopter, artilleri eller snipere, det ente med at snipere campet osv. og resten brukte helikopter og fløy rundt.

 

Jeg så ikke noe teamplay, folk bare løp og ble drept av snipere og helikopter.

 

Var du på TV2 server? Flere servere er gode, så lenge ikke norsk. (imo)

Lenke til kommentar

Hva er det egentlig dere ser i Vanilla BC2?

 

Etter 18 timer med vietnam prøvde jeg standar versjonen fordi folk sa det var så mye bedre, og et kjedeligere spill har jeg ikke spillt på lenge, eneste som skjedde var at folk snipa eller brukte helikopter, det var det, jeg tror jeg ble drept av EN kar med en vanlig rifle, resten av tiden var det helikopter, artilleri eller snipere, det ente med at snipere campet osv. og resten brukte helikopter og fløy rundt.

 

Jeg så ikke noe teamplay, folk bare løp og ble drept av snipere og helikopter.

 

Du må inn på mindre kjente franske, tyske og kanskje russiske servers. Kun 12-åringar på norske servers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...